گوگل می گوید فروش NFT فروشگاه Play اکنون خوب است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

NFT‌های Opensea BoredApe روی Pixel 5 با یک اسمورف زرد در پس‌زمینه نشان داده شده‌اند.

ریتا الخوری / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • به گفته Google، فروش NFT فروشگاه Google Play اکنون خوب است.
  • توسعه دهندگان برنامه های Play Store همچنان باید قوانین خاصی را رعایت کنند.
  • گروه منتخبی از توسعه دهندگان این تغییر را در اواخر تابستان امسال هدایت خواهند کرد.

اگرچه دارایی‌های دیجیتالی توکن‌سازی‌شده مبتنی بر بلاک‌چین – عمدتاً NFT‌ها – محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما گوگل تمایلی به اجازه دادن آن‌ها در فروشگاه Play ندارد. تا به امروز، خرید، فروش یا کسب NFT برخلاف قوانین مربوط به برنامه‌ها یا بازی‌های توزیع‌شده توسط Play Store بوده است.

امروز اما، این تغییر می کند. گوگل در یک پست وبلاگ جدید اعلام کرد که توزیع NFT فروشگاه Play اکنون مشکلی ندارد. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند به کاربران امکان خرید، فروش، کسب درآمد یا تجارت NFT در برنامه‌های اندروید را ارائه دهند.

البته گوگل خواسته یا ناخواسته دریچه ها را باز نمی کند. توسعه دهندگان باید از پروتکل های خاصی پیروی کنند، مانند شفافیت کامل با کاربران. آن‌ها باید سیستم‌های خود را در Play Console اعلام کنند، که امیدواریم مانع از سوء استفاده برنامه‌نویسان شرور از کاربران با دنیای مخوف NFT شود.

علاوه بر این، در ابتدا فقط توسعه دهندگان خاصی می توانند NFT های فروشگاه Play را ارائه دهند. گوگل با گروهی از توسعه دهندگان کار می کند تا تجربه کاربری جدید را برای دارایی های دیجیتال آزمایش کند. این مشارکت ها باید تا پایان تابستان امسال به ثمر بنشیند. سپس، تا پایان سال 2023، همه توسعه دهندگان می توانند خدمات NFT را ارائه دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قبض T-Mobile خود را در فروشگاه پرداخت کنید؟ این برای شما هزینه خواهد داشت.

در نهایت، در پست وبلاگ، گوگل به صراحت اعلام می کند که هیچ گونه حماقتی را در این فضا تحمل نخواهد کرد. یک قانون این است که برنامه‌نویس‌ها «نمی‌توانند هر گونه درآمد بالقوه از بازی یا فعالیت‌های معاملاتی را تبلیغ یا جذاب کنند». امیدواریم این امر مانع از سرازیر شدن برنامه های NFT سایه در فروشگاه شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UbI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *