نگران به روز رسانی سیستم عامل اندروید هستید؟ گوگل راه حلی دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر سال نسخه جدیدی از منتشر می شود، اما همه ما به سرعت آن را نصب نمی کنیم. برخی از مردم واقعاً می‌خواهند بدانند وقتی ضربه می‌زنند، خود را درگیر چه چیزی می‌کنند نصب. خوب، گوگل در حال کار بر روی یک سیستم دعوت به‌روزرسانی اندروید است که بهتر به شما نشان می‌دهد چه ویژگی‌هایی دریافت خواهید کرد.

اکثر مردم در دنیای فناوری در مورد همه ویژگی‌ها و موارد اضافه شده که با نسخه جدید اندروید عرضه می‌شوند، می‌شنوند. با این حال، این مورد برای همه نیست. برخی نمی‌دانند نسخه جدید چه چیزی در راه است، بنابراین وقتی چیزی تغییر می‌کند که آن‌ها دوست ندارند، می‌تواند کمی شوکه کننده باشد.

اینجاست که برنامه دعوت ارتقای اندروید وارد می شود

این برنامه کار OEM ها را برای نشان دادن چه ویژگی هایی در آخرین به روز رسانی به ارمغان می آورد آسان تر می کند. در حال حاضر، کاربر یک تغییرات ثبت شده برای به روز رسانی را می بیند. در حالی که این مفید است، برخی از مردم یک نمایش بصری بیشتری را می خواهند.

هنگامی که یک به‌روزرسانی در انتظار است، OEM می‌تواند اعلان را به تلفن کاربر ارسال کند. وقتی روی این اعلان ضربه می زنند، به جای متن، نمایشی بصری از ویژگی های جدید دریافت می کنند. میشال رحمان یک اسکرین شات از جریان کاربر که ممکن است شامل آن شود ارسال کرد.

وقتی روی اعلان ضربه می‌زنید، یک صفحه مقدماتی می‌بینید که به احتمال زیاد چیزی شبیه به «مشاهده ویژگی‌های هیجان‌انگیز اندروید…» را می‌گوید. پس از آن، ممکن است متوالی از اسکرین شات ها دریافت کنید که ویژگی های جدید موجود در نسخه جدید را به شما نشان می دهد. پس از آن، یک صفحه نمایش بیرونی خواهید داشت. ممکن است در واقع بتوانید به روز رسانی را از اعلان نصب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از برنامه Reading Mode در اندروید

این برنامه بخشی از خدمات Google Play است، بنابراین فقط در دستگاه‌های دارای سرویس‌های تلفن همراه Google در دسترس است. این چیزی است که باید در نظر داشت.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که، در حالی که گوگل این را توزیع می کند، به OEM وابسته است. بنابراین، بسته به OEM، ممکن است این ویژگی را نبینید. همچنین، بسته به OEM، ظاهر یا رفتار متفاوتی خواهد داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hZJFqQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *