چگونه یک Mood Board در ویندوز ایجاد کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک یک Mood Board در ایجاد کنیم؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تابلوی حالت اساساً نوعی گرافیک است که در آن تصاویر، متن و سایر اشیاء برای نمایش یک مفهوم قرار می‌گیرند. اگر شما می خواهید یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید در رایانه شخصی ویندوزی خود، این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه می توان یک تابلوی خلق و خوی روی کامپیوتر درست کرد؟

یک تابلوی خلق و خو را می توان با استفاده از یک برنامه سازنده کلاژ یا ابزار طراحی گرافیک ایجاد کرد. شما فقط باید تصاویر، متن، آیکون ها و غیره خود را به گونه ای مرتب کنید که یک مفهوم را نشان دهند. اگر یک ابزار اختصاصی برای ایجاد تابلوهای خلق و خو می خواهید، می توانید از Canva یا Milanote استفاده کنید.

از چه نرم افزاری می توانید برای ایجاد یک تابلوی خلق و خوی استفاده کنید؟

PureRef یک نرم افزار رایگان خوب برای ایجاد یک تابلوی خلق و خو در رایانه شخصی ویندوز شما است. می توانید آن را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید و سپس با استفاده از آن شروع به ایجاد تابلوهای خلق و خوی خود کنید.

چگونه یک Mood Board در /10 ایجاد کنیم؟

برای ایجاد یک تابلوی خلق و خو، می توانید از یک ابزار آنلاین رایگان استفاده کنید. در اینجا برخی از ابزارهای رایگان ایجاد تابلوی خلق و خوی آنلاین است که استفاده می کنید:

  1. با Canva یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید.
  2. از یک ابزار آنلاین رایگان اختصاصی برای ایجاد یک تابلوی خلق و خوی استفاده کنید.

1]با Canva یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید

Canva یک ابزار محبوب طراحی گرافیک آنلاین رایگان است. همراه با انواع مختلف گرافیک، به شما امکان ایجاد تابلوهای خلق و خو را نیز می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه برای رفع مشکل بارگیری پلاگین های OBS در ویندوز

برای ایجاد یک تابلوی حالت با استفاده از Canva، به آن بروید خالق تابلوی خلق و خوی رایگان صفحه در یک مرورگر وب

یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید

پس از آن بر روی آن کلیک کنید شروع به طراحی یک تابلوی خلق و خوی کنید دکمه. سپس ویرایشگر خود را باز می کند که در آن می توانید شروع به ایجاد یک تابلوی خلق و خو کنید.

Canva بسیاری از قالب‌های تابلوی خلق و خوی مانند تابلوی خلق و خوی عکس، تابلوی حالت حداقلی، تابلوهای حالت مد، تابلوی خلق و خوی طراحی داخلی و موارد دیگر را ارائه می‌کند. شما می توانید به همه این قالب ها و بیشتر از آن دسترسی داشته باشید طراحی > قالب ها برگه

علاوه بر این، می توانید الگوی تابلوی خلق و خو را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر را وارد کنید، متن سبک اضافه کنید، نمادها را اضافه کنید، روی تابلوی حالت نقاشی بکشید و کارهای بیشتری انجام دهید.

پس از اتمام ویرایش تابلوی حالت، می‌توانید آن را در قالب‌های مختلف مانند PNG، JPG، PDF و غیره دانلود کنید. همچنین می‌توانید آن را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید.

2]از یک ابزار آنلاین رایگان اختصاصی برای ایجاد یک تابلوی خلق و خوی استفاده کنید

ابزارهای مختلفی برای ایجاد تابلوی خلق و خوی آنلاین اختصاصی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا چند مورد خوب وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

الف]gomoodboard.com

gomoodboard.com یک ابزار آنلاین رایگان است که به طور کامل به ایجاد تابلوهای خلق و خوی اختصاص داده شده است. این به شما اجازه می دهد تا از ابتدا یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید یا از یک الگوی رایگان برای انجام همین کار استفاده کنید.

برای شروع از ابتدا می توانید روی دکمه Blank board آن کلیک کنید. در صورتی که می‌خواهید از قالب استفاده کنید، یکی از قالب‌های تابلوی حالت موجود را انتخاب کنید و آن را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید. پس از اتمام، می توانید روی آن کلیک کنید ذخیره و منتشر کنید را فشار دهید و URL تابلوی خلق و خوی ایجاد شده را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا کامپیوتر همیشه قبل از شروع به کار در ویندوز 11/10 دو بار بوت می شود ( رفع این مشکل )

اینجا را امتحان کنید.

ب]میلانوته

Milanote یک ابزار آنلاین رایگان برای ساخت تابلوهای خلق و خوی است. با استفاده از آن می توانید به راحتی با کمک قالب های از پیش طراحی شده یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید. اگر طرح روحی متفاوتی در ذهن دارید، می توانید یک تابلوی خالی را انتخاب کنید تا از ابتدا یک تابلوی خلق و خوی ایجاد کنید.

اول از همه، برای استفاده از این سرویس باید یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

پس از اتمام، می توانید انتخاب کنید هیئت مدیره گزینه ای را از داشبورد خود انتخاب کنید و آن را روی بوم بکشید تا یک تابلو ایجاد شود.

اکنون تابلو را نامگذاری کرده و روی آن دوبار کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید.

در مرحله بعد، می توانید یک الگوی تابلوی خلق و خوی را از بین موارد ارائه شده مانند Design، Photographic، Fashion، Illustrative و موارد دیگر انتخاب کنید و دکمه را فشار دهید از این قالب استفاده کنید گزینه. یا روی آن کلیک کنید تخته خالی گزینه ای برای شروع از صفر

پس از آن، می توانید شروع به اضافه کردن تصاویر به تابلوی خلق و خو کنید. می توانید تصاویر خود را از رایانه شخصی بارگذاری کنید یا از تصاویر رایگان کتابخانه آن استفاده کنید.

همچنین فراهم می کند ایده های هوش مصنوعی قابلیتی که با استفاده از آن می توانید ایده ها یا داستان هایی را برای تابلوی خلق و خوی خود ایجاد کنید و آنها را به تابلوی خود اضافه کنید.

همچنین به شما امکان می دهد یادداشت اضافه کنید، لیست کارهایی را ایجاد کنید، روی تابلوی خلق و خوی خود بکشید و کارهای بیشتری انجام دهید. کپی پیش نویس تابلوی خلق و خوی را می توان در حالت ارائه تجسم کرد.

پس از ساختن تابلوی حالت، می‌توانید تابلوی حالت را در قالب‌های مختلفی از جمله PNG، PDF، سند Word، Markdown، متن ساده و غیره صادر کنید. حتی می‌توانید تابلوی خلق و خوی ایجاد شده را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید از آن استفاده کنید، به وب سایت آن در اینجا مراجعه کنید.

امیدوارم کمک کند.

حالا بخوانید: بهترین ابزارهای آنلاین طراحی گرافیک برای مبتدیان.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fAcBZu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *