گوگل finna هنوز چت اواسط بر روی Gen Z متمرکز شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

لوگوی گوگل در حال بارگیری

رابرت تریگز / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • طبق گزارش‌ها، گوگل برنامه‌ای برای یک برنامه چت ربات هوش مصنوعی برای کاربران Gen Z کنار گذاشته است.
  • این اپلیکیشن شخصیت‌های حباب‌دار نام داشت و شخصیتی را می‌دید که با کاربران صحبت می‌کرد.
  • اعتقاد بر این است که برخی از اعضای تیم قبل از شروع به کار بر روی Bard تغییر مکان دادند.

گوگل در اوایل سال جاری ربات چت Bard خود را به دنبال ChatGPT و Bing Chat منتشر کرد. اکنون، معلوم می شود که این شرکت ممکن است بی سر و صدا برنامه های یک چت بات عجیب و غریب را کنار گذاشته باشد.

CNBC گزارش می دهد که گوگل با استناد به اسناد داخلی که دیده بود، برنامه های یک برنامه چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز بر کاربران Gen Z را کنار گذاشت.

این اپلیکیشن که شخصیت‌های حباب نام دارد، شخصیتی را انتخاب می‌کرد که با شما چت می‌کرد. اعتقاد بر این است که این برنامه از سه ماهه چهارم سال 2021 در حال کار بوده است، اما اکنون “از اولویت بندی” برخوردار است. بر اساس گزارش‌ها، از چندین عضو تیم خواسته شد تا کار خود را روی این برنامه متوقف کنند تا قبل از راه‌اندازی آن روی Bard کار کنند.

آیا فکر می کنید گوگل تصمیم درستی برای حذف این برنامه گرفته است؟

49 رای

با توجه به توضیحات این اپلیکیشن، آنچه که به عنوان چیزی از یک رمان علمی تخیلی شروع شد، به نسل بعدی مکالمه در سطح انسانی تبدیل شد. CNBC. توضیحات اضافه می‌کند که این برنامه مکالماتی را ارائه می‌دهد که «برای Gen Z جالب هستند». ما مطمئن نیستیم که آیا این به موضوعات واقعی یا سبک گفتار اشاره دارد. با این وجود، این رسانه ادعا می‌کند که ربات چت می‌توانست سؤالات بعدی بپرسد و توصیه‌های ارتباطی را ارائه کرده است.

بسیار جالب است که بشنویم که گوگل با رویکردی ساده برای چت ربات‌های هوش مصنوعی آزمایش کرده است، حتی اگر هدف قرار دادن صراحتاً Gen Z بسیار ارزشمند باشد. اما باید فرض کنید که اگر گوگل تصمیم بگیرد این مفهوم را مجدداً بررسی کند، کاری که به بارد وارد می‌شود، همچنان سودمند خواهد بود. پس از آن، احتمالاً می‌توانید از بارد بخواهید طوری با شما صحبت کند که انگار یکی از اعضای Gen Z هستید – فقط باید بدون شخصیت‌ها کار کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BBN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *