کد خطای Office 30145-4 [رفع این مشکل آفیس]

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی کد خطای Office 30145-4 [رفع این مشکل آفیس] همراه ما باشید

در این مقاله، اگر کد خطای آفیس 30145-4 را دریافت می کنید، راه حل های ممکن را ارائه کرده ایم . این خطا زمانی رخ می دهد که می خواهید Microsoft 365 را نصب کنید. برخی از دلایل این خطا می تواند خرابی نصب آفیس، مشکلات آنتی ویروس یا نرم افزار فایروال و غیره باشد.

کد خطای آفیس 30145-4

کد خطای آفیس 30145-4 را رفع کنید

از این راه حل ها برای رفع کد خطای Office 30145-4 استفاده کنید .

  1. دستگاه خود را به شبکه دیگری وصل کنید
  2. تعمیرات نصب دفتر
  3. آفیس را به صورت آفلاین نصب کنید
  4. با استفاده از ابزار SaRA Office را حذف و دوباره نصب کنید

بیا شروع کنیم.

1] دستگاه خود را به شبکه دیگری وصل کنید

 

مشکلات شبکه عامل اصلی این مشکل است. مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما به خوبی کار می کند. اگر به شبکه محل کار یا مدرسه خود متصل هستید، ممکن است محدودیت هایی در شبکه داشته باشند که باعث خرابی نصب Office شود. این را می توان با تغییر اتصال اینترنت خود حل کرد. سیستم خود را به اتصال شبکه دیگری (در صورت وجود) وصل کنید.

کابل اترنت

می توانید سیستم خود را به یک کابل اترنت وصل کنید و سپس تنظیمات آفیس را اجرا کنید. اتصالات اینترنت سیمی به دلیل از دست دادن بسته کمتر، پایدارتر از اتصالات اینترنت بی سیم هستند.

2] تعمیرات نصب دفتر

نحوه تعمیر برنامه های اداری

نصب آفیس را تعمیر کنید و ببینید کمک می کند یا خیر.

3] آفیس را به صورت آفلاین نصب کنید

نصب کننده آفلاین آفیس

مایکروسافت همچنین یک بسته نصب آفلاین برای مایکروسافت آفیس ارائه کرده است. کاربرانی که مشکل اتصال به اینترنت دارند می توانند این فایل نصب کننده آفلاین را دانلود کرده و تنظیمات را به صورت آفلاین اجرا کنند.

4] آفیس را حذف و دوباره نصب کنید

یکی از دلایل احتمالی این مشکل، خرابی نصب Office است. اگر قبلاً سعی کرده اید آفیس را نصب کنید اما تنظیمات را کامل نکرده اید، ممکن است سیستم شما مایکروسافت آفیس را خراب کرده باشد که با نصب آفیس جدید تداخل داشته باشد و از این رو باعث می شود نصب آفیس با شکست مواجه شود و این پیغام خطا را به شما نشان دهد. یا اگر نسخه‌های دیگری از مایکروسافت آفیس را نصب کرده‌اید، باید قبل از شروع نصب جدید، آن‌ها را نیز حذف کنید.

Microsoft Support and Recovery Assistant

اگر نصب قبلی مایکروسافت آفیس وجود دارد، در کنترل پنل بررسی کنید. اگر بله، با استفاده از ابزار SaRA آن را به طور کامل حذف کنید. پس از حذف آفیس، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و نصب جدید آفیس را شروع کنید.

خودشه. امیدوارم راه حل فوق به شما در رفع این مشکل کمک کند.

چگونه خطای نصب آفیس را برطرف کنم؟

ممکن است خطاهای نصب آفیس متفاوتی دریافت کنید. هر خطا به روش متفاوتی برای عیب یابی نیاز دارد. می توانید از برخی اصلاحات کلی مانند غیرفعال کردن آنتی ویروس یا فایروال خود، حذف نصب نسخه های قبلی آفیس، استفاده از نصب کننده آفلاین و غیره استفاده کنید.

آیا می توانم Office را حذف و دوباره نصب کنم؟

بله، می توانید Office را حذف و دوباره نصب کنید. اگر با برنامه های مایکروسافت آفیس مشکل دارید، می توانید این کار را انجام دهید. می‌توانید از Microsoft Support and Recovery Assistant برای حذف کامل Microsoft Office استفاده کنید.

در ادامه بخوانید : AADSTS50020، حساب کاربری از ارائه دهنده هویت در مستاجر وجود ندارد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QGBqxB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *