با ادامه مبارزات توییتر، تبلیغ کنندگان اکنون به دنبال Threads هستند
بر کسی پوشیده نیست که تغییرات نامنظم ماسک برای توییتر باعث شده است که بسیاری از بزرگترین تبلیغ کنندگان این پلتفرم را کنار بگذارند. با این حال، با ظهور و رشد سریع رقیب جدیدی مانند Threads، به نظر میرسد که تبلیغکنندگان نیز شروع به تغییر تمرکز خود کردهاند در حالی که توییتر با نگرانیهای ایمنی برند و کاهش تعامل کاربران دست و پنجه نرم میکند.
چرا Threads از بین می رود؟
اگرچه تنها یک هفته از راه اندازی رسمی Threads می گذرد، اما این پلتفرم تاکنون بیش از 100 میلیون کاربر جمع آوری کرده است که بخشی از آن به دلیل ادغام اینستاگرام و تمرکز آن بر مکالمات اجتماعی است. به گفته ناتاشا بلومنکرون، نایب رئیس شرکت بازاریابی Tinuiti، در نتیجه، تبلیغکنندگان مشتاق کشف این هستند که چگونه این پلتفرم جدید میتواند استراتژیهای رسانههای اجتماعی موجود آنها را تکمیل کند.
علاوه بر این، این واقعیت که Threads ابزارهای مدیریت باطن را با اینستاگرام به اشتراک میگذارد برای تبلیغکنندگان جذابیت خاصی دارد زیرا استفاده از این پلتفرم را برای مدیران رسانههای اجتماعی شرکتها آسانتر میکند.
ریچل تیپوگراف، مدیر عامل شرکت فناوری بازاریابی MikMak، گفت: «این فوریترین تجربهای است که من تا به حال در تاریخ حرفهام تجربه کردهام، و تمام حرفهام در حوزه اجتماعی بوده است.
با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تمرکز اصلی متا در حال حاضر بر توسعه عملکرد اصلی Threads به جای کسب درآمد از برنامه است. این به این دلیل است که این برنامه هنوز فاقد ویژگیهای اساسی است، از جمله فید زمانی و هشتگ.
پایان راه برای توییتر؟
اگرچه توییتر هنوز از تعداد کاربران زیادی در مقایسه با Threads برخوردار است، اما Tipograph نشان میدهد که مبارزات اخیر این پلتفرم با ایمنی برند، سخنان مشوق تنفر و جعل هویت منجر به کاهش قابل توجه ترافیک شده و باعث نگرانی تبلیغکنندگان شده است.
با این حال، با وجود مزایایی که دارد، Threads هنوز در مراحل اولیه خود است و موفقیت آن به عنوان یک کانال تبلیغاتی به پرورش یک پایگاه کاربر فعال بستگی دارد که به طور منظم با این پلتفرم درگیر باشد. علاوه بر این، با رشد پلتفرم، نگرانیهایی در مورد هجوم بالقوه بازیگران بد و ترولها به Threads وجود دارد که میتواند منجر به انتشار اطلاعات نادرست و محتوای سخنان نفرتانگیز شود، مشابه آنچه در توییتر رخ داده است.
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GFnfTn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها