در کدام هتل های استانبول اقامت کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

استانبول یکی از جذاب‌ترین شهرهای ترکیه به‌حساب می‌آید و ازاین‌رو افرادی زیادی برای مسافرت به این شهر اقدام می‌کنند. قطعا یکی از مهمترین اقدامات مهم برای هر سفر رزرو هتل و یا یک محل اقامت مناسب است. در استانبول به‌عنوان مجبوب‌ترین مقصد گردشگری، هتل‌های مختلفی با امتیازهای متفاوت از 5 ستاره گرفته تا 3 و 2 ستاره وجود دارد.

اقامتگاه‌هایی همچون هتل مرکور بومونتی استانبول امکانات و دکوراسیون خاص و منحصربه‌فردی ارائه می‌دهند. مسافران با بررسی انواع هتل‌های استانبول و امکانات آن‌ها بهتر می‌توانند در مورد انتخاب هتل تصمیم‌گیری کنند.

معرفی هتل‌های استانبول

هر مسافری با هدف خاص و بودجه مشخصی به استانبول سفر می‌کند. بنابراین احتمال دارد مسافر باتوجه‌به سلیقه و بودجه خود یک هتل لوکس و گران‌قیمت همچون هتل مرکور بومونتی استانبول را برای اقامت انتخاب کند یا یک هتل مقرون‌به‌صرفه با امکانات ابتدایی را ترجیح دهد. برخی از هتل‌های معروف استانبول شامل موارد زیر می‌شوند:

هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی درگروه هتل‌های 5 ستاره استانبول قرار می‌گیرد که در مرکز شهر و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. در واقع لوکیشن این هتل یکی از محله‌های اعیان‌نشین استانبول درنظر گرفته می‌شود. به‌دلیل نزدیکی این هتل به بوتیک‌های لوکس و مراکز خرید متعدد اقامت در آن به علاقه‌مندان به خرید پیشنهاد می‌شود.

امکانات این هتل شامل اسپا، ماساژ سوئدی و ماساژ تایلندی و دو رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی خواهد شد. در اتاق‌های این هتل مهمانان از امکاناتی همچون دکوراسیون زیبا با مبلمان مجلل، سیستم تهویه مطبوع، عایق صدا، میز کار، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان بهره‌مند خواهند شد. قیمت این هتل در مقایسه با امکاناتی که دارد، مناسب است و گزینه مناسبی برای اقامت خانوادگی به‌حساب می‌آید.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان نیز یکی از بهترین هتل‌های استانبول محسوب می‌شود. این هتل به‌خاطر معماری مدرن، موقعیت جغرافیایی خوب و امکانات عالی مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره در میدان تقسیم و در یک ساختمان 11 طبقه قرار دارد.

این هتل 191 اتاق با امکانات مناسب همچون سرویس بهداشتی مجزا، یخچال، سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان به مهمانان ارائه می‌دهد. سایر امکانات این هتل شامل صندوق امانات، انبار چمدان، آرایشگاه، خدمات ترجمه و تبدیل ارز می‌شود.

رستوران لوکانتا در هتل دیوان، انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در رستوران ژاپنی این هتل انواع غذاهای ژاپنی را نیز تجربه کنند.

هتل کلرین گلدن هورن استانبول

هتل کلرین گلدن یکی از هتل‌های 4 ستاره استانبول است. این هتل به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند با صرف هزینه کمتر از امکانات خوب بهره‌مند شوند. این هتل در منطقه سلطان احمد به‌عنوان یک منطقه تاریخی قرار دارد. در هتل کلرین گلدن 185 اتاق با امکاناتی همچون تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مناسب وای‌فای رایگان به مهمانان ارائه می‌شود.

دکور و معماری این هتل به سبک معماری عثمانی طراحی شده است. از مهم‌ترین خدمات این هتل باید به سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق VIP، سرویس اتاق، ترنسفر فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته و سالن ورزشی اشاره کرد. این هتل به دریای مرمره، تپه پیرلوتی و دریاچه کوچوک چکمجه دسترسی راحتی دارد.

هتل سیتی لافت استانبول

اگرچه سایر هتل‌های این شهر به اندازه هتل مرکور بومونتی استانبول لوکس و درجه نیستند، اما با وجود امکاناتی که ارائه می‌دهند در لیست هتل‌های خوب استانبول قرار می‌گیرند. هتل سیتی لافت یکی از هتل‌های 4 ستاره خوب استانبول است که 81 اتاق دارد. این هتل با برخورداری از امکاناتی همچون باشگاه بدنسازی، سونا و ماساژ، پارکینگ رایگان، خشک‌شویی، تبدیل ارز، صندوق امانات، اینترنت وای‌فای و پذیرش ۲۴ ساعته توانسته رضایت تعداد زیادی از مسافران را به‌دست بیاورد.

در اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر تختهای یک تا سه نفره، تلویزیون، فضای نشمین، کتری برقی، تجهیزات چای و قهوه، جکوزی داخل حمام و لوازم بهداشتی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

هتل ورلد هیریتیج استانبول

اقامت در هتل ورلد هیریتیج برای افرادی مناسب است که به‌دنبال صرف هزینه کمتر در سفر به استانبول هستند. این هتل یکی از مناسب‌ترین هتل‌های خانوادگی استانبول به‌حساب می‌آید که در منطقه سلطان احمد قرار دارد. این هتل 20 اتاق دارد که اتاق‌های آن شامل ۱۰ اتاق استاندارد با تخت‌های دونفره، ۶ اتاق سوپریور، ۲ اتاق سه نفره و ۲ اتاق خانوادگی می‌شوند.

تمامی اتاق‌های هتل ورلد هیریتیج استانبول دارای پرده‌های سنتی ترکی و کفپوش‌های چوبی هستند. در این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، گاو صندوق، تخت‌های تنظیم‌شونده و ضدحساسیت، صندلی دسته‌دار، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی وجود دارد. ضمن آنکه رستوران این هتل برای افرادی که رژیم‌های خاص دارند، غذاهای رژیمی آماده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل 3 ستاره، امکان سرو صبحانه سنتی ترکی در تراس برای مهمانان است. علاوه‌بر این، تمام امکانات ضروری مسافران ازجمله پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، پارکینگ، خشک‌شویی و غیره وجود دارد.

هتل آدا استانبول

هتل آدا یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های استانبول به‌حساب می‌آید که در مرکز شهر و در فاصله 250 متری از میدان تقسیم قرار دارد. این هتل کوچک با ارائه 15 اتاق به مهمانان، جای دنج و خلوتی برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. محیط آرامش‌بخش این هتل با ارائه امکاناتی همچون پذیرش ۲۴ ساعته، وای‌فای و پارکینگ رایگان، سرویس اتاق و ترنسفر فرودگاهی تکمیل می‌شود و خاطره دلنشینی از سفر به استانبول برای مهمانان ایجاد خواهد کرد.

در اتاق‌های این هتل نیز امکاناتی همچون تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی وجود دارد. مزیت اقامت در هتل آدا استانبول بهره‌مندی از امکانات و خدمات با کیفیت و صرف هزینه کم به‌حساب می‌آید. مهمانان در این هتل می‌توانند وعده صبحانه خود را از منو صبحانه‌های سنتی و ترکی برگزینند و در تراس هتل درحالی‌که از مشاهده چشم‌انداز زیبای دریای مرمره و مسجد مهمت پاشا لذت می‌برند، صرف کنند.

جمع‌بندی

آشنایی با بهترین هتل‌های استانبول مانند هتل مرکور بومونتی استانبول به مسافران کمک می‌کند تا از میان هتل‌های متفاوت این شهر یک گزینه مناسب با بودجه و انتظارات خود انتخاب کنند. در استانبول هتل‌های متعددی وجود دارند که ازنظر سطح امتیاز در گروه‌های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره تقسیم‌بندی می‌شوند. هتل‌های استانبول با توجه‌به امتیازی که دارند، امکانات متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. اقامت در برخی از هتل‌های استانبول برای مسافران بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bhXopK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *