تاریخ انتشار، شایعات، مشخصات، همه چیزهایی که می خواهیم ببینیم

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

صفحه اصلی ایستاده samsung galaxy s23

رایان هاینز / Android Authority

به روز رسانی: 12 ژوئیه 2023 (12:37 PM ET): ما مرکز شایعات Samsung Galaxy S23 FE را با نقطه‌گذاری Geekbench به‌روزرسانی کرده‌ایم که ظاهراً پردازنده اگزینوس را تأیید می‌کند.


مقاله اصلی: سامسونگ سازگارترین رابطه را با سری گلکسی اس فن ادیشن خود نداشته است. از زمان عرضه مدل گلکسی اس 20 FE در سال 2020 با سر و صدای زیاد، این شرکت تنها یک گوشی FE دیگر به نام گلکسی اس 21 FE با استقبال کمتری عرضه کرده است. در حالی که سامسونگ در ابتدا قصد داشت هر سال پرچمدار سری گلکسی اس خود را با یک مدل مقرون به صرفه جدید تکمیل کند، به راحتی به گلکسی S22 FE مجوز داد. ما هرگز حتی از سامسونگ دلیلی برای لغو S22 FE دریافت نکردیم. با این حال، طبق گزارش ها، این شرکت به دلیل کمبود تراشه جهانی نتوانسته برنامه های خود را اجرا کند.

اکنون، شایعات جدید بار دیگر امید را برای گوشی جدید Fan Edition برانگیخته است. گفته می شود که گلکسی اس 23 FE قرار است جایگزین یکی از دستگاه های سری A سامسونگ شود. آیا این شرکت شکوه Galaxy S20 FE را احیا خواهد کرد؟ یا کلاً از گوشی FE 2023 صرف نظر می کند؟ در اینجا همه چیزهایی است که در مورد Galaxy S23 FE می دانیم.

آیا سامسونگ گلکسی S23 FE وجود خواهد داشت؟

سامسونگ گلکسی s23 برگشت

رایان هاینز / Android Authority

اگر شایعات را باور کنیم، سامسونگ گلکسی S23 FE جایگزین گلکسی A74 خواهد شد تا به سری گلکسی S23 فعلی بپیوندد. این گوشی پس از گلکسی A73 سال گذشته که دوربین‌های 108 مگاپیکسلی را به این محدوده معرفی کرد، گران‌ترین گوشی سری A بود که در سال 2023 به بازار عرضه شد.

در حالی که رولاند کوانت از WinFuture – روزنامه‌نگاری با سابقه بسیار خوب در افشای اطلاعات قبل از اعلام آن – در ماه مارس در توییتر گفت: «به نظر نمی‌رسد امسال S23 FE وجود داشته باشد»، گزارش‌های دیگر خلاف این را نشان می‌دهند.

یک نشریه نه چندان معروف کره ای به نام SisaJournal در اواسط ماه مارس ثبت شد و ادعا کرد که سامسونگ واقعاً در حال برنامه ریزی برای عرضه گلکسی S23 FE در سه ماهه چهارم سال جاری است. این یک بازه زمانی راه اندازی آن را در هر نقطه ای بین اکتبر و دسامبر 2023 می دهد. با این حال، ما خیلی به این اعتقاد نداریم زیرا نمی توانیم اعتبار رسانه خبری را تضمین کنیم.

ولی SamMobile و کره میل هر دو رسانه خبری تجاری در اوایل آوریل ادعا کردند که Galaxy S23 FE واقعاً در حال کار است. نشت باتری در ژوئن به این آتش سوزی افزود. و بعداً در ماه ژوئن، رندرهای لو رفته از دستگاه توسط خبرساز OnLeaks منتشر شد.

بنابراین در حال حاضر، وجود Galaxy S23 FE محتمل به نظر می رسد. ما باید منتظر بمانیم تا سامسونگ برخی تاییدیه های رسمی را به ما بدهد، اما ممکن است درست قبل از عرضه گوشی انجام شود. یعنی اگر اصلاً یک گلکسی اس 23 FE بیرون بیاید.

تاریخ انتشار Galaxy S23 FE چه زمانی است؟

عکس خانوادگی Samsung Galaxy S23 Ultra

Dhruv Bhutani / Android Authority

  • سامسونگ گلکسی اس 20 FE — 23 سپتامبر 2020
  • سامسونگ گلکسی اس 21 FE — 11 ژانویه 2022

همانطور که از تاریخ‌های عرضه قبلی گوشی‌های Fan Edition سامسونگ می‌بینید، هیچ بازه زمانی مشخصی برای زمان عرضه مدل جدید FE توسط این شرکت وجود ندارد. ماهیت پراکنده نسخه های قبلی FE چیزی در مورد تاریخ عرضه Galaxy S23 FE به ما نمی گوید. پیش‌بینی پرتاب سه ماهه چهارم توسط نشریه کره‌ای که در بالا به آن اشاره کردیم وجود دارد. این پنجره انتشار Q4 2023 توسط تایید شد SamMobile همچنین.

یکی دیگر از رسانه های کره ای، هانکوکی، گزارش داد که سامسونگ ممکن است Galaxy S23 FE را در اوایل ماه اوت یا سپتامبر عرضه کند. در آوریل، SamMobile همچنین ادعا کرد که این تلفن در سه ماهه چهارم سال 2023 وارد بازار خواهد شد ریوگنوس پیش‌بینی می‌کند که این گوشی می‌تواند حتی زودتر عرضه شود، زمانی در ماه جولای، قبل از اینکه سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را عرضه کند. طبق اطلاعات فاش‌کننده، فروش سری گلکسی اس 23 سامسونگ کاهش یافته است، بنابراین صحبت‌هایی درباره عرضه S23 FE در اوایل سال وجود دارد. مناطق خاص

به نظر می رسد که Revegnus ممکن است به چیزی، به عنوان SamMobile در ماه ژوئن بازگشت تا ادعا کند که این گوشی در سه ماهه سوم 2023 عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین ادعا کرد که دستگاه ابتدا در بازارهای منتخب با عرضه گسترده تر در سه ماهه چهارم 2023 و سه ماهه اول 2024 وارد بازار خواهد شد.

ما منتظر شایعات بیشتر در مورد عرضه Galaxy S23 FE خواهیم بود و این مقاله را با اطلاعات احتمالی انتشار به روز رسانی خواهیم کرد.

Samsung Galaxy S23 FE چه ویژگی ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

کشوی اپلیکیشن samsung galaxy s23

رایان هاینز / Android Authority

ما هنوز 100% مطمئن نیستیم که گلکسی S23 FE اصلاً عرضه می شود، اما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد برخی از مشخصات آن و ظاهر آن وجود دارد.

طرح

گوشی‌های Fan Edition معمولا از طراحی سری‌های برتر Galaxy S الهام می‌گیرند. البته همیشه این احتمال وجود دارد که این شرکت بتواند کاری متفاوت انجام دهد. با قضاوت بر اساس رندرهای فاش شده ارائه شده توسط خبرساز OnLeaks، به نظر می رسد S23 FE مطابق با بقیه سری S23 است.

این طراحی به قدری به مدل پایه گلکسی S23 نزدیک است که به نظر می رسد تنها تفاوت در محل قرارگیری فلاش LED است. در مدل پایه، فلاش با سنسور دوربین بالایی هم تراز است. در مقابل، فلاش در مدل FE بین دوربین بالا و میانی قرار دارد.

در کنار این رندرها، نشتی ابعاد را نیز ارائه کرد. به نظر می رسد گوشی می تواند 158 x 76.3 x 8.2 میلی متر باشد. این تقریباً به اندازه گلکسی اس 23 پلاس خواهد بود، البته کمی ضخیم تر.

مشخصات و ویژگی ها

سامسونگ گلکسی S23 پلاس جلو

Ryan Whitwam / Android Authority

SamMobile و میل هر دو در ماه آوریل ادعا کردند که پردازنده Exynos 2200 قدرت گلکسی S23 FE را تامین می کند. بله، این همان چیپست موجود در مدل های اروپایی گلکسی S22 است. این امر ناامید کننده خواهد بود زیرا پردازنده اگزینوس با مشکلات عملکردی مواجه شده بود، ناگفته نماند که در مقایسه با گلکسی S23 که به نوعی با مفهوم Fan Edition روبرو می شود، به شدت ضعیف خواهد بود.

این شایعه Exynos 2200 زمانی پشتیبانی شد که نمونه اولیه این گوشی در Geekbench مشاهده شد که دارای تراشه Exynos 2200 و 8 گیگابایت رم بود. ولی میل ادعا می‌کند که سامسونگ “تغییرات طراحی” نامشخصی در تراشه ایجاد کرده است تا نرخ بازدهی را بهبود بخشد، بنابراین امیدواریم که این ترفندها به عملکرد و کارایی بهتر نیز منجر شود.

به نظر می رسد باید منتظر یک پردازنده پرچمدار از سال 2022 در Galaxy S23 FE باشیم.

در جای دیگر، نشریه کره ای فوق الذکر همچنین ادعا می کند که گلکسی اس 23 FE دارای تنظیمات دوربین سه گانه و صفحه نمایش OLED 120 هرتزی خواهد بود.

این SamMobile مقاله ای که ادعا می کند FE دارای تراشه اگزینوس خواهد بود، چند ویژگی ظاهری دیگر را نیز فاش کرد. قابل توجه ترین ارتقا، تغییر به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به جای دوربین 12 مگاپیکسلی در مدل های قبلی است. این اطلاعات مجدداً توسط گلکسی کلابکه در ماه مه گزارش داد که گوشی آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که شبیه به گلکسی اس 23 پایه است.

در غیر این صورت، گفته می شود که این گوشی بین 128 تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد.

گلکسی S23 FE در اواخر ژوئن از طریق نهاد گواهی 3C چین عبور کرد و قابلیت شارژ سیمی 25 واتی را ذکر کرد. بنابراین امید خود را به افزایش سرعت شارژ نسبت به S23 پایه نداشته باشید. این لیست نشان می دهد که شارژر در جعبه نخواهید داشت، که تعجب آور نیست.

این فضا را برای اطلاعات بیشتر تماشا کنید، زیرا و زمانی که افشای اطلاعات چیزهای جدیدی در مورد Galaxy S23 FE فاش می شود.

قیمت Samsung Galaxy S23 FE چقدر خواهد بود؟

سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس ساید

Ryan Whitwam / Android Authority

  • سامسونگ گلکسی اس 20 FE – 699 دلار
  • سامسونگ گلکسی اس 21 FE – 699 دلار

مطابق با SisaJournalانتظار می‌رود قیمت Galaxy S23 FE حدود 20 تا 30 درصد ارزان‌تر از مدل پایه 799 دلاری Galaxy S23 با حافظه 256 گیگابایتی باشد. این باعث می شود قیمت S23 FE چیزی در حدود 560 تا 640 دلار باشد.

یک بار دیگر، ما به شما توصیه می کنیم که این اطلاعات را با کمک سخاوتمندانه نمک دریافت کنید. قبل از اینکه منابع معتبرتری برای ریختن حبوبات روی گوشی بیایند، هیچ چیز قطعی نمی توان در مورد Galaxy S23 FE گفت. با این حال، قیمت 599 دلاری بسیار منطقی است. قیمت گلکسی اس 23 799 دلار، گلکسی اس 22 699 دلار و گلکسی اس 23 FE 599 دلار خواهد بود.

صرف نظر از این، شایان ذکر است که Galaxy S20 FE و S21 FE هر دو با قیمت 700 دلار شروع شدند. بنابراین، اگر Galaxy S23 FE با این قیمت عرضه شود، حرکت بسیار غیرمنتظره ای خواهد بود.

Samsung Galaxy S23 FE: آنچه می خواهیم ببینیم

باتری سامسونگ گلکسی اس 23

رایان هاینز / Android Authority

تراشه ای که قدیمی تر از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیست

مشکلات متعددی در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 وجود داشت که از مصرف برق گرفته تا مشکلات گرمای بیش از حد متغیر بود. سامسونگ باید از تراشه اجتناب کند و SoC جدیدتر را انتخاب کند. ما اصلاً برای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کمی قدیمی تر مشکلی نداریم. به لطف گره تولیدی برتر TSMC در برابر تراشه هایی مانند 8 Gen 1 تولید شده توسط کارخانه ریخته گری سامسونگ، بسیار کارآمدتر از Gen 1 است.

متأسفانه، شایع‌ترین شایعات در حال حاضر حاکی از آن است که اگزینوس 2200 به Galaxy S23 FE انرژی می‌دهد. با این حال، ما هنوز امیدواریم که چیزی بهتر باشد.

ارتقاء دوربین

Galaxy S23 FE مدتهاست که برای به روز رسانی دوربین عقب مانده است. مهارت های عکاسی S21 FE تحت تاثیر قرار نگرفت زیرا دارای همان قابلیت های اصلی S20 FE بود. ما مطمئنیم که امیدواریم سامسونگ از دوربین های 12 مگاپیکسلی اصلی + فوق عریض و سنسور بیهوده تله فوتو 8 مگاپیکسلی که در گوشی قبلی Fan Edition ارائه کرده بود، حرکت کند. اگر این شرکت بتواند با تنظیمات دوربین مدل استاندارد گلکسی S23 مطابقت داشته باشد یا حداقل اندازه پیکسل بزرگتر و مهارت های عکاسی با هوش مصنوعی بهبود یافته دستگاه هایی مانند Galaxy Z Flip 4 را حفظ کند، عالی خواهد بود.

رم بیشتر

Galaxy S21 FE در مدل پایه دارای 6 گیگابایت رم بود. ما امیدواریم سامسونگ آن را به حداقل 8 گیگابایت افزایش دهد تا چندوظیفگی و باز کردن برنامه های سنگین مشکلی در Galaxy S23 FE نباشد.


آیا نشت گلکسی S23 FE برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید؟ یک نکته برای ما ارسال کنید، و ما حتما آن را بررسی خواهیم کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mwZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *