49 آمار ضروری کسب و کارهای کوچک که باید بدانید
با مجله هشت پیک با مقاله ی 49 Essential Small Business Stats You Need to Know همراه ما باشید
کسب و کارهای کوچک رگ حیات هر اقتصادی هستند. رستورانهای مام و پاپ، فروشگاههای گوشهای، مغازههای خانوادگی، شرکتهای فناوری بوتیک و سایر سرمایهگذاریها باعث رشد اقتصادی، تقویت نوآوری و ایجاد فرصتهای شغلی میشوند.
این مشاغل قلب تپنده جامعه هستند. آنها خدمات و کالاهای ضروری را ارائه می دهند و طعمی منحصر به فرد به بازارهای محلی می بخشند.
2023 همچنان اهمیت کسب و کارهای کوچک را نشان می دهد، زیرا آنها در چالش ها و فرصت های جدید استفاده می کنند.
در این مقاله، ما به بررسی آمار دقیق مشاغل کوچک برای سال 2023 می پردازیم و بینش هایی را در مورد پیروزی ها، مصیبت ها و روندهای آنها ارائه می دهیم.
آمار عمومی مشاغل کوچک
آمار صاحبان مشاغل کوچک
آمار کسب و کارهای کوچک از نظر صنعت
آمار کسب و کارهای کوچک مالی
مشاغل در مشاغل کوچک آمار
آمار بازاریابی مشاغل کوچک
آمار فناوری مشاغل کوچک
آمار چالش های مشاغل کوچک
آمار عمومی مشاغل کوچک
- اکثر مشاغل کوچک هستند – 99.9٪ از مشاغل آمریکایی. (SBA، 2023)
- کسب و کارهای کوچک 39.4 درصد از حقوق و دستمزد بخش خصوصی را پرداخت می کنند. (SBA، 2023)
- 33 میلیون کسب و کار کوچک در ایالات متحده وجود دارد. (SBA، 2023)
- از سال 1995 تا 2021، مشاغل کوچک 17.3 میلیون شغل جدید خالص ایجاد کردند که 62.7٪ از مشاغل خالص ایجاد شده از سال 1995 را تشکیل می دهد. (SBA، 2023)
- صاحبان مشاغل عمدتاً به این دلیل وارد تجارت می شوند که “آماده هستند تا رئیس خودشان باشند” (28٪) و نارضایتی کلی از شرکت های آمریکایی (23٪). (Guidant Financial، 2023)
- کسب و کارهای کوچک 32.6 درصد از ارزش صادرات شناخته شده را تولید می کنند. (SBA، 2023)
- کسب و کارهای کوچک 61.7 میلیون آمریکایی را استخدام می کنند که معادل 46.4 درصد از کارکنان بخش خصوصی است. (SBA، 2023)
- حدود 38 درصد از مشاغل کوچک از نرم افزارهای تخصصی در عملیات تجاری خود استفاده می کنند. (SBA، 2023)
منبع تصویر
آمار صاحبان مشاغل کوچک
- Baby Boomers (39.63%) و Gen X (47.20%) اکثریت صاحبان مشاغل کوچک را تشکیل می دهند. (Guidant Financial، 2023)
منبع تصویر
- زنان تنها 43.2 درصد از مشاغل کوچک را در اختیار دارند. اقلیت های نژادی مالک 19.4 درصد از مشاغل کوچک هستند. (فوربس، 2023)
منبع تصویر
- بیش از 70 درصد از صاحبان مشاغل کوچک به عنوان صاحبان مشاغل احساس رضایت می کنند، 37 درصد احساس “بسیار خوشحال” و 35٪ احساس “تا حدودی خوشحال” می کنند. (Guidant Financial، 2023)
آمار کسب و کارهای کوچک از نظر صنعت
- صنایعی که سریعترین رشد را دارند، مراقبتهای بهداشتی و کمکهای اجتماعی هستند. (فوربس، 2023)
منبع تصویر
- بیشترین کاهش در تعطیلی ها در بخش حمل و نقل و ذخیره سازی مشاهده شد، جایی که نرخ بسته شدن 8 درصد از 21 درصد به 13 درصد در سال 2022 کاهش یافت که نشان دهنده پیشرفت به سمت تجارت معمول یا حداقل یک حالت عادی جدید است. (متا، 2022)
- از میان مشاغل کوچک و متوسط (SMB) در بخش هتل ها، کافه ها و رستوران ها، 35 درصد افزایش تعداد کارگران خود را گزارش کردند. (متا، 2022)
- پاسخ دهندگان در صنایع رو در رو سنتی تر مانند غذا و نوشیدنی، رستوران و بار، و خرده فروشی نسبت به سایر صنایع نگران حفظ موجودی/تکمیل، بازگشت به سطوح کسب و کار قبل از کووید با جامعه آگاه تر از هزینه هستند. و اختلال در جریان نقدینگی (ورایزن، 2022)
آمار کسب و کارهای کوچک مالی
- هزینه های راه اندازی برای اکثر مشاغل کوچک بین 250 تا 500 هزار دلار (27.3٪) است. دومین بالاترین هزینه های استارت آپ گزارش شده بین 500 هزار دلار تا 1 میلیون دلار (16 درصد) است. (Guidant Financial، 2023)
منبع تصویر
- تقریباً نیمی از صاحبان مشاغل کوچک از تأمین مالی کسب و کار 401 (k) برای شروع سرمایه گذاری خود استفاده می کنند. دیگران نیز از پول نقد، وام های SBA، خطوط اعتباری و وام های مدت دار و بدون تضمین استفاده می کنند. (Guidant Financial، 2023)
- متوسط حقوق صاحبان مشاغل کوچک 69579 دلار در سال است. (Payscale, 2023)
منبع تصویر
- از میان شرکتهای کوچک و متوسط در سطح جهان، 24 درصد گزارش کردند که قیمتهای خود را 20 درصد یا بیشتر در نیمه اول سال 2022 افزایش دادهاند. (متا، 2022)
- از SMB هایی که افزایش را گزارش کردند، آنهایی که حداقل 10 درصد افزایش قیمت را گزارش کردند، احتمالاً افزایش حداقل 10 درصدی هزینه ها را گزارش کردند. (متا، 2022)
منبع تصویر
مشاغل در مشاغل کوچک آمار
- کسب و کارهای کوچک در 25 سال گذشته بیش از 12.9 میلیون شغل ایجاد کرده اند. (فوربس، 2023)
- صنعت با بیشترین فرصت شغلی، صنعت آموزش و خدمات بهداشتی است. (فوربس، 2023)
- تقریباً 20٪ از SMB های تحت رهبری زنان افزایش تعداد کارمندان خود را در نیمه اول سال 2022 گزارش کردند و 13٪ گزارش کردند که تعداد کارمندان خود را کاهش داده اند، در مقایسه با 25٪ و 17٪ از SMB های تحت رهبری مردان به ترتیب. (متا، 2022)
- بیش از 80 درصد از SMB های ایالات متحده گزارش دادند که نیروی کار خود در نیمه اول سال 2022 افزایش یافته یا ثابت مانده است. (Meta, 2022)
- SMB های تحت رهبری اقلیت های ایالات متحده بیشتر از سایر SMB ها (16%) افزایش تعداد کارگران خود را (20%) گزارش کردند. (متا، 2022)
آمار بازاریابی مشاغل کوچک
- از بین مشاغل کوچک در ایالات متحده، 55٪ در سال 2021 در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کردند. (Meta, 2022)
- از میان آن کسب و کارهای کوچک که در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند، 66 درصد از فیس بوک و 42 درصد از یوتیوب استفاده می کنند. (متا، 2022)
- از بین تمام مشاغل کوچک، 28٪ وب سایت ندارند. (طراحی برتر، 2021)
- تقریباً نیمی از مشاغل کوچک (46٪) دارای کارکنان داخلی هستند که وب سایت های خود را مدیریت می کنند و 32٪ از نرم افزار سازنده وب سایت DIY استفاده می کنند. (طراحی برتر، 2021)
آمار فناوری مشاغل کوچک
- SMB های تحت رهبری زنان نسبت فروش دیجیتالی بیشتری نسبت به SMB های تحت رهبری مردان در سطح جهانی گزارش کردند. (متا، 2022)
- SMB های تحت رهبری زنان بر این اساس از ابزارهای دیجیتال برای اهداف بازاریابی (تبلیغات، ارتباط مستقیم با مشتریان و فروش کالاها و خدمات) بیشتر از SMB های تحت رهبری مردان استفاده می کنند. (متا، 2022)
- تقریباً دو سوم از SMB ها (63٪) در برنامه فیس بوک، بخشی از فروش خود را در 30 روز گذشته از طریق کانال های دیجیتال ایجاد کردند. (متا، 2022)
- کشورهای جنوب صحرای آفریقا به عنوان منطقه ای برجسته است که بیشترین نسبت SMB ها فروش دیجیتالی بیش از 50٪ (32٪) را گزارش کرده اند. (متا، 2022)
- بیش از یک سوم از SMB های تحت رهبری سیاه پوستان ایالات متحده گزارش دادند که بیش از نیمی از فروش آنها به صورت دیجیتالی انجام شده است (39٪ از پاسخ دهندگان) که پیشروی همه گروه های اقلیت است. (متا، 2022)
- اکثر پاسخ دهندگان می گویند که کسب و کار آنها در سال گذشته اتصال اینترنت خود را به یک طرح پرسرعت یا با ظرفیت بالا اضافه یا ارتقا داده است. (ورایزن، 2022)
منبع تصویر
- 44 درصد خدمات امنیت شبکه را اضافه یا ارتقا داده اند و 29 درصد در آموزش امنیت سایبری کارکنان سرمایه گذاری کرده اند. (ورایزن، 2022)
- پاسخ دهندگان معمولاً می گویند که کسب و کار آنها فناوری اتصال را در سال گذشته برای ساده کردن عملیات اضافه کرده است (78٪). حدود نیمی از آنها می گویند که فناوری هایی را برای ارتباط با مشتریان فعلی (53٪) یا به دست آوردن مشتریان جدید (48٪) اضافه کرده اند. (ورایزن، 2022)
آمار چالش های مشاغل کوچک
- تورم و کیفیت نیروی کار مهم ترین مشکلات کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده است. (Statista، 2023)
منبع تصویر
- SMB های تحت رهبری زنان نسبت بیشتری از بسته شدن مشاغل را با 23٪ در مقابل 17٪ از SMB های تحت رهبری مردان گزارش کردند. (متا، 2022)
- با وجود نرخ بسته شدن بالاتر، SMB های تحت رهبری زنان عملکرد فروش بهتری را در مقایسه با SMB های تحت رهبری مردان گزارش کردند. تقریباً 33 درصد از شرکتهای کوچک و متوسط تحت رهبری زنان، کاهش فروش را در 30 روز گذشته گزارش کردهاند، در مقایسه با 39 درصد از شرکتهای کوچک و متوسط تحت رهبری مردان. (متا، 2022)
- در ایالات متحده، 20٪ از SMB ها گزارش دادند که در اکتبر 2022 بسته شده اند. (Meta, 2022)
- SMB های تحت رهبری اقلیت های ایالات متحده 8 درصد بیشتر از سایر SMB ها احتمال تعطیلی خود را داشتند. (متا، 2022)
- 31٪ از SMB های تحت رهبری سیاهان ایالات متحده بسته شدن را گزارش کردند. (متا، 2022)
منبع تصویر
- نزدیک به 9 نفر از هر 10 پاسخ دهنده (89٪) می گویند که نگران وضعیت اقتصاد ایالات متحده هستند و بیش از 4 نفر از هر 5 نفر می گویند که نگران کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده و اقتصاد جهانی هستند. (ورایزن، 2022)
- تقریباً 4 نفر از هر 5 پاسخ دهنده (78٪) می گویند که کسب و کار آنها در سال 2021 هزینه های بیشتری را تجربه کرده است که بسیار بیشتر از سایر چالش های مالی و پرسنلی است. همراه با افزایش هزینه ها، نزدیک به نیمی (46٪) کاهش فروش را گزارش کردند و بیش از یک چهارم (27٪) از ذخایر نقدی برداشت کردند. (ورایزن، 2022)
- بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (53٪) می گویند که کسب و کار آنها به دلیل اختلالات زنجیره تامین در سال گذشته، مشکلات عملیاتی تامین مواد را تجربه کرده است. (ورایزن، 2022)
- علاقه به منابع برای SMB ها عموماً در میان پاسخ دهندگان در صنایع ساخت و ساز و پیمانکاری و صنایع غذایی و آشامیدنی بالاترین و در میان کسانی که در سرگرمی و تفریح هستند کمترین میزان را دارد. (ورایزن، 2022)
- نزدیک به 3 نفر از هر 5 پاسخ دهندگان (58٪) می گویند که آنها شبکه آنلاین رهبران SMB را برای پیشبرد کسب و کار خود برای بقیه سال مفید می دانند. (ورایزن، 2022)
- پاسخ دهندگان به طور گسترده ای به برنامه های حمایت از مشاغل کوچک، به ویژه دوره های رایگان در بازاریابی رسانه های اجتماعی و امور مالی علاقه مند هستند. (ورایزن، 2022)
نقش آمار کسب و کارهای کوچک در تصمیم گیری استراتژیک
آمار کسب و کارهای کوچک در تصمیم گیری استراتژیک بسیار مهم است و به کارآفرینان کمک می کند تا روند بازار و سلامت اقتصادی را درک کنند.
این بینش های مبتنی بر داده، تصمیمات حیاتی مربوط به سرمایه گذاری، استراتژی های بازاریابی و تدوین سیاست را راهنمایی می کند. شما میتوانید الگوها و پیشبینیهایی را که این آمار ارائه میدهند برای تصمیمگیری آگاهانهتر و مطمئنتر در آینده تشخیص دهید.
امیدواریم از این مقاله 49 آمار ضروری کسب و کارهای کوچک که باید بدانید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VMDOqf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها