جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب

 

جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب بهترین گزینه برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه اقامتی متفاوت و دلنشین و سفری اقتصادی به پایتخت تاریخی ایران محسوب می شوند. در لیست هتل های اصفهان اقامتگاه های سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردارند زیرا از طراحی منحصر بفرد و محیطی خاص برخوردارند. اقامت در این هتل ها که بهترین امکانات و خدمات رفاهی را در فضایی با حل و هوای سنتی فراهم نمودند می تواند خاطره ای به یادماندنی از سفر به نصف جهان برای گردشگران رقم بزند.

اگر شما هم قصد سفر رزرو هتل اصفهان را دارید، می توانید برای انتخاب جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه کنید.

هتل بیتوته

اقامتگاه سنتی بیتوته یکی زیباترین اقامتگاه های اصفهان است که در سال 1400 فعالیت خود را آغاز نمود. این اقامتگاه که به عنوان یکی از جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب به شمار می رود، در خانه ای تاریخی که 80 سال قدمت دارد، واقع شده است. این خانه قدیمی از معماری هنرمندانه ای برخوردار بوده که پس از مرمت و بازسازی های لازم به عنوان اقامتگاه میزبان گردشگران می باشد.

هتل بیتوته اصفهان 6 اتاق جذاب با دکوراسیون و طراحی چشم نواز دارد که نمایی به حیاط باصفای مجموعه دارند. در این اتاق ها تمامی امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز مهمانان فراهم شده که از مهمترین آنها می توان به روم سرویس، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و … اشاره نمود.

همچنین گردشگرانی که در میان هتل های اصفهان به دنبال یک هتل سنتی تازه تاسیس با قیمت اقتصادی و مناسب هستند، با انتخاب اقامتگاه بیتوته می توانند از امکانات متنوعی بهره مند گردند. رستوران سنتی، کافی شاپ، صرافی، صندوق امانات، باربری، خانه داری، چایخانه سنتی، تهیه بلیط و تور و … شاخص ترین این امکانات به شمار می روند. از دیگر مزایای هتل سنتی بیتوته می توان به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره نمود که دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاذبه های تاریخی و گردشگری اصفهان مانند میدان نقش جهان، انگورستان ملک، خیابان هشت بهشت، خیابان فردوسی و … دارد.

آدرس هتل بیتوته: اصفهان، خیابان شریف واقفی، کوی الله بیگ.

جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب

 

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ

یکی دیگر از جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب، اقامتگاه هزار و یک شب چهار باغ می باشد. این هتل سنتی در بنایی تاریخی متعلق به دوران قاجار و با قدمت 150 سال واقع شده که از معماری شگفت انگیز و فوق العاده زیبایی برخوردار است. ساختمانی باشکوه با 9 اتاق جذاب و یک حیاط دوست داشتنی که حال و هوایی سنتی و دلنشین دارد.

گردشگرانی که قصد سفر به نصف جهان را دارند، می توانند با انتخاب اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ هنگام رزرو هتل در فاصله کمی از جاهای دیدنی تجربه اقامتی راحت را داشته باشند. موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل سنتی موجب دسترسی راحت به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، کاخ هشت بهشت و دیگر اماکن مهم و تاریخی شهر شده است. ترکیب فضای سنتی با امکانات و خدمات به روز در این هتل سنتی تازه تاسیس قیمت مناسب، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان به ارمغان خواهد آورد. امکانات و خدماتی نظیر کافی شاپ، خانه داری، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خانه داری، اینترنت و … در اقامتگاه هزار و یک شب اصفهان در دسترس مهمانان قرار می گیرند.

آدرس اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای خیابان چهارباغ پایین، کوچه شماره 3.

جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب

 

اقامتگاه سنتی گل آرا اصفهان

اگر هنگام رزرو هتل اصفهان به دنبال یک هتل سنتی جدید و تازه تاسیس هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، می توانید به سراغ اقامتگاه سنتی گل آرا بروید. این هتل منحصر بفرد در خانه ای تاریخی با معماری چشم نواز و هنرمندانه ای واقع شده است که پس از مرمت و بازسازی های لازم در سال 1400 به عنوان اقامتگاه سنتی فعالیت خود را آغاز نمود.

اقامتگاه سنتی گل آرا به عنوان یکی از جدیدترین هتل های اصفهان دارای 9 اتاق می باشد که از طراحی و چیدمان فوق العاده زیبایی برخوردارند. این اتاق های یک تخته و دوتخته که با اسامی جالبی نامگذاری شده اند دارای درب و پنجره های چوبی رو به حیاطی باصفا و سرسبز و گلکاری شده می باشند. این هتل سنتی قیمت مناسب با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات و خدمات بی نظیری مانند رستوران سنتی، روم سرویس، اینترنت، کافی شاپ، خانه داری، چایخانه سنتی و … آماده میزبانی از مهمانان و گردشگران گرامی است.  با رزرو هتل گل آرا می توانید دسترسی آسانی به جاذبه ها و اماکان مهم و دیدنی همچون بازار قیصریه، موزه عصارخانه شاهی، بازار سرای هندوها، کاروانسرای ساروتقی و … داشته باشید.

آدرس اقامتگاه سنتی گل آرا: اصفهان، خیابان هاتف، کوچه مشیر یخچال، کوچه مسجد ذوالفقار.

خانه مسافر هاستل حراتیج

خانه مسافر هاستل حراتیج یکی دیگر از جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب محسوب می شود که در سال 1400 افتتاح شده است. این هاستل زیبا در مکانی منحصربفرد و بازسازی شده به سبک سنتی و کلاسیک قرار دارد و از محیطی دلنشین، گرم و صمیمی برخوردار می باشد. هاستل حراتیج دارای 15 اتاق دو تخته و سه تخته با تنوع در طراحی و چیدمان به صورت خوابگاهی و اشتراکی است. همچنین دو حیاط بسیار با صفا و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لاندری نیز در این خانه مسافر به صورت مشترک مورد استفاده همه مهمانان قرار می گیرند.

از مهمترین امکانات و خدمات هاستل حراتیج که گزینه ای مناسب برای رزرو هتل اصفهان با قیمت مناسب و اقتصادی محسوب می شود، می توان به مواردی مانند امکان پخت و پز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، رستوران، فضای سبز، صندوق امانات، خانه داری و … اشاره نمود.

آدرس خانه مسافر هاستل حراتیج: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان نشاط، کوچه 24، پلاک 9.

اقامتگاه بومگردی گلبهار اصفهان

اگر به دنبال یکی از جدیدترین هتل های سنتی اصفهان با قیمت مناسب هستید می توانید به سراغ سامانه رزرواسیون اقامت 24 بروید و اقامتگاه بومگردی گلبهار را انتخاب کنید. این هتل سنتی در خانه ای تاریخی با قدمت بیش از 120 سال و مساحت 1200 متر مربع قرار دارد که در سال 1400 افتتاح شده است. اقامتگاه بومگردی گلبهار دارای 9 اتاق سنتی بسیار زیبا و راحت است که اقامتی دلنشین و لحظات خوش و آرامش بخشی را برای مهمانان فراهم می آورند.

موقعیت مکانی این هتل سنتی تازه تاسیس موجب دسترسی آسان به اماکن تاریخی و جاهای دیدنی و مهم اصفهان مانند مسجد امام، میدان نقش جهان، خانه تاریخی کیانپور، حمام علیقلی آقا و … شده است. با رزرو هتل سنتی گلبهار می توانید از امکانات و خدمات مناسبی همچون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کافی شاپ، خانه داری، گشت نیمروزی، تهیه بلیط و … بهره مند گردید.

آدرس اقامتگاه بومگردی گلبهار: اصفهان، میدان امام علی، ابتدای خیابان هاتف، بن بست گلبهار. پلاک 7.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yUc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *