دوران بارداری را با تکنولوژی همراه شوید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دوران را با تکنولوژی همراه شوید

به تعبیر یک ضرب المثل رایج، وقتی مادر خوشحال است، همه خوشحال هستند. این موضوع برای تمام لحظات یک مادر به خصوص در زمان بارداری او نیز صادق و البته مهم‌تر است. زنان در مورد مراقبت‌های دوران بارداری و زایمان حق انتخاب دارند و اغلب در مورد این گزینه‌ها تحقیق می‌کنند، آنها مجبور هستند که راجع به موضوعات زیادی که مربوط به دوران بارداری است تحقیق کنند، تا بتوانند زایمانی راحت و سالم برای خود و کودک دلبندشان داشته باشند. موضوعاتی که شاید لیست کردن آنها آنقدر طولانی باشد که نه تنها انجام دادنشان، بلکه حتی شنیدن آنها نیز خسته کننده است. اما خوشبختانه تکنولوژی مادران باردار را نیز فراموش نکرده است و برای کمک کردن به آنها دست به اقدامات زیادی زده است. می‌پرسید چگونه؟، با این نوشته همراه شوید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

تکنولوژی چگونه به کمک مادران باردار آمده است.

تکنولوژی از راه‌های زیادی در خدمت مادران باردار قرار گرفته است. علاوه بر اپ‌ها و برنامه‌های مختلفی که جهت تغذیه و سلامتی مادر و کودک او طراحی شده است، بخش دیگر خدمات تکنولوژی به مسائلی مربوط است که امنیت اطلاعات و یا کارهای اداری مربوط به مادران باردار را آسان کرده است. از این رو برای اطلاعات کامل شما، به هر دو مورد به صورت مختصر اشاره می‌شود.

تکنولوژی‌های امنیتی- اطلاعاتی

امنیت داده‌های شخصی امنیت داده‌ها

به دلیل ماهیت حساس داده‌ها، می‌توان گفت داده‌ها همیشه موضوع مهمی در صنعت سلامت است. اپلیکیشن‌های بارداری به منبعی عالی برای زنان برای ردیابی رشد نوزاد و نظارت بر سلامت خود تبدیل شده‌اند. برنامه‌های بارداری از شما می‌خواهند اطلاعاتی را وارد کنید که در فضای ابری ذخیره شده و با اقدامات پیشرفته ایمن شوند. این باعث شده است که برنامه‌ها برای استفاده ایمن باشند، به این معنی که یک خانم باردار  نباید مزایای برنامه را برای محافظت از داده‌های خود قربانی کند. فروشندگان ابر، ایمن و قابل اعتماد هستند و می‌توانند به زنان باردار کمک کنند تا هر یک از داده‌های حساس خود را بایگانی کنند. ابر گزینه‌های زیادی برای به‌روزرسانی سوابق سلامتی و محافظت از جزئیات بارداری آنها ارائه می‌کند. با ذخیره سازی ابری، فقط افراد مجاز می‌توانند به سوابق بهداشتی محرمانه دسترسی داشته باشند. تا زمانی که بیمار اختیاری را ارائه ندهد، هیچ کس دیگری نمی‌تواند اطلاعات حساس او را به غیر از پزشک مراقبت کننده خود یا هر شخص دیگری که در کلینیک کار می‌کند به دست آورد.

تعامل با پزشک و سلامتی بیشتر

مطمئناً، هر زنی دوست دارد بلافاصله پس از فهمیدن باردار بودن، با یک و زایمان قرار ملاقات بگذارد. با برنامه‌های بارداری، زنان باردار مجبور نیستند چندین مایل دورتر برای قرار ملاقات با متخصص زنان خود سفر کنند. در عوض، آنها می‌توانند برنامه را در دستگاه خود دانلود کرده و از آن برای تعامل با پزشک خود استفاده کنند. کلینیک یا دکتری که برای اولین بار با او قرار ملاقات دارید به شما کمک می‌کند یک برنامه بارداری دریافت کنید و در یک برنامه سلامتی ثبت نام کنید. فناوری همچنین زنان باردار را به همه چیزهایی که برای نظارت بر بارداری خود نیاز دارند مجهز می‌کند. این موضوع به کاهش قرار ملاقات‌های حضوری کمک می‌کند و به زنان باردار اجازه می‌دهد تا اطلاعات سلامتی خود را از آسایش خانه برای پزشکان ارسال کنند.

اپلیکیشن‌های مربوط به مادران باردار

Ovia

از Ovia برای ردیابی باروری و تخمک گذاری استفاده کنید. بسیاری از زنان به دلایل مختلفی برای باردار شدن تلاش می‌کنند، یکی از آنها این است که نمی‌دانند چه زمانی در حال تخمک گذاری هستند یا زمانی که بارورترین روزهای آنها در طول ماه است. نیازی به گفتن نیست، زمانی که در تلاش برای باردار شدن هستید، کنترل چرخه ماهانه خود می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. اکنون، همه ما می‌دانیم که تخمک گذاری معمولاً 14 روز قبل از چرخه قاعدگی بعدی شما اتفاق می‌افتد، اما برای بسیاری از زنان، این اطلاعات کافی برای ادامه دادن نیست. اگر به دنبال اطلاعات دقیق هستید، Ovia به شما کمک می‌کند.

 

The Bump

برنامه The Bump اطلاعات قابل اعتمادی را به شما ارائه می‌دهد که توسط متخصصان و علم پشتیبانی می‌شود و می‌توانید آنها را درک کنید. همچنین با این برنامه می‌توانید علائم بارداری را رمزگشایی کنید و به‌روزرسانی‌هایی لازم در مورد رشد کودک را آن هم با تصاویر سه بعدی دریافت کنید.

واقعا دیگر چه می‌خواهید؟ یک اپ و این همه مزیت. آن هم در دوره‌ای که به دلیل شرایط اقتصادی، مراجعه زود به زود به پزشک کمی سخت و هزینه‌بر است. اما شما به راحتی با خرید یک بسته اینترنتی، به آسانی می‌توانید اپ مورد نظر خود را نصب کنید، کارهای متفرقه خود مانند کارت به کارت با موبایل و… را انجام دهید و حتی سری به سیسمونی‌های آنلاین بزنید و با خرید قسطی سیسمونی، خیال خود را نیز راحت کنید.

Glow Nurture

برند Glow با اپلیکیشن باروری خود شروع به کار کرد و از آن زمان به بعد گسترش یافت و برنامه‌هایی برای ردیابی پریود، بارداری و مراقبت از نوزاد را در بر گرفت. ویژگی‌های رایگان برنامه بارداری، Glow Nurture، شامل ردیابی علائم، مقالات مرتبط با رشد کودک شما، مدیریت رجیستری و گروهی از دیگر والدینی است که انتظار دارند با آنها تماس بگیرند. همچنین می‌توانید از شریک زندگی خود دعوت کنید تا برنامه را دانلود کند تا درک بهتری از همه چیز در دوران بارداری داشته باشید. اگر برای دسترسی پریمیوم پول پرداخت کنید، ویژگی‌های اضافی مانند مقاله‌های اختصاصی، پیش‌بینی‌های سلامت، پیام‌های خصوصی بین شما و سایر کاربران و داده‌هایی در مورد مقایسه تجربه بارداری شما با داده‌های ناشناس دیگر کاربران خواهید کرد.

سخن نهایی

گستره خدمات تکنولوژی به عرصه‌های زندگی انسان‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه زنان و بارداری بسیار متنوع و گسترده است و در این نوشته تنها به نحوه چگونگی تاثیر آن و برخی از این خدمات پرداخته شد. علاوه بر این موارد می‌توان بخشی از خدمات تکنولوژی را نیز گفت وگوهای آنلاین مادران در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف اجتماعی، مشاهده مستقیم آخرین وسایل مربوط به مادران و کودکان، خریدهای آسان و آنلاین و خدماتی از این قبلی دانست که استفاده از آنها برای هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد امکان‌پذیر است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XVv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *