یک تلفن هوشمند تاشو Nothing در حال حاضر غیر واقعی است، در اینجا دلیل آن است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی یک تلفن هوشمند تاشو Nothing در حال حاضر غیر واقعی است، در اینجا دلیل آن است
همراه ما باشید

برند نوت‌آپ اسمارت‌فون Nothing از زمان آغاز به کارش، طرفداران زیادی پیدا کرده است و آن‌ها در حال فریاد زدن هستند گوشی هوشمند تاشو. با وجود این فریادها برای یک دستگاه تاشو، مدیر عامل Nothing ممکن است برنامه های دیگری برای برند خود داشته باشد. در عین حال، این برنامه ها هیچ ارتباطی با توسعه یا عرضه یک گوشی هوشمند تاشو ندارند.

این دیدگاه، دیدگاهی نیست که کارل پی اخیراً آن را پرورش داده است، زیرا مدتی است که دیدگاه او بوده است. نگاه او به صنعت گوشی‌های هوشمند تاشو و ماهیت واقعی شرکتش، عوامل اصلی مانع از عرضه یک گوشی هوشمند تاشو هستند. پس از راه اندازی هیچی تلفن 2، کارل پی اسمارت‌فون‌های تاشو را «نوآوری اجباری» نامید.

به گفته وی، سازندگان گوشی های هوشمند این دستگاه ها را به مصرف کنندگان در سراسر جهان تحمیل می کنند. این ادعا نادرست است زیرا تلفن های هوشمند Nothing دارای ویژگی هایی هستند که ممکن است همه آن را نخواسته باشند. کارل پی بعداً دیدگاه خود را روشن کرد و اکنون قابل درک تر به نظر می رسد.

درک واضح تر از دیدگاه مدیرعامل Nothing در مورد گوشی های هوشمند تاشو

در مصاحبه اخیر با آستانه، کارل پی به کاربران اینترنت درک واضح تری از موضع خود در مورد گوشی های هوشمند تاشو داد. از توضیحات او، دلیل اینکه شرکتش به این زودی دستگاه تاشو تولید نخواهد کرد، سودآوری است. برای آنها، سوال بزرگی که در ذهن آنها وجود دارد این است که آیا آنها جایگاهی دارند که دستگاه به آن پاسخ دهد.

در حال حاضر، هیچ چیز برای تثبیت حضور خود در صنعت گوشی های هوشمند هنوز سخت کار نمی کند. علیرغم داشتن دو دستگاه اندرویدی قوی، آنها همچنان نیاز به ایجاد یک جامعه قوی از کاربران دارند. راه اندازی از گوشی هیچی 2 این برند را برای اولین بار از زمان آغاز به کار وارد آمریکا کرد.

این نشان می دهد که در حال حاضر هیچ چیز جامعه ای ندارد که ممکن است به دستگاه های تاشو نیاز داشته باشد. بنابراین راه‌اندازی یک تاشو به زودی ممکن است منجر به هدر رفتن منابع برای شرکت شود. گوشی‌های هوشمند تاشو چیزی نیستند که این برند در حال حاضر برای تثبیت حضور خود در صنعت گوشی‌های هوشمند به آن نیاز دارد.

با چسبیدن به فاکتور فرم دستگاهی که اکنون در اختیار دارند و به کمال رساندن آن، می توانند به آرزوی خود برسند. هنگامی که این کار انجام شد، و آنها یک پایگاه مصرف کننده محکم را تضمین کردند، برند می تواند توجه خود را به عرضه یک گوشی هوشمند تاشو Nothing معطوف کند. برندهایی مانند سامسونگ، اوپو، ویوو، هوآوی و آنر فقط به چند مورد اشاره می‌کنند، در حال حاضر یک پایگاه مصرف کننده قوی دارند و می‌توانند دستگاه‌های تاشو را عرضه کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/arFFko
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *