آیا Cash App خاموش می شود؟ چگونه موجودی خود را انتقال دهیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی آیا Cash App خاموش می شود؟ چگونه موجودی خود را انتقال دهیم؟ همراه ما باشید

Cash App یک ابزار محبوب انتقال پول در ایالات متحده و بریتانیا است. اخیراً گزارش های تایید نشده ای در مورد خاموش شدن Cash App منتشر شده است. در این پست، ما روشن می کنیم که آیا Cash در حال خاموش شدن است یا خیر و چگونه موجودی خود را از برنامه خود به حساب بانکی خود منتقل کنید.

آیا Cash App خاموش می شود؟ چگونه موجودی خود را انتقال دهیم؟

Cash App خدمات خود را از سال 2013 تاکنون ارائه کرده است. اینجا و آنجا قطعی وجود داشته است که برای چنین برنامه هایی طبیعی است. با این حال، این ابزار یک صفحه وضعیت در وب دارد که در آن می توانید بررسی کنید که کدام سرویس از کار افتاده است و همچنین سابقه وضعیت قبلی. پس چه اتفاقی افتاده است که مردم در مورد تعطیلی Cash App حدس و گمان زده اند؟

آیا Cash App خاموش می شود؟

پاسخ مستقیم خیر است . Cash App عملیات خود را نمی بندد. خب، هیچ ارتباط رسمی مبنی بر قصد این شرکت برای تعطیلی وجود نداشته است. چیزی که باعث شد برخی افراد شایعات را شروع کنند، مرگ تاسف بار موسس شرکت بود، اما خوب است توجه داشته باشیم که عملیات کسب و کار تنها به یک فرد بستگی ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانلود اپلیکیشن انتقال فایل شیریت SHAREit برای اندروید

یکی دیگر از دلایلی که مردم را به گمانه زنی و انتشار شایعاتی در مورد بسته شدن Cash App واداشت، قطعی 24 ساعته آن بود. Cash App در 7 سپتامبر 2023 قطعی را تایید کرد، صفحه وضعیت خود را به روز کرد و با ارسال پیام زیر به کاربران خود در X (توئیتر سابق) اطلاع داد:

ما از مشکلی آگاه هستیم که چندین ویژگی برنامه را تحت تأثیر قرار می دهد و به طور فعال در حال بررسی هستیم. لطفاً برای آخرین به روز رسانی ها به https://status.cash.app مراجعه کنید.

با این اوصاف، هیچ نشانه ای مبنی بر خاموش شدن CashApp وجود ندارد و در صورت عدم نیاز، نیازی به بازگرداندن پول به حساب خود نیست. و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید موجودی خود را در هر زمان انتقال دهید.

 

نکته: برای ارسال و دریافت پول نیز می‌توانید از Facebook Pay در مسنجر استفاده کنید

چگونه موجودی Cash App خود را انتقال دهیم؟

اگر می خواهید موجودی Cash App خود را به هر حساب بانکی یا کارت نقدی متصل به حساب Cash App خود منتقل کنید، می توانید این کار را به دو روش انجام دهید:

  1. در برنامه تلفن همراه خود پول نقد کنید
  2. از وب سایت Cash App استفاده کنید

در برنامه تلفن همراه، Cash App را باز کنید و روی Cash Out ضربه بزنید . مبلغ مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید و سپس روی Cash Out ضربه بزنید . در اینجا می توانید سرعت واریز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت اقدام خود را با تاچ آیدی یا پین تایید کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانلود اپلیکیشن WhatsApp 2022پیامرسان واتساپ جدید اندروید

چگونه موجودی Cash App خود را انتقال دهیم؟

در وب سایت Cash App، روی گزینه Account کلیک کنید یا به سادگی آدرس وب cash.app/account را بارگیری کنید . روی Money کلیک کنید و در زیر Cash Balance، Cash Out را انتخاب کنید . در اینجا می توانید مبلغ مورد نظر برای انتقال را انتخاب یا وارد کنید و سپس Continue را بزنید. بعد، حساب بانکی یا کارت بدهی متصل را انتخاب کنید، سپس سرعت واریز را انتخاب کنید. در آخر، Cash Out را برای تکمیل فرآیند انتخاب کنید.

توجه: بسته به سرعتی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید هزینه‌های انتقال موجودی برنامه نقدی را متحمل شوید. این را قبل از انتخاب سرعت مورد نظر خود در نظر بگیرید.

امیدواریم در این پست مطلب مفیدی بیابید.

در ادامه بخوانید: از Paytm برای پرداخت آنلاین و انتقال پول استفاده کنید

چگونه از Cash App بدون کارت پول برداشت کنم؟

اگر کارت ندارید، می توانید از اپلیکیشن Cash به حساب بانکی خود پول برداشت کنید. به یاد داشته باشید که باید حساب Cash App خود را به حساب بانکی فعال خود متصل کرده باشید. بسته به سرعت واریز، همیشه بررسی کنید که آیا هزینه هایی در کار است یا خیر.

بخوانید: بهترین گزینه های پی پال برای ارسال و دریافت پول

آیا می توانم حساب بانکی شخص دیگری را به برنامه نقدی خود پیوند دهم؟

آره. می‌توانید حساب بانکی شخص دیگری را به برنامه نقدی خود پیوند دهید، اما باید از اختیار آنها برای انجام این کار برخوردار باشید. با این حال، توصیه می شود از جزئیات حساب و کارت خود برای پیوند برنامه نقدی خود استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ezBrEv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *