همه آخرین به روز رسانی ها در یک مکان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به مرکز آپدیت Samsung Galaxy Z Fold 4 خوش آمدید. در اینجا آخرین اطلاعات مربوط به به روز رسانی های تاشو بزرگ را خواهید یافت. نسخه نرم‌افزار فعلی گلکسی زد فولد 4 را با جزئیات توضیح می‌دهیم و در صورت به‌روزرسانی جدید به شما هشدار می‌دهیم. برنامه انتشار به روز رسانی سامسونگ معمولاً در هر گونه و اپراتور کمی متفاوت است.

Galaxy Z Fold 4 با اندروید 12L و One UI 4.1.1 عرضه شد. از آن زمان با اندروید 13 و One UI 5.1 به روز شده است. سامسونگ چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و وصله های امنیتی پنج ساله را برای دستگاه ارائه خواهد کرد.

  • نسخه پایدار فعلی: اندروید 13
  • گلکسی زد فولد 4 چه زمانی اندروید 14 را دریافت می کند؟ نوامبر یا دسامبر 2023 (تخمینی)

آخرین آپدیت سامسونگ گلکسی زد فولد 4

10 جولای 2023: Samsung Galaxy Z Fold 4 جدیدترین وصله های امنیتی را در ایالات متحده مشاهده می کند. مطابق Droid-Life، سری تاشو پچ ژوئیه 2023 را در Verizon می بیند و انواع آنلاک شده و سایر اپراتورها نیز آن را می بینند. متأسفانه، به نظر می رسد که به غیر از پچ و برخی اصلاحات دیگر، چیز زیادی برای به روز رسانی وجود ندارد.

برای بررسی اینکه آیا به‌روزرسانی برای دستگاه شما موجود است، به این آدرس بروید تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار و روی آن ضربه بزنید دانلود و نصب.

به‌روزرسانی‌های قبلی Samsung Galaxy Z Fold 4

  • 5 ژوئن 2023: دارندگان قفل سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در ایالات متحده می توانند انتظار داشته باشند که به زودی وصله امنیتی اندروید ژوئن 2024 را روی تلفن های خود ببینند. مطابق SamMobile، سامسونگ این وصله را برای گوشی‌های قفل نشده در ایالات متحده منتشر می‌کند و انواع دیگر/کشورها در راه است.
  • 8 می 2023: دارندگان Samsung Galaxy Z Fold 4 اکنون می توانند دستگاه خود را به سیستم عامل F936U1UES2CWD7 به روز کنند. SamMobile. هیچ ویژگی جدیدی با به‌روزرسانی می وجود ندارد، اما باید بیش از 70 نقص امنیتی را برطرف کند.
  • 4 آوریل 2023: Samsung Galaxy Z Fold 4 پچ امنیتی آوریل 2023 را در ایالات متحده دریافت می کند. به جز آخرین نرم افزار امنیتی و برخی رفع اشکال، هیچ ویژگی جدیدی با به روز رسانی به گوشی اضافه نمی شود. مطابق با SamMobile، نسخه سیستم عامل برای دانلود F936U1UES2CWC9 است. وزن آن 414 مگابایت است.
  • 17 مارس 2023: سامسونگ آپدیت امنیتی ماه مارس را برای Z Fold 4 عرضه کرد. این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل F936BXXS2CWB5 بود.
  • 13 فوریه 2023: سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای Galaxy Z Fold 4 با نسخه سیستم عامل F936BXXU1CWAC ارائه می‌کند. مطابق با SamMobile، این به روز رسانی در حال حاضر در آلمان و هلند در دسترس است. باید به زودی به سایر مناطق اروپایی و بازارهای بین المللی برسد. One UI 5.1 مجموعه ای از ویژگی های جدید، از جمله ادغام Expert RAW در برنامه دوربین، ویجت های جدید، ابزارهای جدید برنامه گالری و بسیاری موارد دیگر را به ارمغان می آورد.
  • 19 ژانویه 2023: مالکان در ایالات متحده به‌روزرسانی امنیتی ژانویه را دریافت کردند توسعه دهندگان XDA. پچ این ماه با نسخه سیستم عامل F936U1UES1BWA2 ارائه شد.
  • 6 دسامبر 2022: دارندگان مدل‌های قفل‌شده گلکسی زد فولد 4 از اپراتور AT&T در ایالات متحده می‌توانند به‌روزرسانی تلفن‌های خود را با وصله امنیتی دسامبر سامسونگ آغاز کنند. مطابق با پلیس اندرویداین به‌روزرسانی با نسخه سیستم‌افزار F936U1UEU1BVKB ارائه می‌شود و 60 آسیب‌پذیری پرخطر، پنج آسیب‌پذیری رایج و قرار گرفتن در معرض (CVE) و 13 آسیب‌پذیری خاص گلکسی را برطرف می‌کند.
  • 11 نوامبر 2022: نسخه‌های آنلاک گلکسی زد فولد 4 به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را دریافت کرده‌اند که با نرم‌افزار One UI 5 سامسونگ همراه است. این به‌روزرسانی تمام ویژگی‌های Android 13 را به همراه دارد، وصله امنیتی نوامبر 2022 را اضافه می‌کند و برخی از ویژگی‌های انحصاری سامسونگ مانند ویجت‌های قابل انباشته، Bixby Text Call، حالت Maintainance و غیره را به همراه دارد. نکته مهم این است که به روز رسانی در حال حاضر فقط برای کسانی منتشر می شود که نرم افزار را آزمایش بتا کرده اند. با این حال، باید به زودی به دست کاربران عادی برسد. این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل BVK3 است.
  • 20 اکتبر 2022: مالکان در اسرائیل اکنون می توانند به روز رسانی امنیتی ماه اکتبر را برای Galaxy Z Fold 4 دانلود کنند SamMobile. به روز رسانی جدید نسخه سیستم عامل F936USQS1AVII را به Fold 4 می آورد و بیش از 47 آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی را برطرف می کند. این به روز رسانی باید در آینده نزدیک به بازارهای دیگر برسد.
  • 30 سپتامبر 2022: بیش از حد انتظار طول کشید، اما سامسونگ بالاخره پچ امنیتی سپتامبر 2022 را به گلکسی زد فولد 4 آورد. سرفصل های اندروید گزارش می دهد که به روز رسانی دارای شماره نسخه سیستم عامل F936NKSU1AVIG است. ظاهراً این به روز رسانی در بازار خانگی سامسونگ یعنی کره و چندین کشور آسیایی دیگر در دسترس است. هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن در بازارهای دیگر وجود ندارد، اما باید در روزهای آینده پچ را دریافت کنید.
  • 1 سپتامبر 2022: طبق گزارش ها، سامسونگ یک پچ روز اول را برای دارندگان Fold 4 در دسترس داشت (h/t: SamMobile). این به روز رسانی 370 مگابایت حجم داشت و ظاهراً رفع عملکرد، رفع اشکالات کلی و بهبود پایداری را به همراه داشت.
  • 8 نوامبر 2022: نسخه‌های آنلاک گلکسی زد فولد 4 پچ امنیتی نوامبر (از طریق SamMobile). مدل های قفل شده نیز بعداً آن را دریافت کردند. به روز رسانی جدید با نسخه سیستم عامل F936U1UES1AVJ1 ارائه می شود و آسیب پذیری های مختلف حریم خصوصی و امنیتی را برطرف می کند.

چه آپدیت سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را اجرا می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید. همچنین، اگر OTA را مشاهده کرده‌اید که ما ندیده‌ایم، به ما راهنمایی کنید!


https://5ia.ir/DFL

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DFL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *