نحوه تهیه بلیط چارتر کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بلیط تهران کیش از محبو‌ب‌ترین بلیط‌های داخلی به‌شمار می‌آید که در فصل‌های خنک بیش ‌از پیش به‌فروش می‌رسد. دلیل این موضوع نیز گرمای و شرجی بیش از حد کیش در فصل تابستان است.

با توجه به محبوبیت سفر هوایی به کیش، ایرلاین‌های مختلف در بسیاری از شهرهای ایران از این سفر پشتیبانی می‌کنند. شرکت‌های چارترکننده نیز این موقعیت را برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می‌دانند و با خرید تمام یا بخشی از بلیط‌های یک پرواز، آنها را با قیمتی رقابتی عرضه می‌کنند.

در ادامه با دلایل خرید بلیط چارتر و مزایای آن آشنا می‌شویم. سپس به‌بررسی نحوه خرید آن می‌پردازیم. اگر قصد سفر هوایی به کیش را دارید و به دنبال ارزان‌ترین بلیط هستید؛ تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بلیط چارتر هواپیما چیست؟

آژانس‌های هواپیمایی در موقعیت‌هایی و فصل‌هایی که می‌دانند سفر به شهر یا جزیره‌ای زیاد می‌شود، اقدام به خرید تمام یا تعدادی از صندلی‌های یک هواپیما با قیمتی مناسب‌تر از حد معمول می‌کنند، تا بتوانند آنها را با نرخ بالاتری به مسافران عرضه کنند.

این نوع بلیط را چارتر و شرکتی که صندلی‌های هواپیما را پیش‌خرید کرده، چارترکننده می‌گویند. بلیط‌های چارتر در بسیاری از مواقع نسبت به بلیط سیستمی ارزان‌تر هستند. مگر در زمان‌های خاصی که درخواست برای خرید آنها افزایش یابد.

مزایای خرید بلیط تهران کیش به‌صورت چارتر

چرا مسافران کیش به‌دنبال خرید بلیط چارتر هستند؟ آژانس هواپیمایی برای اینکه بتواند تمام بلیط‌هایش را بفروشد؛ باید از ابزارهای مختلف تبلیغاتی استفاده کند. اما مهم‌ترین راه‌کار برای افزایش فروش بلیط، ارائه آن در در کمترین قیمت است.

به همین دلیل نیز باید گفت مهم‌ترین مزیت تهیه بلیط چارتر قیمت ارزان‌تر آن است. این موضوع به‌خصوص در روزهای آخر و حتی ساعت‌های پایانی مانده تا سفر خود را نشان می‌دهد. در این شرایط اگر بلیط‌های زیادی باقی‌مانده باشد؛ شرکت چارترکننده برای ضرر هرچه کمتر، آنها را با پایین‌تر قیمت به‌فروش می‌رساند.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که امکان کنسلی یا تغییر زمان برای بلیط‌های چارتر معمولا وجود ندارد یا با شرایط سختی امکان‌پذیر است. پس تنها زمانی برای بلیط چارتر هواپیما اقدام کنید که از روز سفر اطمینان داشته باشید.

چگونه بلیط چارتر تهیه کنیم؟

اگر دغدغه اولیه شما برای سفر به کیش قیمت بلیط هواپیما است؛ حتما در اولین اقدام خود به‌فکر رزرو بلیط چارتر و چگونگی نحوه خرید آن هستید. امروزه اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مختلفی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند.

یکی از مجموعه‌های معتبر در این زمینه اسنپ‌تریپ است که با ارائه انواع بلیط تهران کیش به‌صورت چارتری و سیستمی به شما در انتخاب و رزرو بهترین بلیط از نظر تاریخ و قیمت کمک می‌کند.

در این وب‌سایت می‌توانید با کمک فیلترهای مختلف، پروازهایی قابل نمایش را محدود کنید یا تنها به‌دنبال بلیط‌های چارتری باشید. این فیلترها باعث می‌شوند در وقت خود صرفه‌جویی داشته باشید و همچنین بهترین بلیط را رزرو کنید.

زمان مناسب برای خرید بلیط چارتر

با توجه به اینکه قیمت بلیط هواپیما می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر تاثیرگذار باشد؛ خرید بلیط‌های چارتر در زمانی مناسب که با قیمت پایینی عرضه شوند؛ اهمیت پیدا می‌کند. این زمان به روز هفته و ماهی که برای سفر در نظر می‌گیرید؛ بستگی دارد.

زمان خرید بلیط چارتر تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. اگر سفر خود را به فصل‌های گرم سال یعنی بعد از اردیبهشت تا شهریور موکول کنید؛ احتمالا با کمترین نرخ بلیط مواجه خواهید شد.

همچنین باید گفت سفر به کیش در اوایل و اواخر هفته بیشتر از سایر روزها است. پس اگر محدودیت زمانی ندارید؛ می‌توانید بلیط خود را برای روزهایی مانند دوشنبه یا سه‌شنبه رزرو کنید تا با کمترین قیمت بلیط مواجه شوید.

یکی از مهم‌ترین نمونه‌های بلیط چارتری که روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد، بلیط لحظه‌ آخری است که در ساعت‌های آخر باقی‌مانده تا پرواز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. جالب است بدانید درصورتی‌که تقاضای برای خرید آن کم باشد با کمترین قیمت عرضه خواهد شد.

بلیط چارتر هواپیما کیش در کدام ایرلاین‌ها عرضه می‌شود؟

با توجه به محبوبیت بلیط‌های چارتری، تمام ایرلاین‌هایی که از پرواز کیش پشتیبانی می‌کنند؛ در کنار انواع سیستمی، بلیط‌های چارتر را نیز به‌فروش می‌رسانند. پس لازم نیست نگرانی بابت این مورد داشته باشید.
همچنین با در نظر گرفتن اینکه برخی ایرلاین‌ها برای جذب مسافر، بلیط‌های خود را در قیمت مناسبی عرضه می‌کنند، پیش از خرید بلیط چارتری بهتر است از شرایط و نرخی که شرکت‌های هواپیمایی تعیین کرده‌اند نیز آگاه شوید.

مدت‌زمان رسیدن به کیش

چرا سفر هوایی برای رفتن به کیش بهتر است؟ دلیل این موضوع به فاصله زمینی کیش تا تهران برمی‌گردد. ضمن اینکه مقداری از این مسافت باید به‌صورت دریایی طی شود.

برای رسیدن به کیش از تهران مسیر هوایی 1047 کیلومتری وجود دارد. با این حساب باید گفت این سفر هوایی حدودا یک‌ساعت‌ونیم تا نهایتا یک‌ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد. این سفر خستگی به‌همراه ندارد و شما را در کوتاه‌ترین زمان به این جزیره زیبا می‌رساند.

جمع‌بندی

قیمت بلیط هواپیما همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران پیش از سفر به کیش است. درصورتی‌که افراد بتوانند راهی پیدا کنند که از طریق آن، بلیط‌ها با کمترین قیمت خریداری شوند؛ حتما لذت بیشتری از سفر خواهند برد.

یکی از راه‌های تهیه بلیط با قیمتی مناسب، انتخاب بلیط چارتری است که معمولا توسط آژانس‌های هواپیمایی عرضه می‌شود. این راه‌کار به‌خصوص در فصل‌های گرم سال که تعداد مسافران کیش کمتر است؛ می‌تواند به شما در داشتن سفری اقتصادی کمک کند.

سوالات متداول

آیا بلیط چارتر از سیستمی بهتر است؟

مزیت مهمی که بلیط‌های چارتر نسبت به سیستمی دارند؛ قیمت پایین‌تر آنها است. شرکت چارترکننده به‌دلیل رقابت در فروش و جلوگیری از ضرر، معمولا آنها را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

آیا بلیط چارتر هواپیما همیشه ارزان‌تر از سیستمی است؟

خیر، درصورتی‌که تقاضای رزرو بلیط چارتر زیاد باشد؛ چارترکننده برای سود بیشتر ممکن است آن را از بلیط سیستمی نیز گران‌تر بفروشد. پس فراموش نکنید که قبل از رزرو، بررسی کاملی انجام دهید.

چگونه بلیط چارتر بخریم؟

امروزه وب‌سایت‌های مختلفی در زمینه فروش بلیط چارتر و سیستمی فعالیت دارند که یکی از معتبرترین آنها اسنپ‌تریپ است. با کمک فیلترهای موجود در این سایت به‌راحتی می‌توانید بلیط‌های چارتر کیش را مشاهده و مناسب‌ترین آنها را رزرو کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YjZlHX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *