نشت Fresh Nothing Phone 2 مشخصات دوربین و نمایشگر را فاش می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nothing Phone 2 در رنگ های سفید و خاکستری تیره

TL; DR

  • یک فاش جدید جزئیاتی در مورد دوربین و نمایشگر Nothing Phone 2 ارائه کرده است.
  • Nothing Phone 2 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 فوق عریض و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 خواهد بود.
  • گفته می شود صفحه نمایش این گوشی 120 هرتزی با رزولوشن 1080×2412 است.

اوایل صبح امروز، تصاویر بازاریابی لو رفته از Nothing Phone 2 را گزارش کردیم. اگرچه نمای جلو، پشت و کناری دستگاه را به خوبی نشان می داد، اما هیچ اطلاعاتی همراه با این تصاویر ارائه نشد. اما یک نشت جدید این مشکل را برطرف کرده است و جزئیات جدیدی در مورد این گوشی ارائه می دهد.

مشاور معتمد کامیلا وویچیچوسکا اخیراً موضوعی را در توییتر منتشر کرده است که در آن برخی از مشخصات تلفن 2 را توضیح می دهد. به طور خاص، Wojciechowska آنچه را که می توانیم برای دوربین و نمایشگر انتظار داشته باشیم، فاش کرد.

به گفته این افشاگر، دوربین اصلی ظاهرا یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 خواهد بود. این همان تیراندازی است که در OnePlus 11 پیدا خواهید کرد. در مقایسه، Nothing Phone 1 از زاویه باز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 استفاده می‌کند.

ظاهراً دوربین پشتی دیگر همان دوربینی است که در گوشی اصلی یافت شده است، یک دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 ultrawide. همچنین گفته شده است که در قسمت جلویی یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 وجود خواهد داشت. Wojciechowska می افزاید که Phone 2 دارای “پردازش اصلاح شده” خواهد بود.

در مورد صفحه نمایش، به نظر می رسد که می تواند یک پنل AMOLED از Visionox باشد. رزولوشن این صفحه نمایش 1080×2412 در 120 هرتز گزارش شده است. با این حال، ظاهراً این نمایشگر از حالت‌های کم مصرف در فرکانس‌های 1 هرتز، 10 هرتز، 24 هرتز و 30 هرتز پشتیبانی می‌کند.

افشاگر با ارائه تصاویر پس زمینه و ذکر این که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نوری از Goodix خواهد بود، به موضوع خود پایان داد.

انتظار می رود دستگاه نسل بعدی هیچ چیز در 11 جولای 2023 عرضه شود و این بار در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. اعتقاد بر این است که Nothing Phone 2 حداقل 12 گیگابایت رم، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wEW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *