گوگل در حال آماده سازی «برنامه بتای Wear OS» برای پیکسل واچ است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Pixel Watch ممکن است به زودی Wear OS 4 بتا دریافت کند. یک وب‌سایت رسمی گوگل فاش کرده است که این شرکت در پشت صحنه برای راه‌اندازی برنامه Wear OS Beta برای ساعت هوشمند نسل اول خود کار می‌کند. ما هنوز جدول زمانی مورد انتظاری برای اولین نسخه بتا نداریم.

گوگل Wear OS 4 را در کنفرانس I/O 2023 خود در ماه می معرفی کرد. سامسونگ در اوایل ژوئن یک برنامه بتا را برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 دنبال کرد. این شرکت کره ای قبلاً سه نسخه بتا را منتشر کرده است، با این به روز رسانی همچنین نرم افزار سفارشی One UI Watch 5 خود را ارائه می دهد.

اما گوگل برنامه Wear OS 4 بتا را برای Pixel Watch اعلام نکرده است. خوشبختانه، اکنون ممکن است انتظار خیلی بیشتر نباشد. 9to5Google اخیراً عبارت Wear OS Beta Program را در منبع صفحه اندروید بتا برای میکروسایت پیکسل کشف کرده است. به دو دستگاه اشاره کرد: Pixel Watch Bluetooth/Wi-Fi و Pixel Watch 4G LTE + Bluetooth/Wi-Fi.

این نشان می دهد که گوگل در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک بخش اختصاصی برای برنامه های Wear OS بتا به سایت است. بخش «دستگاه‌های واجد شرایط شما» در همان سایت اخیراً «تلفن‌ها» را به «دستگاه‌های Android» تغییر داده است. این احتمالاً تبلت پیکسل و Pixel Fold را در یک چتر پوشش می دهد. این دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ که به تازگی منتشر شده‌اند ممکن است اندروید ۱۴ بتا ۴ را دریافت کنند.

در حالی که منبع صفحه به صراحت به Wear OS 4 بتا برای Pixel Watch اشاره نکرده است، این آخرین نسخه پلتفرم ساعت گوگل است. علاوه بر این، سامسونگ یک ماه است که یک برنامه بتا برای ساعت های گلکسی اجرا می کند. بنابراین پیکسل واچ در حال حاضر از رقبا عقب مانده است. انشالله که انتظار به زودی به پایان برسد. زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به شما اطلاع خواهیم داد.

فرآیند ثبت نام برای Wear OS بتا برای Pixel Watch باید مشابه Android Beta برای تلفن های Pixel باشد. در وب سایت مذکور باید دکمه «Opt in» را در زیر ساعت خود مشاهده کنید. به سادگی روی آن کلیک کنید و وارد می شوید. به زودی یک به روز رسانی OTA (از طریق هوا) باید دنبال شود.

Wear OS 4 چندین پیشرفت قابل توجه را برای Pixel Watch به ارمغان خواهد آورد

Wear OS 4 مبتنی بر اندروید 13 است و گوگل از اندروید 12 صرفنظر کرده است (Wear OS 3 مبتنی بر اندروید 11 است). چندین پیشرفت قابل توجه برای پوشیدنی شما به ارمغان می آورد، از جمله عمر باتری طولانی تر. گوگل همچنین در نهایت پشتیبانی از پشتیبان گیری و بازیابی را اضافه می کند. این به شما این امکان را می دهد که “داده ها و تنظیمات را به طور ایمن از یک ساعت قدیمی به ساعت جدید خود منتقل کنید.” این شرکت همچنین ادعا کرده است که “تجربه تبدیل متن به گفتار سریعتر و قابل اعتمادتر” را نیز دارد. منتظر نسخه بتای Wear OS 4 برای Pixel Watch باشید.

برنامه بتای Google Pixel Watch Wear OS

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mRV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *