واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد پیام های خود را ویرایش کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

واتس اپ از معرفی قابلیت ویرایش پیام های ارسالی خبر داد. این ویژگی به رفع اشتباهات تایپی و هرگونه ارتباط نادرست در پیام ها کمک می کند، اما با یک هشدار مهم همراه است.

 

واتس اپ اکنون به شما امکان ویرایش پیام های ارسالی را می دهد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این ویژگی را در کانال پخش اینستاگرام خود در 22 می 2023 اعلام کرد، در حالی که واتس اپ یک پست وبلاگی منتشر کرد که این ویژگی را اعلام کرد. این شرکت قبل از اعلام رسمی این ویژگی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود.

این شرکت در پست خود گفته است: «برای لحظاتی که مرتکب اشتباه می شوید یا به سادگی نظر خود را تغییر می دهید، اکنون می توانید پیام های ارسالی خود را ویرایش کنید.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند به سادگی روی یک پیام ارسال شده در چت فشار طولانی داده و گزینه ویرایش را برای تغییر متن پیام خود انتخاب کنند. اما واتس اپ محدودیت زمانی 15 دقیقه ای را اعمال کرده است. بنابراین اگر آن زمان گذشته باشد، دیگر نمی توانید پیام را ویرایش کنید.

پیام‌های ویرایش‌شده دارای برچسبی برای توجه به تغییر محتوا هستند. این شبیه به برچسبی است که هنگام ویرایش توییت ها در توییتر ظاهر می شود. اما یک تفاوت مهم این است که WhatsApp تاریخچه کامل ویرایش پیام را به شما نشان نمی دهد.

این ویژگی در سطح جهانی منتشر می شود و انتظار می رود همه کاربران در هفته های پس از اعلام به این ویژگی دسترسی داشته باشند. بنابراین اگر می خواهید به این ویژگی دسترسی داشته باشید، مطمئن شوید که واتس اپ را به روز نگه دارید.

چرا واتس اپ به شما اجازه ویرایش پیام ها را می دهد؟

واتس اپ بک آپ چت را رمزگذاری می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

به نظر می رسد ویژگی ویرایش بیشتر با هدف تصحیح اشتباهات تایپی و افزودن زمینه اضافی به پیام ها باشد. اینها برخی از موارد استفاده واتس اپ در اطلاعیه خود هستند.

با این حال، همچنین به کاربران اجازه می دهد در صورت ارسال پیام بدون فکر، نظر خود را تغییر دهند. البته واتس اپ در این مورد نیز به شما امکان می دهد پیامی را حذف کنید، به شرطی که ظرف دو روز درخواست حذف کنید.

محدودیت زمانی برای ویرایش یک توییت بسیار کوتاهتر است. این احتمالاً از سردرگمی ناشی از ویرایش پیام‌ها مدت‌ها پس از خوانده شدن توسط گیرنده جلوگیری می‌کند.

با اشتباهات تایپی در واتس اپ خداحافظی کنید

این یکی دیگر از ویژگی های کیفیت زندگی است که تجربه WhatsApp را روان تر می کند. امیدواریم در آینده ویژگی های مفیدتری به برنامه اضافه شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pfT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *