چگونه اکانت مایکروسافت خود را حذف کنیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

آیا از دستکاری چندین حساب ایمیل و مقابله با اعلان های ناخواسته خسته شده اید؟ شاید زمان آن رسیده باشد که زندگی آنلاین خود را ساده کنید و حساب مایکروسافت خود را ببندید. اما قبل از انجام این کار، درک عواقب آن و تهیه نسخه پشتیبان کافی از اطلاعات مهم ضروری است. این مقاله شما را از طریق حذف اکانت مایکروسافت راهنمایی می کند تا انتقالی روان و بدون استرس را تضمین کند.

جواب سریع

برای حذف حساب مایکروسافت خود، روی این پیوند کلیک کنید تا وارد شوید، تصمیم خود را تأیید کنید و حساب خود را ببندید. مراحل را با دقت بخوانید، زیرا مهم است که داده ها و خدماتی را که از دست می دهید و مدت زمانی که باید حساب خود را بازیابی کنید، در صورت تغییر نظر، درک کنید.


بخش های کلیدی

چگونه اکانت مایکروسافت خود را حذف کنیم

برای شروع فرآیند بستن حساب مایکروسافت خود، روی پیوند زیر کلیک کنید. ممکن است از شما خواسته شود که وارد سیستم شوید یا حساب خود را تأیید کنید.

قبل از بستن حساب خود ابتدا یک لیست کارهایی را مشاهده خواهید کرد. این شامل استفاده از موجودی باقیمانده برای از دست دادن وجوه خود و لغو تمام اشتراک های مرتبط با حساب خود می شود. وقتی آماده شدید، کلیک کنید بعد.

حساب مایکروسافت را ببندید

 

فهرست موجود در صفحه زیر را بخوانید و برای تأیید اینکه با هر یک از شرایط موافقت می کنید، روی کادرهای انتخاب کلیک کنید. به طور خلاصه، تمام داده های مرتبط با حساب شما، مانند ایمیل ها، مخاطبین و فایل های ذخیره شده در OneDrive به طور دائم حذف خواهند شد. با این حال، اگر نظر خود را تغییر دهید، 60 روز فرصت دارید تا اطلاعات را بازیابی کنید.

تایید حذف مایکروسافت

 

در نهایت، در دلیلی را انتخاب کنید فهرست کشویی، دلیل بستن حساب را انتخاب کنید. سپس کلیک کنید علامت گذاری حساب برای بسته شدن.

اگر اکانت مایکروسافت خود را حذف کنم چه اتفاقی می افتد؟

بستن حساب مایکروسافت به این معنی است که دسترسی به چندین سرویس از جمله موارد زیر را از دست خواهید داد:

  • دسترسی به همه خدمات و محصولات مرتبط با حساب مایکروسافت خود، از جمله Outlook، OneDrive، Skype و غیره را از دست خواهید داد.
  • داده‌های شما مانند ایمیل‌ها، مخاطبین و فایل‌های ذخیره شده در OneDrive برای همیشه حذف می‌شوند و قابل بازیابی نیستند.
  • هر گونه خدمات یا اشتراکی که به حساب مایکروسافت شما پیوند داده شده است، مانند Microsoft 365 یا Xbox Live، لغو می شود و دسترسی به این خدمات را از دست خواهید داد.
  • حساب مایکروسافت شما دیگر در دسترس نخواهد بود و اگر می خواهید از خدمات مایکروسافت استفاده کنید باید حساب جدیدی ایجاد کنید.
  • هر گونه پاداش، دستاورد یا پیشرفت بازی مرتبط با حساب مایکروسافت شما ممکن است از بین برود و قابل بازیابی نباشد.

قبل از حذف اکانت خود لیست کاملی از عواقب آن را مشاهده خواهید کرد. قبل از اینکه تصمیم به حذف حساب مایکروسافت خود بگیرید، مهم است که این عواقب را در ذهن داشته باشید. قبل از ادامه فرآیند حذف حساب، مطمئن شوید که از داده‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه کرده و خدمات یا اشتراک‌های مرتبط را لغو کنید.

اگر پس از حذف نظر خود را تغییر دهید، 60 روز فرصت دارید تا حساب مایکروسافت خود را بازیابی کنید و پس از آن برای همیشه دسترسی به سایت ها، سرویس ها و داده های مرتبط را از دست خواهید داد.


سوالات متداول

ابتدا به account.microsoft.com رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. به صفحه بستن حساب خود بروید، اطلاعات را مرور کنید و کلیک کنید بعد. در صورت درخواست دوباره وارد سیستم شوید. مراحل را برای تأیید هویت و جزئیات حساب خود دنبال کنید و کلیک کنید علامت گذاری حساب برای بسته شدن

پیش از این، گزینه ای برای لغو پیوند حساب اسکایپ از حساب مایکروسافت وجود داشت. همانطور که در حال حاضر است، شما نمی توانید حساب Skype خود را بدون حذف حساب مایکروسافت خود حذف کنید.

خیر، نمی‌توانید یک حساب Xbox را بدون حذف اکانت مایکروسافت مرتبط حذف کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sve
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *