نحوه رفع انسداد TikTok در مدرسه یا هر جا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه رفع انسداد در مدرسه یا هر جا همراه ما باشید

TikTok یکی از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی است که سریع‌ترین رشد را دارد. در میان نسل جوان بسیار محبوب است و دلیل اصلی ممنوعیت مدارس، دانشگاه ها، محل کار و موسسات آموزشی است. اگر در منطقه یا منطقه شما غیرقابل دسترسی است، از ترفندهای زیر برای رفع انسداد TikTok با یا بدون VPN استفاده کنید.

 

Top_N_Ways_to_Fix_TikTok_Not_Working_on_School_Wi Fi

TikTok، یک شرکت چینی، رابطه خوبی با بسیاری از دولت ها و مقامات در سراسر جهان ندارد. این سرویس در مناطقی مانند هند ممنوع شده است و در حال حاضر با گرمای تنظیم کننده در ایالات متحده مواجه است. دلایل مختلفی می تواند مانع دسترسی شما به TikTok در منطقه شما شود. بیایید برخی از ترفندهای را مرور کنیم.

1. با مدرسه یا دفتر IT خود چک کنید

قبل از شروع، ممنوعیت TikTok را از مدرسه یا دفتر IT خود تأیید کنید. شما باید با بخش فناوری اطلاعات سازمان خود تماس بگیرید و ممنوعیت برنامه را تأیید کنید.

مقامات ممکن است TikTok، Facebook، Instagram، Snapchat، Twitch و سایر رسانه های اجتماعی و سرویس های بازی را ممنوع کنند. اگر TikTok واقعاً در مدرسه یا دانشگاه شما ممنوع یا محدود شده است، برای باز کردن قفل برنامه به خواندن ادامه دهید.

2. از VPN یا پروکسی برای دور زدن محدودیت IP استفاده کنید

هنگامی که TikTok در آدرس IP مدرسه شما مسدود است، باید از یک VPN یا یک سرور پراکسی برای دور زدن محدودیت استفاده کنید. صدها سرور پروکسی رایگان در آنجا وجود دارد. اگر می خواهید آدرس IP را مخفی کنید، یک سرور پروکسی رایگان باید این کار را انجام دهد. با این حال، اگر می خواهید فعالیت های مرور خود را از چشمان کنجکاو پنهان کنید، مطمئن شوید که یک شبکه VPN ایجاد کنید.

رفع انسداد TikTok در مدرسه یا هر جا 1رفع انسداد TikTok در مدرسه یا هر جا 1

اتصال VPN همچنین داده ها را رمزگذاری می کند و صدها سرور را برای دسترسی به برنامه ها و خدمات محدود ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه لغو ارسال مجدد repost در TikTok

از سرور دیگری استفاده کنید

وقتی از VPN استفاده می کنید، چندین سرور برای انتخاب دارید. اگر TikTok در سرور خاصی غیرقابل دسترسی است، به سرور دیگری متصل شوید و دوباره سعی کنید به سرویس دسترسی پیدا کنید.

شما باید به سرور VPN متصل شوید که استفاده از TikTok کاملاً قانونی است.

از VPN رایگان استفاده نکنید

مانند پروکسی ها، صدها VPN برای انتخاب وجود دارد. با این حال، برای دسترسی به TikTok نباید از یک برنامه VPN رایگان استفاده کنید. برنامه‌های VPN رایگان اغلب سرعت اینترنت پایینی دارند و با داده‌های محدود عرضه می‌شوند.

TikTok داده‌های اینترنتی زیادی مصرف می‌کند و ممکن است در دسترسی به این سرویس در VPN رایگان با مشکلاتی مواجه شوید. شما باید با بهترین برنامه های VPN مانند ExpressVPN، NordVPN، Surfshark و غیره بروید.

3. روتر را مجددا راه اندازی کنید

آیا یک VPN یا یک سرور پروکسی ایجاد کرده اید و همچنان با مشکل دسترسی به برنامه مواجه هستید؟ باید روتر را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید. اگر سیستم عامل روتر شما قدیمی است، آخرین نسخه را نصب کنید.

4. تنظیم مجدد اتصال شبکه

همچنین می توانید به طور موقت اتصال شبکه را در تلفن خود بازنشانی کنید و سعی کنید در مدرسه یا دانشگاه به TikTok دسترسی پیدا کنید.

باید حالت هواپیما را روی گوشی خود فعال کنید، مدتی صبر کنید و آن را خاموش کنید. اگر مشکلات شبکه در تلفن شما ادامه دارد، تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید. می توانید راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید تا مفاهیم بازنشانی تنظیمات شبکه در iPhone و Android را بیاموزید.

TikTok را در مدرسه یا هر جا 2 رفع انسداد کنیدTikTok را در مدرسه یا هر جا 2 رفع انسداد کنید

5. از داده های موبایل استفاده کنید

وقتی TikTok برای استفاده در شبکه Wi-Fi مدرسه یا کافه شما در دسترس نیست، از داده تلفن همراه استفاده کنید. باید Wi-Fi را در تلفن خود غیرفعال کنید و از طریق داده تلفن همراه به برنامه دسترسی داشته باشید.

رفع انسداد TikTok در مدرسه یا هر جا 3رفع انسداد TikTok در مدرسه یا هر جا 3

6. از مناطق مرده Wi-Fi اجتناب کنید

ممکن است مدرسه یا دانشگاه شما چندین منطقه مرده Wi-Fi داشته باشد. باید نوارهای شبکه Wi-Fi را در بالا بررسی کنید و به مکانی بروید که اتصال Wi-Fi بهتر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازاریابان پلتفرم های رسانه های اجتماعی در سال 2023

7. سرورهای TikTok را بررسی کنید

اگر سرورهای TikTok خراب هستند، نمی‌توانید از طریق Wi-Fi مدرسه خود به این سرویس دسترسی داشته باشید. شما نمی توانید فید خانه خود را بارگیری کنید، پیام ارسال یا دریافت کنید، یا نمایه خود را تغییر دهید.

برای تأیید مشکل باید به Downdetector بروید و TikTok را جستجو کنید. ممکن است متوجه نمودارهای قطعی بالا و نظرات کاربرانی شوید که از مشکل شکایت دارند. باید منتظر بمانید تا TikTok مشکلات سمت سرور را حل کند و پس از مدتی دوباره امتحان کنید.

8. کش TikTok را پاک کنید

TikTok کش برنامه را در پس‌زمینه جمع‌آوری می‌کند تا عملکرد برنامه را بهبود بخشد. هنگامی که برنامه دارای حافظه پنهان خراب است، در استفاده از برنامه با مشکلاتی مواجه می شوید. می‌توانید کش برنامه را پاک کنید و قفل TikTok را بدون VPN باز کنید.

مرحله 1: TikTok را باز کنید و به نمایه خود بروید. روی منوی همبرگر در بالا ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را باز کنید.

گام 2: به آزاد کردن فضا و پاک کردن حافظه پنهان بروید.

شما آماده استفاده از TikTok در Wi-Fi مدرسه هستید.

9. TikTok را به روز کنید

یک برنامه قدیمی TikTok می تواند با نرم افزار دستگاه شما ناسازگاری ایجاد کند. باید TikTok را به آخرین نسخه به روز کنید و سعی کنید از آن در Wi-Fi مدرسه خود استفاده کنید.

به سبک تند به بالا بکشید

کار نکردن TikTok روی Wi-Fi مدرسه می تواند گیج کننده باشد. یک VPN یا یک سرور پراکسی توانمند باید برنامه را در دستگاه شما باز کند. از آنجایی که ما در مورد این موضوع هستیم، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که از کدام برنامه VPN استفاده می کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه رفع انسداد TikTok در مدرسه یا هر جا مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vqihzc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *