چگونه Gemini پیشرفته (رایگان و پولی) داشته باشید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی Gemini پیشرفته (رایگان و پولی) داشته باشید همراه ما باشید

از نتایج جستجوی قابل پیش بینی و پاسخ های هوش مصنوعی بدون الهام خسته شده اید؟ این هوش مصنوعی جدید و بهبود یافته شما را شگفت زده خواهد کرد! جستجوی اطلاعات را به مکالمات جالب تبدیل می کند و کارها را هیجان انگیز و پرماجرا می کند. برای یادگیری نحوه بدست آوردن پیشرفته Gemini با ما همراه باشید.

چگونه Gemini پیشرفته شوید

به داشتن یک کمک دیجیتال هوشمند فکر کنید که بیشتر از ارائه حقایق به شما کمک می کند. Gemini Advanced درباره شما و آنچه دوست دارید می آموزد و از آن دانش برای ارائه پاسخ های بهتر استفاده می کند و به شما کمک می کند در کار خود خلاق تر باشید. کنجکاو هستید که چگونه آن را دریافت کنید؟ ابتدا بیایید بررسی کنیم که Gemini Advanced چیست.

Gemini Advanced چیست

یک محصول کاملاً جدید هوش مصنوعی به نام Gemini دارد که با یک طرح حرفه ای به نام Gemini Advanced ارائه می شود. از Gemini 1.0 استفاده می‌کند، فناوری ویژه‌ای که به آن اجازه می‌دهد مانند یک چت بات معمولی، بیشتر از پاسخ به سؤالات انجام دهد. نسخه پیشرفته می تواند حل مشکل دشوار را انجام دهد، دستورالعمل ها را دنبال کند، وظایف آموزشی را کامل کند، تصاویر هوش مصنوعی تولید کند، کد بنویسد و چالش های خلاقانه را حل کند.

Gemini Advanced چیستGemini Advanced چیست

یک چیز جالب در مورد این ابزار پیشرفته هوش مصنوعی این است که می تواند در مکالمات طولانی تر و با جزئیات بیشتر شرکت کند و در عین حال زمینه تاریخی را بهتر درک کند. حتی چشمگیرتر این است که کارشناسان خارجی مدل را از طریق تنظیم دقیق و یادگیری تقویتی از بازخورد انسانی (RLHF) آزمایش و اصلاح کرده اند.

همچنین بخوانید: نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Gemini

با Gemini Advanced چه چیزی به دست می آورید

در اینجا مواردی وجود دارد که با Gemini Advanced به آنها دسترسی دارید:

  • تولید متن طولانی تر: این به شما امکان می دهد محتوای متنی طولانی تری تولید کنید و به شما امکان می دهد ایده ها، روایت ها و اطلاعات را گسترده تر بیان کنید.
  • قالب های مختلف متن خلاق: این ابزار پیشرفته هوش مصنوعی به شما امکان می دهد فرمت های متن خلاقانه مختلف را کشف کنید و در ارائه ایده ها و محتوای خود انعطاف پذیری را فراهم می کند.
  • تولید کد پیشرفته: قابلیت‌های پیشرفته Gemini به تولید کدهای پیچیده‌تر و دقیق‌تر گسترش می‌یابد و به شما در کدنویسی وظایف با افزایش کارایی و دقت کمک می‌کند.
  • بهبود دقت واقعی: افزایش دقت اطلاعات تولید شده توسط Gemini Advanced را تجربه کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای تولید شده قابل اعتمادتر و دقیق تر است.
  • زمان پاسخگویی سریعتر: زمان پاسخگویی سریع‌تر را ارائه می‌کند و تجربه کاربری کارآمدتر و کارآمدتر را برای تولید سریع محتوا فراهم می‌کند.
  • فضای ذخیره سازی ابری 2 ترابایتی: از فضای ذخیره سازی ابری سخاوتمندانه 2 ترابایتی بهره مند شوید که فضای کافی را برای ذخیره و مدیریت محتوای تولید شده و سایر فایل های مهم فراهم می کند.
  • دسترسی به ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل: این امکان دسترسی به ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل را فراهم می کند، قابلیت های ویرایش شما را افزایش می دهد و کیفیت محتوای شما را بهبود می بخشد.
  • ادغام یکپارچه با Gmail، Docs و موارد دیگر (قول داده شده): از راحتی استفاده از Gemini در پلتفرم‌های مختلف، از جمله Gmail و Docs لذت ببرید و از یکپارچگی روان در گردش کار فعلی خود اطمینان حاصل کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک سند Word را در دسکتاپ، وب و موبایل حذف کنیم

چگونه در Gemini Advanced مشترک شویم

دستیابی به Gemini Advanced آسان است. مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: یک مرورگر وب باز کنید و از وب سایت Gemini دیدن کنید.

گام 2: روی منوی همبرگر (آیکون سه خط) کلیک کنید و روی «ارتقا به Gemini Advanced» کلیک کنید.

روی منوی همبرگر کلیک کنید و دکمه ارتقا به جمینی پیشرفته را فشار دهیدروی منوی همبرگر کلیک کنید و دکمه ارتقا به جمینی پیشرفته را فشار دهید

مرحله 3: به صفحه Google One هدایت خواهید شد. برای ادامه، یک طرح Google One AI Premium خریداری کنید.

مرحله 4: برای شروع فرآیند پرداخت، دکمه شروع آزمایشی را فشار دهید.

دکمه Start Trial را بزنیددکمه Start Trial را بزنید

مرحله 5: روش پرداخت را انتخاب کنید و خرید را تکمیل کنید.

نکته: توصیه می کنیم برای خرید از دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.

روش پرداخت را انتخاب کنید و خرید را تکمیل کنیدروش پرداخت را انتخاب کنید و خرید را تکمیل کنید

همچنین بخوانید: نحوه فعال کردن و استفاده از افزونه ها با Google Bard

نحوه دسترسی به Gemini Advanced برای چت

انتخاب بین Gemini و Gemini Advanced کاملاً به نیازها و اهداف خاص شما برای تعامل چت شما بستگی دارد. در اینجا نحوه جابجایی بین آنها آمده است:

مرحله 1: یک مرورگر وب باز کنید و به وب سایت Gemini بروید.

گام 2: روی فلش کشویی کلیک کنید و Gemini Advanced را انتخاب کنید.

فلش کشویی را فشار دهید و Gemini Advanced را انتخاب کنیدفلش کشویی را فشار دهید و Gemini Advanced را انتخاب کنید

چگونه طرح خود را لغو کنیم

مرحله 1: یک مرورگر وب راه اندازی کنید و به وب سایت Gemini بروید.

گام 2: از گوشه سمت چپ پایین صفحه، روی تنظیمات کلیک کنید و اشتراک مدیر را انتخاب کنید.

روی تنظیمات کلیک کنید و اشتراک مدیر را انتخاب کنیدروی تنظیمات کلیک کنید و اشتراک مدیر را انتخاب کنید

مرحله 3: اکنون، سیستم شما را به صفحه تنظیمات Google One هدایت می کند. روی فلش رو به پایین کنار Cancel Membership کلیک کنید و Cancel را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه افزودن یا حذف مخاطبین از موارد دلخواه در آیفون
فلش رو به پایین کنار لغو عضویت را فشار دهید و لغو را انتخاب کنیدفلش رو به پایین کنار لغو عضویت را فشار دهید و لغو را انتخاب کنید

چه کسی از Gemini Advanced سود می برد

ابزار هوش مصنوعی برای طیف وسیعی از افراد با افزایش آنها سود می برد، از جمله:

  • سازندگان محتوا: با استفاده از قابلیت های پیشرفته این ابزار، آنها می توانند محتوای باکیفیت مانند پست های وبلاگ، قطعه کد، کپی بازاریابی، ایمیل ها و موارد دیگر تولید کنند.
  • محققین: این ابزار به خلاصه کردن موضوعات پیچیده، جمع‌آوری بینش و تسریع روند کار تحقیقاتی کمک می‌کند. این امر آن را برای دانشگاهیان، دانشمندان و متخصصان انجام تحقیقات ارزشمند می کند.
  • کسب و کار: هوش مصنوعی پیشرفته Gemini به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا گزارش‌ها را پیش‌نویس کنند، داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند، کارایی گردش کار را بهبود بخشند و با استفاده از قابلیت‌های خود برای پردازش داده‌ها و اتوماسیون، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.
  • هر کسی که نیاز به تقویت خلاقیت دارد: افرادی که به دنبال الهام گرفتن هستند یا به دنبال ساده سازی برنامه ریزی پروژه هستند، می توانند از توانایی این ابزار بهره مند شوند. می‌تواند به ایده‌ها، کشف دیدگاه‌های مختلف و تسهیل تفکر خلاق کمک کند.

Gemini Advanced فعال شد

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه دریافت اشتراک پیشرفته Gemini کمک کرده باشد. ما بیشتر در مورد آن خواهیم نوشت، پس مراقب باشید! در همین حال، نظرات خود را در مورد Gemini Advanced در نظرات به اشتراک بگذارید. به نظر شما بهتر از ChatGPT Plus است؟ آیا به تغییر آن فکر می کنید؟

امیدواریم از این مقاله چگونه Gemini پیشرفته (رایگان و پولی) داشته باشید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را مجله 8pic همراهی کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uEUMxc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *