امنیت با نیوجرسی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

این قطعه بتن پیش ساخته با توجه به شرایط فعلی پروژه های سطح شهر در اندازه های مختلف قابل ساخت بوده و با سفتی و بدون سفتی قابل ساخت می باشد. در کنار جاده ها یا خیابان ها استفاده می شود و همچنین می توان از آن به عنوان یک کانال بسته استفاده کرد که در آن سنگ ریزه بتنی روی پوشش جعبه قرار می گیرد.

برای اطلاع از تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی  rayanpeybeton.ir مراجعه کرده 09122123017 و اطلاعات مورد نیاز را کسب‌کرده و جهت سفارش انواع از این شرکت اقدام کنید.

D:\Tasvir-aks\beton\bb6.jpg

قطعات بتنی نیوجرسی

قطعات بتنی که در ایران به بلوک نیوجرسی نیز معروف است. کلمه “نیوجرسی” از نیوجرسی بزرگراه ها گرفته شده است زیرا اولین مدل در دهه 1950 در آنجا طراحی و ساخته شد. مهمترین دغدغه در ساخت و تولید این قطعات ایمنی، امنیت و کنترل حوادث و سوانح است.

این قسمت از استحکام کششی بالا، افزودن مایعات، پودرها، آب تمیز، هرگونه ترکیب و مواد آلی و همچنین دنده های ساخته شده از قلیایی، اسیدها، مخلوط ماسه مخلوط، سیمان های نوع I و II و اتصالات مکمل ساخته شده است. تمامی مواد فوق با هم ترکیب شده و برای محافظت و امنیت قطعه ای بسیار بادوام با ابعاد و اشکال مختلف را تشکیل می دهند.

فروش قالب نیوجرسی فروش انواع نیوجرسی بتنی  با طرح ها و لوگوهای خاص به انتخاب خود می توانیم قطعه مورد نیاز را با آرم یک شرکت یا سازمان خاص برای پروژه طراحی کرده و پس از ثبت نهایی به تولید انبوه برسانیم.

بتن رایان قادر به ساخت نیوجرسی جدید با طول بیش از 6 متر تا 8 متر می باشد. D:\Tasvir-aks\beton\bb9.jpg

ساخت نیوجرسی

ابعاد این نیوجرسی آماده بسته به محل نصب و استفاده متفاوت است که به بررسی چند نمونه می پردازیم.

در خیابان و منطقه های با دید کم 900 کیلوگرم کف  60 سانتر متر ارتفاع 80 سانتی متر طول 150 سانتی متر

تمام جاده خارج شهری بزرگراه وزن تقریبی 1.2 تن کف  70 سانتر متر ارتفاع 20 الی 80 سانتی متر طول 400 سانتی متر جاده های برون شهری و بزرگراه ها وزن تقریبی 5.3 تن کف  70 الی 110 سانتر متر ارتفاع 100  سانتی متر طول 600 سانتی متر

وزن این خرید نیوجرسی بتنی با توجه به منطقه انتخابی و نوع استفاده متفاوت است و از مقدار تخمینی یک تن شروع می شود و گاهی تا شش تن می رسد.

D:\Tasvir-aks\beton\bb12.jpg

سیمان، سنگریزه، آب، آرماتور فولادی، افزودنی، درز وجود دارد که میزان استفاده از هر کدام با توجه به نوع کار تنظیم می شود. سیمان – سیمان مورد استفاده در نیوجرسی باید به عنوان نوع 1 و نوع 2 بر اساس استانداردهای ایران انتخاب شود.

سنگدانه – ماسه، ماسه عدس و ماسه بادام از مخلوطی از این سه نوع مورد تایید ساخت نیوجرسی به دست می آیند.

آب – آب مصرفی در این فرآیند باید عاری از املاح، مواد آلی، قلیایی و اسیدی باشد، یعنی تمیز باشد.

میلگرد – میلگرد با حداقل مقاومت 400 مگاپاسکال برای افزایش مقاومت نیوجرسی های بتن استفاده می شود.

اتصالات – این اتصالات باید برای افزایش مقاومت و همچنین برای جلوگیری از شکستن مواد در هنگام ضربه شدید مانند تصادف استفاده شود.

اتصالات – این اتصالات باید برای افزایش مقاومت و همچنین برای جلوگیری از شکستن مواد در هنگام ضربه شدید مانند تصادف استفاده شود.

این نوع بتن پیش ساخته که به صورت سقفی و یا در مواردی دیواری استفاده می شود در سراسر ایران و جهان مورد استفاده قرار می گیرد که نشان دهنده اهمیت خرید دال های بتنی است.

انواع روش تولید نیوجرسی بتنی پیش ساخته

اتصال در NJ به معنای افزایش مقاومت بتن است تا بلوک بتنی از بین نرود تا مقاومت در برابر حوادث افزایش یابد و حادثه کنترل و خنثی شود. نیوجرسی به نام مفصل نیوجرسی شناخته می شود. استفاده از مصالح ساختمانی کاملا اختیاری بوده و بستگی به نوع پروژه دارد.

با توجه به ابعاد و محل استفاده اعلام شده و همچنین بسیاری از پارامترهای دیگر قیمت نیوجرسی بتنی متفاوت است که نیاز به بررسی بیشتر دارد. برای بررسی پروژه و دریافت قیمت بتن در نیوجرسی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ویژگی های فنی بتن نیوجرسی رایان باتن در کارخانه رایان باتن با پیشرفته ترین آزمایشگاه ها مهندسی و تولید می شود و مواد لحظه به لحظه و در نتیجه آزمایش می شوند تا از حوادث غیرمنتظره جلوگیری شود و بهترین نتیجه را برای رایان عزیزمان ارائه دهد.

تولید نیوجرسی بتنی آماده با توجه به پروژه و نیاز متفاوت است، در حال بررسی انواع جرسی های جدید هستیم.

بتن ریزی در قالب های معکوس و بتن ریزی در قالب ایستاده و روش دستی و روش سنتی و تولید قطعات درجا

تولید به صورت اتوماتیک همه موارد فوق با یک متریال یکسان را طی می کنند، فقط شکل خروجی و نحوه ساخت آن متفاوت است، اما در نهایت خروجی بهترین است و از نظر مواد و کیفیت یکسان است.

قالب های NJ که در بتن ایران رایان بتن ساخته و تولید می شود. در برخی موارد، صاحب کسب و کار خواستار لوگوی خاصی برای مجموعه خود بر روی بتن آماده می باشد که اولین قدم طراحی شده برای مشتری محترم قالب های بتن در نیوجرسی و پس از رضایت تولید انبوه میشود.

تمامی مراحل تولید را از صفر تا 100 بتنی پیش ساخته در مجتمع رایان ایران انجام می دهد، اکثر قطعات تولیدی منحصراً توسط بتن رایان ساخته می شود و در هیچ جای دیگری امکان ارائه نمونه مشابه را نخواهید داشت.

قالب بتن NJ را می توان در اندازه های 1 متر تا 6 متر بسته به کاربرد تولید کرد، بتن 1 متری NJ اغلب در مکان هایی که نیاز به یک NJ کوچک برای تثبیت فضا است استفاده می شود. این اتفاق می افتد، و در برخی از نقاط 6 متری نیوجرسی که منطقه بزرگ است و به طور کاملابه نیوجرسی بزرگ نیاز دارد.

بنابراین از آنها برای تکمیل سریع پروژه و صرفه اقتصادی آن استفاده می شود. این نوع نیوجرسی به دلیل اینکه قالب دارند و در عین حال ساخته و آماده می شوند کمی ارزانتر هستند.

قالب های پیش ساخته و استفاده شده نیوجرسی را می توان در رایان بتن با قیمت های مناسب خریداری کرد. برای اطلاع از موجودی قالب های آماده نیوجرسی می توانید با ما تماس بگیرید. اکثر قالب ها در نیوجرسی ایجاد می شوند و منحصراً برای پروژه های قابل اجرا استفاده می شوند و شما می توانید آنها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید قالب نیوجرسی قالب های نیوجرسی برای بتن پیش ساخته با قیمت های مقرون به صرفه با طرح مورد نظر شما طراحی و تولید می شود. فرآیند ساخت و تولید بلوک نیوجرسی بسته به پروژه و کاربرد متفاوت است و بسته به درخواست مشتری ممکن است شکل خاصی داشته باشد مشتری مورد نیاز است. و در اسرع وقت آماده و به کارفرما تحویل داده شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iHK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *