این قرارداد 55 اینچی Amazon Fire TV یک هدیه دیرهنگام به اعضای Prime است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

تصویر تبلیغاتی تلویزیون هوشمند Amazon Fire TV 55 اینچ سری 4 4K UHD

این کاهش قیمت 35 درصدی به راحتی نشان دهنده بزرگترین کاهش قیمت در تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه است. اگر در Prime Day نشسته اید اما اکنون آماده ارتقا هستید، می توانید آزمایشی رایگان 30 روزه Amazon Prime خود را فقط برای صرفه جویی در حدود 200 دلار در این معامله شروع کنید. این یک کار بیهوده است.

تلویزیون هوشمند آمازون فایر 55 اینچ سری 4 4K UHD تلویزیون هوشمندتلویزیون هوشمند آمازون فایر 55 اینچ سری 4 4K UHD تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند آمازون فایر 55 اینچ سری 4 4K UHD تلویزیون هوشمند

Amazon Fire TV 4-series سرگرمی 4K Ultra HD، کیفیت تصویر واضح، دسترسی به بیش از یک میلیون فیلم و قسمت تلویزیونی و جادوی Alexa را به اتاق نشیمن شما می آورد.

تلویزیون آمازون فایر قابل توجه ویژگی های چشمگیری را نسبت به رده قیمتی خود ارائه می دهد. با پشتیبانی از 4K Ultra HD، HDR 10، HLG، و Dolby Digital Plus، تصاویری واضح تر و پر جنب و جوش تر را در مقایسه با مدل های Full HD ارائه می دهد. ادغام الکسا امکان ناوبری و کنترل آسان محتوا را به همراه دسترسی به آب و هوا، امتیازات ورزشی و موارد دیگر فراهم می کند. این برای اشتراک های محبوب مانند Netflix، Prime Video، و Disney Plus یا برای ماراتن های بازی های ویدیویی شما ایده آل است. چهار ورودی HDMI به این امر کمک می کند. این تلویزیون رده بالا در بازار نیست، اما با این قیمت پیشنهادی، دزدی است.

ویجت بالا را بزنید تا قرارداد آمازون Fire TV را برای خودتان بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aYRjpg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *