راز محبوبیت اسب تک شاخ

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مشخصات، قیمت و خرید عروسک بی جی دالز مدل اسب تک شاخ کد BG11466 ارتفاع 30  سانتی متر | دیجی‌کالا

 

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که اسم عروسک اسب تک شاخ را نشنیده باشد و یا حتی این عروسک را ندیده باشد . در ادامه همراه ما باشید تا راز محبوبیت این عروسک را برایتان بگوییم .

یک موجود اساطیری است که در افسانه های ایران ، یونان و اروپا بوده است و اغلب خواستگاه آن را یونان می دانند .

اسب تک شاخ یا یونیکورن نماد آرامش و خوشبختی است و مردم بر این باور بودند که اگر بتوانند آن را لمس کنند تا آخر عمر در خوشبختی زندگی میکنند .

در سال های اخیر انیمیشن زیبایی بر اساس این افسانه ساخته شد که به خاطرزیبایی آن بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفت . این انیمیشن ، درباره یک اسب تک شاخ است که در عمق جنگل زندگی میکند و یک روز متوجه میشود که اخرین بازمانده آزاد اسب های تک شاخ است . پس تصمیمی میگیرد که خانواده خود را به کمک دوستانش آزاد کند تا بتوانند در آرامش در عمق جنگل زندگی کنند.

در این انیمیشن اسب های تک شاخ می توانستند به هر رنگی باشند و این برای کودکان بسیار جذاب بود .

بعد از اینکه این انیمیشن مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت ، سازندگان عروسک به این نتیجه رسیدند که را در انواع رنگ ها ، مدل های مختلف و در جنس های مختلف تولید کنند . و این سرآغاز ورود عروسک اسب تک شاخ یا یونیکورن به خانه ها بود .

بچه ها که عاشق انیمیشن اسب تک شاخ بودند ، دوست داشتند که این عروسک زیبا را در کنار خود داشته باشند . الان در حال حاضر اغلب بچه ها حداقل یکی از مدل های عروسک اسب تک شاخ را دارند

 

 

عکس اسب تک شاخ عروسکی - عکس نودی

 

انواع عروسک اسب تک شاخ

به دلیل استقبال گسترده از اسب تک شاخ ، عروسک آن نیز درانواع مختلفی تولید شد ، مثل انواع عروسک های پولیشی ، عروسک های موزیکال و متحرک و …

عروسک های موزیکال و متحرک اسب تک شاخ اغلب به وسیله باتری کار میکنند و عموما جنس آنها از پلاستیک ای بی اس است . جنس این عروسک ها اغلب نشکن است و مواد شیمیایی مضر برای بچه ها در ساخت انها استفاده نمی شود .

عروسک پولیشی اسب تک شاخ

عروسک پولیشی اسب تک شاخ محبوب ترین نوع این عروسک است که در سایز های مختلف تولید میشود . عروسک پولیشی یونیکورن به قدری نرم ولطیف است که به هنگام در آغوش کشیدن آن لذتی وصف نشدنی را تجربه می کنید . این عروسک در رنگ های ملایم و جذاب مخصوصا در رنگ صورتی فوق العاده زیباست و هر بیننده ای را جذب میکند.

یکی از دلایلی که بچه ها عاشق آن هستند همین تنوع رنگ های چشم نواز آن است . دلیل دیگر ، نرمی و لطافت آن است که باعث می شود تا با در آغوش گرفتن آن احساس آرامش کنند .

اما مهمترین دلیل محبوبیت عروسک اسب تک شاخ این است که بچه ها شخصیت مورد علاقه خود را دردنیای واقعی در کنار خود می بینند و می توانند داستان های زیبایی با کاراکتر اسب تک شاخ خلق کنند و ساعت ها سرگرم میشوند . این حس خلق داستان باکاراکتر مورد علاقه بچه ها ، لذتی شگرف در آنها ایجاد می کند و صد البته در سال های پیش روی آنها ، به شدت تاثیر گذار است .

کیفیت عروسک اسب تک شاخ

عروسک پولیشی یونیکورن در کیفیت های مختلفی تولید میشود که توصیه ما به شما این است : بهترین کیفیت آن را از فروشگاه عروسک مل مل تهیه کنید .

بهترین جنس عروسک پولیشی اسب تک شاخ ، جنس نانو با الیاف پلی استر است که هم ضد حساسیت است و هم خاصیت فنری دارد و بعد از شستشو به حالت اولیه خود بازمیگردد . عروسک پولیشی با این مشخصات غالبا قیمت بالاتری نسبت به بقیه عروسک ها دارد

برخی از سودجویان برای دریافت سود بیشتر اقدام به تولید عروسک های پولیشی اسب تک شاخ با کیفیت بسیار بد کرده اند. این عروسک ها اغلب پارچه ای بی کیفیت دارند و در ایران با الیاف نامرغوب پر می شوند . به همین دلیل بعد مدتی استفاده و یک بار شستشو ، شکل اولیه خود را ازدست می دهند و دیگر زیبایی روز اول را ندارند .

 

عروسک اسب تک شاخ(unicorn) | بادکنک هلیومی و لوازم جشن تولد

 

از کجا عروسک اورجینال اسب تک شاخ بخریم ؟

همانطور که در بالا اشاره شد ، بهتر است برای خرید عروسک های باکیفیت مثل عروسک اسب تک شاخ اورجینال ، به فروشگاه های معتبری که در سراسر کشور وجود دارد مراجعه کنید .

فروشگاه اینترنتی ململ به صورت کاملا تخصصی در زمینه فروش انواع عروسک فعالیت دارد و تمام عکس ها و ویدیوهایی که سایت فروشگاه وجود دارد ، در استدیو اختصاصی خود فروشگاه اینترنتی ململ ثبت شده و شما با خیالی آسوده می توانید عروسک مورد علاقه خود را از این فروشگاه سفارش دهید .

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hat
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *