نکات و ترفندهایی را برای بهترین استفاده از آن درج کنید

زمان مطالعه: 9 دقیقه

ما نحوه ثبت نام و استفاده از برنامه Threads از متا را دیده ایم. اکنون در این پست برخی از آنها را به اشتراک می گذاریم نکات و ترفندهای مفیدی که هنگام استفاده از Threads به کار می برید و بهترین تجربه را از برنامه دریافت کنید.

نکات و ترفندهایی را برای بهترین استفاده از آن درج کنید

برنامه جدید Threads چیست؟

Threads یک برنامه میکروبلاگینگ جدید است که توسط Meta Platforms راه اندازی شده است که اساساً برای برقراری ارتباط بلادرنگ استفاده می شود و به کاربران اجازه می دهد تا مکالمات عمومی را ارسال کنند. این به شما امکان می دهد پیام ها، نظرات و افکار تصادفی را در قالب موضوعات ارسال کنید. همچنین می‌توانید تصاویر و ویدیوها را به رشته‌های خود پیوست کنید و همچنین به شما امکان می‌دهد تا موضوعات ایجاد شده را مستقیماً در استوری یا فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

چگونه از موضوعات اینستاگرام استفاده می کنید؟

برنامه Threads از Meta در حال حاضر فقط برای آی او اس و Android در دسترس است. می توانید پس از پیوند دادن اکانت اینستاگرام موجود خود به آن، برنامه Threads را در تلفن خود دانلود، ثبت نام کرده و از آن استفاده کنید.

نکات و ترفندهای موضوعات

در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بهترین استفاده از برنامه Threads و بهبود تجربه کلی خود استفاده کنید:

  1. یک عکس نمایه تنظیم کنید و بیو و سایر جزئیات خود را تغییر دهید.
  2. حساب ها را مستقیماً از فید خود دنبال کنید.
  3. حساب‌های غیرضروری را نادیده بگیرید، پنهان کنید، مسدود کنید یا گزارش دهید.
  4. انتخاب کنید چه کسی می تواند به رشته های خود پاسخ دهد.
  5. دوستان را از اینستاگرام و واتس اپ دنبال و دعوت کنید.
  6. تنظیمات اعلان را سفارشی کنید
  7. تنظیمات حریم خصوصی Threads خود را پیکربندی کنید.
  8. در صورت نیاز استراحت کنید.
  9. یک موضوع را در استوری یا فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
  10. لایک های خود را در موضوعات پنهان کنید.

1]یک عکس نمایه تنظیم کنید و بیو و سایر جزئیات خود را تغییر دهید

برای شروع، می توانید یک نمایه Threads خوب تنظیم کنید. اگرچه، در حین تنظیم حساب، بیو، پیوندها و تصویر شما را از حساب اینستاگرام شما وارد می کند. با این حال، می توانید این جزئیات را تغییر دهید و یک نمایه کاملاً جدید در Threads تنظیم کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

ابتدا اپلیکیشن Threads را در گوشی خود باز کنید. و سپس بر روی آن کلیک کنید نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین برنامه وجود دارد.

حال، روی آن کلیک کنید ویرایش نمایه دکمه. اکنون می توانید بیو خود را تغییر دهید و پیوندها را اضافه/ویرایش کنید.

برای تغییر تصویر پروفایل، روی نماد تصویر پروفایل ضربه بزنید. در مرحله بعد، انتخاب کنید که آیا می خواهید یک عکس پروفایل جدید قرار دهید یا عکس پروفایل موجود را از پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید.

اگر گزینه New profile picture را انتخاب کنید، می توانید عکس مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید، عکس را بر اساس آن برش دهید و دکمه فلش سمت راست را بزنید.

علاوه بر این، می‌توانید فیلترهایی را روی عکس نمایه خود اعمال کنید یا آن را با استفاده از Adjust، Brightness، Contrast، Saturation، Vignette، Highlight، Shadow و سایر ویژگی‌ها ویرایش کنید، این گزینه‌ها دقیقاً مانند مواردی هستند که هنگام تنظیم پروفایل در اینستاگرام دریافت می‌کنید.

در نهایت، روی دکمه فلش سمت راست ضربه بزنید و عکس پروفایل جدید در Threads تنظیم می شود.

در صورتی که نمی خواهید یک عکس نمایه نگه دارید یا عکس موجود را حذف کنید، روی نماد عکس پروفایل کلیک کنید و تصویر فعلی را حذف کنید گزینه.

خواندن: چگونه فعالیت ورود به اینستاگرام را از طریق رایانه شخصی یا تلفن بررسی کنیم؟

2]حساب ها را مستقیماً از فید خود دنبال کنید

به غیر از دنبال کردن افراد با استفاده از ویژگی جستجو، می توانید مستقیماً حساب ها را از فید خود دنبال کنید. از هم‌اکنون، Threads ترکیبی از پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید و همچنین سایر کاربرانی را که دنبال نمی‌کنید نشان می‌دهد. بنابراین، اگر پست‌های یک حساب خاص را دوست داشتید، می‌توانید مستقیماً آن را از فید خود دنبال کنید.

برای انجام این کار، روی نماد مثبت موجود در تصویر نمایه حسابی که می‌خواهید از فید خود دنبال کنید، کلیک کنید. پس از آن، را فشار دهید دنبال کردن را فشار دهید و حساب به لیست زیر اضافه خواهد شد.

3]حساب‌های غیرضروری را نادیده بگیرید، مخفی کنید، مسدود کنید یا گزارش دهید

از آنجایی که Threads حتی از حساب‌هایی که شما آنها را دنبال نمی‌کنید، پست‌ها را نشان می‌دهد، می‌توانید حسابی را که غیرضروری می‌دانید یا شخصی محتوایی را پست می‌کند که شما دوست ندارید، نادیده، پنهان، مسدود یا گزارش کنید.

برای نادیده گرفتن، پنهان کردن، مسدود کردن یا گزارش یک حساب در Threads، دکمه منوی سه نقطه موجود در کنار پستی را از حسابی که دوست ندارید انتخاب کنید. پس از آن، یک گزینه مناسب را انتخاب کنید بی صدا، پنهان شدن، مسدود کردن، و گزارش. حساب و پست ها از فید شما ناپدید می شوند.

دیدن: چگونه کاربران اینستاگرام را بی صدا، لغو و محدود کنیم

4]انتخاب کنید چه کسی می‌توانید به رشته‌های خود پاسخ دهید

Threads همچنین به شما امکان می دهد پیکربندی کنید که چه کسی می تواند به پست ها یا موضوعات شما پاسخ دهد. هنگام ارسال پیام، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید کسی به پست شما پاسخ دهد یا فقط به افرادی که دنبال می‌کنید اجازه دهید به پست شما پاسخ دهند. همچنین می توانید به پروفایل های ذکر شده اجازه دهید به موضوع پاسخ دهند.

شما این امکان را دارید که افرادی را انتخاب کنید که می توانند هنگام نوشتن پست به پست شما پاسخ دهند. بنابراین، روی نماد پیش نویس کلیک کنید و سپس پیام خود را تایپ کنید. پس از آن بر روی آن کلیک کنید هر کی میتونه جواب بده گزینه و گزینه مورد نظر را از بین انتخاب کنید هر کسی، نمایه‌هایی که دنبال می‌کنید، و فقط ذکر شده است گزینه ها.

همچنین به شما امکان می دهد پس از ارسال پیام خود، تنظیمات پاسخ را پیکربندی کنید. برای آن، روی دکمه منوی سه نقطه در پست خود کلیک کنید، آن را انتخاب کنید کی میتونه جواب بده گزینه، و انتخاب کنید که چه کسی می تواند به آن پست پاسخ دهد.

5]دوستان را از اینستاگرام و واتس اپ دنبال و دعوت کنید

اولین باری که در Threads ثبت نام می کنید، می توانید لیست فالو خود را از اینستاگرام وارد کنید. با این حال، اگر این مرحله را رد کردید، می‌توانید بعداً دوستان خود را از اینستاگرام دنبال کرده و دعوت کنید. همچنین به شما امکان می دهد دوستان خود را از طریق واتس اپ، پیامک، ایمیل و سایر رسانه ها دعوت کنید.

برای انجام این کار، روی نماد نمایه موجود در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی خود کلیک کنید.

اکنون، روی دکمه منوی دو خط افقی موجود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

پس از آن بر روی آن کلیک کنید فالو کنید و دوستان را دعوت کنید گزینه.

بعد، شما می توانید انتخاب کنید اکانت ها را از اینستاگرام دنبال کنید گزینه.

در صفحه بعدی، بر روی دنبال کردن دکمه موجود در کنار نمایه هایی که می خواهید در Threads دنبال کنید. اگر می خواهید تمام پروفایل هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید نیز دنبال کنید، دکمه را فشار دهید همه را دنبال کنید دکمه.

اگر می خواهید دوستان خود را از طریق واتس اپ یا رسانه دیگری دعوت کنید، گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

خواندن: چگونه فعالیت خود را در اینستاگرام ببینیم؟

6]تنظیمات اعلان را سفارشی کنید

همچنین می توانید تنظیمات اعلان خود را در Threads سفارشی کنید. می‌توانید اعلان‌های خود را موقتاً متوقف کنید یا اعلان‌ها را برای رشته‌ها، پاسخ‌ها، دنبال کردن و موارد دیگر سفارشی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

ابتدا نماد نمایه را از صفحه اصلی خود فشار دهید و سپس روی دکمه منوی دو خط افقی از گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

حال، روی آن کلیک کنید اطلاعیه گزینه.

در بخش اعلان‌ها، می‌توانید همه اعلان‌های Threads خود را با غیرفعال کردن کلید مرتبط با مکث همه گزینه.

در مرحله بعد، برای سفارشی کردن تنظیمات اعلان‌ها برای رشته‌ها و پاسخ‌ها، روی آن ضربه بزنید موضوعات و پاسخ ها و تنظیمات برگزیده اعلان را برای لایک ها، پاسخ ها، اشاره ها، ارسال مجدد، نقل قول ها و اولین رشته ها تنظیم کنید.

پس از آن، به تنظیمات قبلی Notification برگردید و گزینه را انتخاب کنید فالوور و فالوور گزینه.

اکنون می‌توانید به راحتی اعلان‌ها را سفارشی کنید دنبال کنندگان جدید، درخواست های فالو پذیرفته شده، پیشنهادات حساب کاربری، و تاپیک های عضو شده توسط کاربر از پیش دنبال شده.

خواندن: چگونه قرقره ها و ویدیوهای اینستاگرام را روی کامپیوتر دانلود کنیم؟

7]تنظیمات حریم خصوصی Threads خود را پیکربندی کنید

تنظیمات حریم خصوصی در هر پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار مهم است. شما باید بتوانید کنترل کنید که چه اطلاعاتی در مورد خود می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید و چه اطلاعاتی را نه. Threads همچنین تنظیمات حریم خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد که به دلخواه خود پیکربندی می کنید. در اینجا مراحل تنظیم تنظیمات حریم خصوصی خود در Threads آمده است:

ابتدا از صفحه اصلی خود، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید و سپس نماد دو نوار را فشار دهید.

حالا، را انتخاب کنید حریم خصوصی گزینه. در مرحله بعد، می توانید با فعال کردن آن، نمایه خود را خصوصی کنید پروفایل خصوصی تغییر وضعیت.

پس از آن، همچنین می‌توانید افرادی را که می‌توانند از شما نام ببرند (همه، فهرست زیر یا هیچ‌کس) تنظیم کنید.

همچنین، می‌توانید پاسخ‌هایی را که حاوی کلمات توهین‌آمیز، شکلک‌ها و غیره هستند پنهان کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از کلمات و عباراتی را که نمی‌خواهید ببینید ایجاد کنید. برای آن، بر روی کلمات پنهان گزینه و سپس انتخاب کنید بر گزینه زیر کلمات و عبارات سفارشی.

سپس، بر روی ضربه بزنید کلمات و عبارات سفارشی را مدیریت کنید را انتخاب کنید و کلماتی را که نمی خواهید در پاسخ های خود ببینید اضافه کنید.

می توانید سایر تنظیمات حریم خصوصی را در حساب اینستاگرام خود تنظیم کنید.

خواندن: چگونه در اینستاگرام اینفلوئنسر شویم؟

8]در صورت نیاز استراحت کنید

سم زدایی رسانه های اجتماعی مورد نیاز است زیرا چنین برنامه هایی می توانند گاهی اعتیادآور و مصرف کننده باشند. خوشبختانه، برنامه Threads یک گزینه اختصاصی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد یک یادآوری را هنگامی که از مدت زمان خاصی با استفاده از برنامه تجاوز می کنید، روشن کنید. این ویژگی نامیده می شود استراحت کنید. بیایید نحوه استفاده از این ویژگی را ببینیم.

ابتدا روی آیکون پروفایل و سپس آیکون منوی دو نواری کلیک کنید. پس از آن بر روی آن کلیک کنید حساب گزینه.

حال، روی آن کلیک کنید استراحت کنید گزینه.

در مرحله بعد، مدت زمانی را انتخاب کنید که پس از آن در صورت استفاده مداوم از برنامه برای آن مدت زمان خاص، یادآوری برای استراحت برای شما ارسال می شود.

بنابراین، از این طریق می توانید استفاده از Threads را کاهش دهید.

9]یک موضوع را در استوری یا فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

برنامه Threads همچنین به شما امکان می دهد یک پست یا موضوع را مستقیماً در استوری یا فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار، روی آن ضربه بزنید اشتراک گذاری زیر رشته خود را فشار دهید و سپس انتخاب کنید تا آن را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید یا موضوع را در فید اصلی خود پست کنید.

همچنین می‌توانید موضوع را توییت کنید یا آن را از طریق سایر برنامه‌های نصب شده روی گوشی خود به اشتراک بگذارید.

10]لایک های خود را در Thread ها پنهان کنید

اگر نمی‌خواهید تعداد لایک‌های خود را نشان دهید، می‌توانید تعداد لایک‌ها را در رشته خود پنهان کنید. برای انجام این کار، روی دکمه منوی سه نقطه کلیک کنید و سپس آن را انتخاب کنید پنهان کردن تعداد لایک گزینه. اکنون هیچ کس نمی تواند تعداد لایک های یک پست خاص شما را ببیند.

امیدواریم این نکات و ترفندها به شما کمک کند تا تجربه خود را از استفاده از برنامه Threads غنی کنید.

حالا بخوانید: نکات و ترفندهای اینستاگرام که باید بدانید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uCV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *