نقطه ورودی DLL Battle.net یافت نشد [Fix]

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک نقطه ورودی DLL Battle.net یافت نشد [Fix]
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آیا شما دریافت می کنید نقطه ورودی پیدا نشد خطا هنگام راه اندازی Battle.net در ویندوز 11/10؟ برخی از کاربران گزارش داده اند که به دلیل این خطا نمی توانند لانچر Battle.net را راه اندازی کنند. در اینجا یک پیام خطایی وجود دارد که برخی از کاربران گزارش داده اند که با این خطا دریافت می کنند:

Battle.net.exe – نقطه ورودی یافت نشد
نقطه ورود روش ucrtbase._o__cexit نمی تواند در کتابخانه پیوند پویا api-ms-win-crt-private-l1-1-0.dll قرار گیرد.

نقطه ورودی DLL Battle.net یافت نشد

پیغام خطای بالا بر اساس فایل مشکل دار DLL که باعث خطا می شود متفاوت است. از آنجایی که این یک خطای DLL است، دلیل اصلی آن یک فایل DLL آسیب دیده یا مفقود است که برای عملکرد صحیح نرم افزار مورد نیاز است. علاوه بر این، ممکن است این خطا را در سناریوهای دیگر نیز تجربه کنید. در صورتی که بسته Microsoft Visual C++ Redistributable قدیمی، خراب یا گم شده در رایانه شما باشد، احتمالاً این خطا در Battle.net رخ می دهد.

چگونه خطای Battle.net DLL را برطرف کنم؟

خطاهای DLL در Battle.net به دلیل یک یا چند فایل DLL مفقود یا خراب است که برای اجرای برنامه لازم است. ابتدا فایل DLL را دوباره ثبت کنید و ببینید کمکی می کند یا خیر. اگر اینطور نیست، اسکن SFC را انجام دهید و مطمئن شوید که آخرین نسخه کتابخانه زمان اجرا Microsoft Visual C++ را دارید. اگر خطا ادامه داشت، می توانید Battle.net را حذف و سپس مجدداً روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

نقطه ورودی DLL Battle.net یافت نشد

اگر هنگام تلاش برای راه‌اندازی Battle.net در ویندوز با خطای Entry Point Not Found مواجه می‌شوید، راه‌حل‌هایی برای رفع آن وجود دارد:

  1. فایل DLL را مجدداً ثبت کنید
  2. اسکن System File Checker را اجرا کنید.
  3. ویندوز و همچنین درایورهای دستگاه خود را به روز کنید.
  4. کتابخانه زمان اجرا Microsoft Visual C++ را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید.
  5. یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
  6. کلاینت Battle.net را حذف و دوباره نصب کنید.

1]فایل DLL را مجدداً ثبت کنید

regsvr32-register-dll

نام فایل DLL را در پیام خطا یادداشت کنید، از نوار جستجو استفاده کنید تا آن را در Explorer پیدا کنید و مسیر آن را یادداشت کنید. با استفاده از دستور regsvr32 فایل DILL را دوباره ثبت کنید.

2]اسکن System File Checker را اجرا کنید

اجرای اسکن SFC

یکی از دلایل اصلی این خطا خراب بودن یا از دست رفتن فایل های سیستمی است. اگر یک فایل DLL مورد نیاز توسط Battle.net خراب یا گم شده باشد، با خطای Entry Point Not Found مواجه خواهید شد. بنابراین، اگر سناریو قابل اجرا باشد، می‌توانید یک اسکن System File Checker (SFC) برای رفع خطا انجام دهید.

ابتدا Command Prompt را با حقوق مدیر باز کنید. پس از آن دستور زیر را در آن وارد کنید:

sfc /scannow

چند دقیقه صبر کنید تا دستور تمام شود و فایل های سیستم شما تعمیر شوند. پس از اتمام، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و Battle.net را راه اندازی کنید تا ببینید آیا خطا برطرف شده است.

دیدن: کد خطای Battle.net BLZBNTAGT00000960 را برطرف کنید.

3]ویندوز و همچنین درایورهای دستگاه خود را به روز کنید

درایورها را به روز کنید

این خطا ممکن است به دلیل مشکلات سازگاری با سیستم عامل ویندوز شما ایجاد شود. از این رو، توصیه می شود که سیستم خود را به روز نگه دارید. اگرچه ویندوز از شما درخواست می‌کند که به‌روزرسانی‌های معلق بعد از مدتی نصب شوند، اما می‌توانید با استفاده از تنظیمات، ویندوز را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید. مطمئن شوید که به‌روزرسانی‌های اختیاری و درایور که ممکن است ارائه شوند را نیز نصب کنید.

خواندن: DLL یا برای اجرا در ویندوز طراحی نشده است یا دارای خطا است.

4]کتابخانه زمان اجرا Microsoft Visual C++ را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید

Microsoft Visual C++ قابل توزیع مجدد

یکی دیگر از دلایل اصلی این خطا، خرابی یا از دست رفتن کتابخانه زمان اجرا Visual C++ است که توسط اکثر برنامه ها، از جمله Battle.net مورد نیاز است. اکنون، اگر این سناریو قابل اجرا است، بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی‌هایی برای کتابخانه زمان اجرا Visual C++ موجود است یا خیر و سپس به‌روزرسانی‌های موجود را نصب کنید.

همچنین می توانید به صفحه دانلود مرکز مایکروسافت مراجعه کرده و آخرین نسخه بسته قابل توزیع مجدد Visual C++ را دانلود کنید. پس از آن، فایل اجرایی را اجرا کرده و بسته را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

5]یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید

حساب کاربری فعلی شما ممکن است خراب باشد، به همین دلیل است که هنگام راه اندازی Battle.net با خطای «نقطه ورودی یافت نشد» مواجه می شوید. بنابراین، اگر واقعاً چنین است، می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری جدید و ورود به ویندوز با استفاده از آن حساب، خطا را برطرف کنید. بررسی کنید که آیا خطا اکنون حل شده است یا خیر.

خواندن: خطای Battle.net BLZBNTAGT000008A4 در رایانه شخصی.

6]کلاینت Battle.net را حذف و دوباره نصب کنید

آخرین راه حل این است که برنامه Battle.net را دوباره روی رایانه خود نصب کنید. این برنامه کل بسته Battle.net را نصب می کند و خطاهای DLL ایجاد شده هنگام راه اندازی برنامه را برطرف می کند.

برای انجام این کار، ابتدا Battle.net را با استفاده از برنامه تنظیمات از رایانه شخصی خود حذف نصب کنید. تنظیمات را با استفاده از Win+I اجرا کنید و به آن بروید برنامه ها > برنامه های نصب شده. پس از آن، برنامه Battle.net را انتخاب کنید، دکمه منوی سه نقطه را فشار دهید و بر روی Uninstall کلیک کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و Battle.net از سیستم شما حذف نصب خواهد شد.

بعد، حذف کنید Battle.net و پوشه های بلیزارد از جانب C:\ProgramData و سایر دایرکتوری ها برای حذف بقایای برنامه.

پس از اتمام، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و آخرین نسخه Battle.net را دانلود کنید. و سپس، آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

خواندن: کد خطا BLZBNTAGT00000BB8 را در لانچر Battle.net برطرف کنید.

چرا Battle.net من می گوید خطای مجوز ندارم؟

خطای Insufficient Write Permissions هنگام تلاش برای وصله Battle.net Overwatch 2 رخ می دهد. این خطا احتمالاً زمانی رخ می دهد که کلاینت Battle.net شما مجوزهای لازم برای اصلاح فایل ها را در هارد دیسک شما نداشته باشد. می‌توان با اسکن رایانه‌تان برای یافتن ویروس‌ها یا بدافزارها، به‌روز نگه داشتن رایانه شخصی و درایورهای دستگاه، اجازه دادن به بازی خود از طریق آنتی‌ویروس/دیوار آتش یا استفاده از حساب سرپرست جدید، آن را برطرف کرد. نصب مجدد بازی نیز کمک کننده است.

حالا بخوانید: کد خطا BLZBNTBGS8000001C را در Battle.Net رفع کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xWV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *