چگونه یک فایل PDF را در بیو اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

زمان مطالعه: 9 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله یچگونه یک فایل PDF را در بیو خود به اشتراک بگذارید همراه ما باشید

2 راه برای اشتراک گذاری PDF در بیو اینستاگرام شما وجود دارد:

به جدول زیر نگاه کنید، روش ها را مقایسه کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

راه شماره 1 راه شماره 2
تعداد فایل های PDF که می توانید به اشتراک بگذارید 1 هر عددی
راه های ارائه فایل پی دی اف متنی که در بیو شما به 150 کاراکتر محدود شده است متن، عکس، ویدئو و غیره نامحدود
دسترسی محدود به فایل PDF خیر بله، پس از اینکه کاربر ایمیل خود را داد، یک فایل PDF برای او ارسال کنید
سهولت – زمانی که طول می کشد 1 دقیقه 5 دقیقه

هر راهی را که برای افزودن یک فایل PDF به بیو اینستاگرام خود انتخاب کنید، ابتدا باید پیوندی به فایل دریافت کنید. در زیر توضیح می دهیم که چگونه می توانید آن را دریافت کنید.

پس از آپلود این PDF در فضای ذخیره سازی ابری و کپی کردن پیوند آن، یک پیوند PDF برای بیو اینستاگرام خود دریافت می کنید. شما می توانید هر فضای ذخیره سازی ابری را انتخاب کنید. ما از گوگل درایو به عنوان مثال در دستورالعمل های زیر استفاده می کنیم.

  1. روی نماد افزودن ضربه بزنید .
  2. آپلود را انتخاب کنید .
  3. یک فایل را انتخاب کنید .

هورا، فایل آپلود شد اکنون می توانید پیوند آن را کپی کنید:

  1. روی سه نقطه کنار فایل PDF ضربه بزنید .
  2. روی اشتراک‌گذاری پیوند خاموش ضربه بزنید .

پیوند کپی شده است و فایل اکنون برای همه کسانی که پیوند آن را دارند در دسترس است. پس بیایید لینک را در اختیار مخاطبان اینستاگرام خود قرار دهیم. برای این کار آن را به بیو خود اضافه کنید. از یکی از راه های زیر استفاده کنید.

اولین راه برای افزودن PDF به بیو اینستاگرام، افزودن لینک آن در تنظیمات پروفایل است. این راه کمتر از یک دقیقه طول می کشد. اما شما را بسیار محدود می کند: شما می توانید تنها یک پیوند فایل PDF را به اشتراک بگذارید، و بالاتر از آن، دیگر نمی توانید یوتیوب، واتس اپ یا سایر شبکه های اجتماعی و پیوندهای رسان فوری را در بیو خود به اشتراک بگذارید.

این نمونه ای از پیوند PDF در بیو اینستاگرام است که به روش اول اضافه شده است. آشفته به نظر می رسد، اما کار می کند:

و به این صورت می توانید یک لینک PDF به بیو اینستاگرام خود در تنظیمات اضافه کنید:

01. به صفحه نمایه خود بروید .

04. افزودن پیوند خارجی را انتخاب کنید .

05. پیوند را در قسمت URL قرار دهید .

اکنون پیوند PDF در بیو اینستاگرام شما ظاهر می شود.

راه دوم برای افزودن پی دی اف به بیو اینستاگرام استفاده از لینک در صفحه بیو است. راه کمی بیشتر زمان می برد، اما فرصت های بسیار بیشتری را می دهد. اشتراک گذاری تعداد نامحدودی از فایل های PDF یکی از آنهاست.

نحوه کار به این صورت است: شما پیوندهای PDF را به لینک اینستاگرام خود در صفحه بیو اضافه می کنید. سپس، این صفحه را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید.

به یک مثال در تصاویر زیر نگاه کنید. هنگامی که کاربر روی پیوند موجود در بیو شما ضربه می زند (اسکرین شات 1)، به پیوند شما در صفحه بیو با تمام پیوندهای PDF می رسد (اسکرین شات 2).

استفاده از لینک در صفحه بیو به عنوان راهی برای افزودن PDF به بیو اینستاگرام به شما این امکان را می دهد:

  • دانلودهای بیشتری از فایل های PDF خود دریافت کنید . نمایش تصاویر و توصیف محتوای فایل ها. به این ترتیب می‌توانید کاربران را برای دانلود فایل ترغیب کنید.
  • دسترسی به فایل های PDF خود را محدود کنید . فایل های PDF را فقط به کاربرانی که اطلاعات تماس خود را داده اند، بدهید. برای مثال از آنها بخواهید ایمیل خود را مشخص کنند و فایل را برای آن ارسال کنند.
  • هر تعداد فایل را به اشتراک بگذارید . عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، پی‌دی‌اف و سایر پیوندهای سند را در هر مقدار به اشتراک بگذارید.
  • کسب و کار خود را در اینستاگرام تقویت کنید . توضیحات، عکس ها و فیلم ها، قیمت محصولات خود را اضافه کنید. برای تأکید بر انحصاری بودن پیشنهاد، یک تایمر اضافه کنید. یک دکمه خرید اضافه کنید. وقتی کاربران به صفحه دانلود پی دی اف مراجعه کنند همه اینها را مشاهده خواهند کرد. آنها قبلاً به جایگاه شما علاقه مند هستند. ارائه محصول متقاعد کننده تمام چیزی است که آنها برای تصمیم گیری برای خرید نیاز دارند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد یک درخت پیوند برای اینستاگرام: راهنمای نهایی

بیایید به تمرین برویم و ببینیم چگونه می توان این همه فرصت ها را به دست آورد.

می توانید لینک اینستاگرام خود را در بیو صفحه از ابزار پیوند در بیو دریافت کنید. ما از ابزار Taplink استفاده می کنیم و توصیه می کنیم شما نیز از آن استفاده کنید. در اینجا توضیح می‌دهیم که چرا معتقدیم این ابزار در بین سایر ابزارها بهترین است.

سپس، یک گزینه صفحه را انتخاب کنید. اگر اولویت شما طراحی صفحه سفارشی است، قالب خالی را انتخاب کنید یا اگر اولویت شما ایجاد سریع صفحه شیک است، یک قالب آماده را انتخاب کنید. می توانید از قالب صفحه ای که در این مقاله نشان می دهیم استفاده کنید. 

ما یک الگوی آماده را به عنوان نمونه انتخاب می کنیم. ما قصد داریم یک صفحه ورزشکار ایجاد کنیم. کاربران اینستاگرام می توانند راهنمای PDF را دانلود کرده و در یک ماراتن آموزشی در آن ثبت نام کنند.

در اینجا نحوه انتخاب یک الگوی صفحه آورده شده است:

  1. به تب وب سایت Lite بروید .
  2. قالبی را انتخاب کنید که مناسب می‌دانید.
  3. روی انتخاب ضربه بزنید .

حالا بیایید به سراغ پیوندهای PDF برویم.

بنابراین، شما یک لینک PDF دارید و باید آن را به لینک اینستاگرام خود در صفحه بیو اضافه کنید. می توانید این کار را با ویرایش یک بلوک پیوندی که از قبل در صفحه وجود دارد یا با افزودن یک بلوک جدید انجام دهید.

اگر قالب انتخابی پیوندی دارد که کاملاً برای فایل PDF شما طراحی شده است، از آن استفاده کنید. می توانید متن و URL خود را مشخص کنید:

  1. روی یک پیوند ضربه بزنید .
  2. به صورت اختیاری، متن پیوند را ویرایش کنید .
  3. پیوند PDF را جایگذاری کنید .
  4. روی ذخیره تغییرات ضربه بزنید .

تمام بلوک های دیگر صفحه را به همین ترتیب ویرایش کنید تا صفحه به برند شما مرتبط شود. عکس ها و متن ها را ویرایش کردیم. اکنون صفحه در حالت ویرایش به این شکل است:

شما می توانید هر تعداد لینک PDF را که می خواهید به بیو صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. برای این کار از بلوک های زیر استفاده کنید:

  • لینک . یک لینک ساده مانند آنچه در قسمت قبل ویرایش کردیم.
  • چرخ فلک تصویر . تصاویر، هر یک از آنها می تواند یک توضیح و یک لینک داشته باشد. این یک راه عالی برای نشان دادن و گفتن در مورد فایل های PDF است.

همچنین می‌توانید از بلوک فرم و پرداخت‌ها برای ارسال فایل‌های PDF به کاربران اینستاگرام از طریق ایمیل یا سایر مخاطبینی که می‌دهند استفاده کنید. از افزونه ها برای تنظیم پستی خودکار استفاده کنید. در Taplink شما MailChimp، ActiveCampaign، SendinBlue، و بسیاری از گزینه های افزودنی دیگر را دارید.

بیش از 20 بلوک مختلف در Taplink وجود دارد. متن، عکس، ویدیو و موارد دیگر را اضافه کنید تا درباره فایل‌های PDF خود بگویید و کاربران اینستاگرام را متقاعد کنید که آنها را دانلود کنند. شما می توانید لیست کامل بلوک ها را در زیر مشاهده کنید.

تمام بلوک ها را می توان به همان روش به صفحه شما اضافه کرد. یک بلوک را انتخاب کنید و فیلدهای آن را پر کنید. در زیر نحوه انجام این کار را توضیح می دهیم، چرخ فلک تصویر را به عنوان مثال اضافه می کنیم:

03. روی آپلود تصویر ضربه بزنید و یک تصویر را در دستگاه خود انتخاب کنید.

04. در صورت تمایل، متن اضافه کنید. روی دکمه افزودن توضیحات ضربه بزنید تا فعال شود. فیلدهای Headline و Description ظاهر شده را پر کنید.

06. متنی که روی دکمه پیوند نمایش داده شود را مشخص کنید.

07. یک پیوند PDF را در قسمت Website قرار دهید .

08. در صورت تمایل، اسلایدهای بیشتری اضافه کنید. روی + اسلاید جدید ضربه بزنید . فیلدهای هر اسلاید را به همین ترتیب پر کنید. ما اسلاید دیگری اضافه نکردیم.

در اسکرین شات زیر می توانید ببینید که چرخ فلک با لینک و توضیحات در حالت ویرایش چگونه در صفحه به نظر می رسد. علاوه بر چرخ فلک، سه فایل PDF دیگر را نیز با استفاده از بلوک‌های پیوند اضافه کردیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا حساب های فیس بوک و اینستاگرام ترامپ را باز می گرداند

اگر به آن نیاز ندارید، همیشه می توانید یک بلوک را حذف کنید. تمام بلوک ها به همین ترتیب حذف می شوند:

  1. روی یک بلوک ضربه بزنید .
  2. روی Action ضربه بزنید .
  3. حذف را انتخاب کنید .
  4. روی Delete ضربه بزنید .

در اینجا لینک اینستاگرام در بیو صفحه با چندین لینک PDF است که ما داریم. می توانید صفحه کامل را اینجا ببینید. ما مطمئن هستیم که صفحه شما حتی بهتر به نظر می رسد!

بیایید صفحه را در بیو اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

ابتدا لینک صفحه را کپی کنید:

  1. با انتشار صفحه ادامه دهید .
  2. آدرس وب را تکمیل کنید . به عنوان مثال، می تواند نام تجاری یا نام کاربری اینستاگرام شما باشد.
  3. روی اتصال ضربه بزنید .
  4. روی Copy link ضربه بزنید .

به روشی که در بالا توضیح دادیم پیوند صفحه خود را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. از پیوند صفحه به جای پیوند PDF استفاده کنید.

حتی دانلودهای PDF بیشتری می خواهید؟ پیوند به صفحه در پست ها و استوری های اینستاگرام شما:

  • در زیرنویس‌های پست ، کاربران را هدایت کنید تا پیوند موجود در بیو شما را دنبال کنند زیرا نمی‌توانید پیوندهای قابل کلیک را در زیرنویس اضافه کنید.
  • در استوری اینستاگرام ، از استیکر لینک برای هدایت کاربران به لینک خود در صفحه بیو استفاده کنید.

فراموش نکنید که صفحه خود را در پست های دیگر شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

اگر پس از خواندن مقاله هنوز سؤالاتی دارید، به احتمال زیاد پاسخ آن را در این بخش خواهید یافت.

اینستاگرام به شما اجازه آپلود فایل های PDF را نمی دهد. بنابراین اگر می خواهید یک PDF در اینستاگرام پست کنید، می توانید:

  • تبدیل یک فایل پی دی اف به عکس یا ویدیو . از فایل اسکرین شات یا صفحه ضبط کنید یا از برنامه ها، نرم افزارها یا سرویس های آنلاین مانند Adobe استفاده کنید. عکس ها یا ویدیوهایی را که دریافت می کنید طبق معمول پست کنید.
  • با استفاده از استیکر لینک، پیوند پی دی اف را در استوری اینستاگرام ارسال کنید  یا با استفاده از یکی از راه های این مقاله، پیوند را در بیو خود به اشتراک بگذارید. لینک موجود در بیو خود را در کپشن پست بگویید و کاربران را تشویق کنید تا برای مشاهده فایل PDF آن را دنبال کنند.

یکی از راه های زیر را برای ارسال PDF در استوری اینستاگرام انتخاب کنید:

  • از برچسب پیوند برای ارسال پیوند PDF آپلود شده در فضای ذخیره سازی ابری استفاده کنید.
  • لینک صفحه بیو اینستاگرام خود را با استفاده از همان برچسب لینک پست کنید . شما می توانید هر تعداد فایل PDF را در این صفحه قرار دهید. پیوندهای کپی شده آنها از فضای ذخیره سازی ابری را به اشتراک بگذارید یا آنها را به عنوان عکس یا ویدیو پست کنید.
  • PDF ها را به عکس یا ویدیو تبدیل کنید  و آنها را مانند استوری های معمولی اینستاگرام پست کنید. این داستان ها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید. برای هر یک از نکات برجسته یک نام مناسب انتخاب کنید. سپس کاربران به سرعت PDF مورد نیاز خود را در صفحه شما پیدا خواهند کرد.

شما نمی توانید فایلی را به پیام پیوست کنید. با این حال، همچنان می توانید یک فایل PDF را در DM اینستاگرام ارسال کنید:

اگر می خواهید یک PDF به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید، ابتدا باید این PDF را در فضای ذخیره سازی ابری آپلود کنید. سپس لینک پی دی اف را کپی می کنید. باید به یکی از روش های زیر به بیو اضافه شود:

بیوگرافی شما تنها مکانی در پروفایل اینستاگرام شما برای به اشتراک گذاری فایل های PDF نیست. شما همچنین می توانید:

امیدواریم از این مقاله چگونه یک فایل PDF را در بیو اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tNviAj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *