گوگل به زودی ویژگی جدیدی به کنترلر Stadia می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

هنگامی که گوگل تعطیلی Stadia را اعلام کرد، طرفداران این سرویس ناامید شدند، اما نه تنها از این سرویس که از بین رفت، بلکه عدم پشتیبانی بلوتوث برای کنترلر نیز ناامید شدند. ببینید، کنترلر Stadia، برای برخی، یک استاد کلاس در طراحی کنترلر است. برای دیگران، این فقط یک کنترلر خوب است، اما نمی‌خواهند هدر برود و تبدیل به یک وزنه کاغذی شود.

و بدون پشتیبانی بی سیم مناسب، این چیزی است که می شود. راه حل این مشکل، البته اضافه کردن پشتیبانی از بلوتوث است، بنابراین کنترلر Stadia را می توان با هر پلتفرمی که اتصالات کنترلر بلوتوث HID را می پذیرد، استفاده کرد. که این روزها بیشتر هر چیزی است. Android، Windows، آی او اس، Mac و غیره. خوشبختانه، به نظر می‌رسد که گوگل بعد از همه این کار را درست انجام می‌دهد و به زودی این پشتیبانی را به کنترلر اضافه می‌کند.

کنترلر Stadia هفته آینده از بلوتوث پشتیبانی می کند

کسانی که منتظرند یاد بگیرند که آیا یا چه زمانی کنترلر Stadia از بلوتوث پشتیبانی می‌شود، نیازی به صبر طولانی‌تر ندارند. گوگل امروز در یک پست انجمن Stadia تایید کرد که پشتیبانی هفته آینده ارائه می شود. طبق گفته مدیر انجمن Dan From Google، این ابزار به شکل یک ابزار خود-سرویس در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که کاربران به ابزاری دسترسی خواهند داشت که باید از آن برای باز کردن قفل پشتیبانی بلوتوث استفاده کنند.

اساساً، احتمالاً باید کنترلر را با استفاده از کابل USB-C وصل کنید و ابزار را اجرا کنید. که کار خود را انجام می دهد و پس از اتمام، پشتیبانی بلوتوث باید فعال شود. گوگل به تاریخ دقیقی که این ابزار در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد اشاره ای نمی کند. اما می‌گوید هفته آینده و نزدیک‌تر به تاریخ ورود، اطلاعات بیشتری در مورد آن به اشتراک خواهد گذاشت. بنابراین از دوشنبه به بعد مراقب جزئیات بیشتر باشید.

برای طرفداران Stadia این احتمالاً لحظه ای تلخ و شیرین است. پشتیبانی بلوتوثی که مدت ها به دنبال آن بود، بالاخره رسما در راه است. اما خود Stadia نیز احتمالاً تا زمان ورود از بین خواهد رفت. در ضمن، فراموش نکنید که ذخیره های Stadia خود را اگر قبلاً این کار را نکرده اید، انتقال دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nho
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *