در اینجا تمام ویژگی های جدید Nothing OS 2.0 وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Nothing OS 2.0.0 صفحه اصلی پیش فرض در Nothing Phone 2

دیمین وایلد / Android Authority

Nothing Phone 2 بالاخره عرضه شد و همراه با آن نرم افزار جدیدی است که Nothing مدتی است که ساخته شده است. Nothing OS 2.0 در حال حاضر فقط در Phone 2 موجود است اما در نهایت در ماه اوت به Nothing Phone 1 خواهد آمد. آخرین نسخه پوسته اختصاصی اندروید چندین تغییر ظاهری و کاربردی جدید اضافه کرده است. گفته می شود، کاملاً بدون نفخ باقی می ماند و زیبایی فوق العاده تمیز خود را حفظ می کند. این نرم افزار همچنان مبتنی بر اندروید 13 است، بنابراین انتظار نداشته باشید که هیچ ویژگی جدید اندروید 14 را در اینجا ببینید. در اینجا لیستی از تمام ویژگی‌های Nothing OS 2.0 وجود دارد که باید بدانید و به آنها اهمیت دهید.

آیکون های تک رنگ

Nothing OS 2 گزینه نماد برنامه تک رنگ

نمادهای تک رنگ جدید در Nothing OS 2.0 برای حذف حواس پرتی طراحی شده اند. این شرکت از شما می‌خواهد که روی «مصرف عمدی» محتوا تمرکز کنید و حواس‌پرتی لوگوهای برنامه‌های رنگارنگ برندهای مختلف را بی‌صدا کنید. این نمادهای جدید نه تنها حواس‌پرتی را کاهش می‌دهند، بلکه با تم رنگی تک رنگ «هیچ چیز شناخته شده نیست» نیز به خوبی هماهنگ می‌شوند.

گزینه های طرح بندی صفحه اصلی جدید

هیچ چیز سفارشی سازی صفحه اصلی OS 2 وجود ندارد

Nothing OS 2.0 نیز گزینه های طرح بندی صفحه اصلی جدیدی را معرفی می کند. اکنون می‌توانید همه چیز را از برچسب‌های برنامه گرفته تا طراحی شبکه‌ای تنظیم کنید. کاربران می‌توانند چهار یا پنج ستون در صفحه اصلی اضافه کنند، برچسب‌های برنامه‌ها را برای برنامه‌ها در صفحه اصلی نمایش یا پنهان کنند، و نوار جستجوی Google را در داک نشان دهند یا پنهان کنند.

ویجت ها و سفارشی سازی صفحه قفل

هیچ ویجت صفحه قفل OS 2 وجود ندارد

هیچ چیز چندین بار به ابزار بازسازی شده صفحه قفل اضافه نشده است. هیچ چیز همچنین ویجت های برنامه جدیدی را به کتابخانه موجود خود اضافه نکرده است. این ویجت ها از نماها و انیمیشن های قابل کشیدن برای سطوح بیشتر اطلاعات پشتیبانی می کنند. بهترین بخش این است که اکنون می توانید ویجت هایی را برای تمام عملکردهای تنظیمات سریع خود ایجاد کنید و تا هشت مورد از آنها را به صفحه قفل گوشی Nothing خود اضافه کنید.

میانبرها و پوشه های برنامه

هیچ پوشه برنامه OS 2 وجود ندارد

Nothing OS 2.0 به شما امکان می دهد میانبرهایی را به برنامه ها اضافه کنید و برنامه های رایج مورد استفاده را در پوشه ها گروه بندی کنید. همچنین می‌توانید اندازه، چیدمان، و شکل پوشه‌ها را سفارشی کنید و همچنین انواع مختلفی از تصاویر را بر اساس مارک ماتریس نقطه‌ای Nothing به آنها اختصاص دهید. هیچ محدودیتی برای تعداد پوشه های برنامه ای که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد.

سایر ویژگی های قابل توجه Nothing OS 2.0

  • قفل کردن برنامه ها: Nothing Phone 1 از ویژگی قفل برنامه بومی پشتیبانی نمی کند، اما با وجود Nothing OS 2.0، Phone 2 دارای ویژگی App Locker داخلی است. این به شما امکان می دهد هر برنامه ای را پشت رمز عبور، الگو یا اثر انگشت قفل کنید.
  • برنامه های کلون شده: همچنین به لطف ویژگی جدید Cloned Apps در Nothing OS 2.0 می توانید چندین نمونه از یک برنامه را اجرا کنید.

ما انتظار داریم که همه این ویژگی های جدید Nothing OS 2.0 روی Nothing Phone 1 که در حال حاضر نسخه 1.5.5 نرم افزار را اجرا می کند، قرار گیرد. زمانی که این اتفاق بیفتد شما را در جریان قرار خواهیم داد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-nothing-os-2-0-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%a7/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *