آخرین ویژگی YouTube به سرعت مورد علاقه شما خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی آخرین ویژگی YouTube به سرعت مورد علاقه شما خواهد شد
همراه ما باشید

یوتیوب ظاهراً در حال آزمایش یک ویژگی جدید “حجم پایدار” است. این چیزی است که باید تعجب کنید، چرا اضافه کردن YouTube اینقدر طول کشید. نرمال سازهای صوتی جدید نیستند، اما همچنان یک ویژگی خوشایند هستند.

مطابق با کاربر توییتر @iTechAndriod، آنها یک گزینه جدید در تنظیمات برای ویدیوهای خاص پیدا کرده اند که اکنون “صدا پایدار” را نشان می دهد. این در منوی مشابه با کیفیت ویدیو، زیرنویس‌ها، ویدیوی حلقه و سایر گزینه‌ها قرار دارد.

هیچ کلمه رسمی از YouTube در مورد عملکرد این ویژگی وجود ندارد، اما از آنجایی که این ویژگی در هر ویدیو قرار دارد و در تنظیمات برنامه YouTube نیست، به نظر می رسد که به جای هر ویدیو، صدا را در سراسر ویدیو تثبیت می کند. به این ترتیب هر گونه تغییر ناگهانی حجم صدا چندان توسط کاربر احساس نمی شود. و این یک ویژگی است که احتمالاً عاشق آن خواهید شد.

F1FgSZOWcAgetzd

به نظر می رسد که حجم پایدار در حال آزمایش است

در حالی که تعدادی از کاربران توییتر ذکر کرده اند که این گزینه را در YouTube دیده اند، ما در اینجا آن را در هیچ یک از دستگاه های خود نمی بینیم. به احتمال زیاد به این معنی که این در حال آزمایش است. گوگل تمایل دارد قبل از ارائه ویژگی هایی مانند این، تست A/B را انجام دهد. برای اینکه ببینیم کاربران چگونه به آنها واکنش نشان می دهند و آیا باید آنها را تغییر داد.

گاهی اوقات، تغییراتی مانند این که در تست A/B هستند، همیشه به عرضه کامل نمی‌رسند. اما این یکی احتمالا خواهد شد. همانطور که به نظر می رسد بسیار مهم است.

یوتیوب اخیراً تغییرات زیادی ایجاد کرده است و برخی از ویژگی‌هایی را که از شر آنها خلاص شده بودند بازگردانده است. مانند توانایی مرتب‌سازی ویدیوها بر اساس قدیمی‌ترین صفحات کانال YouTube. بنابراین آنها در چند ماه گذشته بسیار شلوغ بوده اند. این خوب است، زیرا زمانی که Google شروع به کار کمتر روی یک پروژه می کند، معمولاً از بین می رود – اگرچه قطعاً با توجه به میزان درآمدی که از Google بدست می آورد از YouTube چنین انتظاری نداریم.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nrZwHd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *