صفحه عقب گوگل پیکسل واچ به طور تصادفی می افتد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

گوگل پیکسل واچ با یک شکست طراحی مواجه است. کاربران از جدا شدن تصادفی صفحه پشتی پیکسل واچ بدون دلیل ظاهری شکایت دارند. تعداد شکایات در چند ماه گذشته رو به افزایش بوده است.

بررسی مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل + مزایا و معایب

 

پیکسل واچ یکی از موردانتظارترین گجت های خانواده پیکسل بود و مسلماً یکی از بهترین ساعت های اندرویدی است که می توانید بلافاصله بخرید. با این حال، این پوشیدنی اکنون با یک صفحه عقب شل روبرو شده است که کاربران را ناامید می کند. صاحبان Reddit تجربیات خود را در مورد این مشکل به اشتراک می گذارند.

با این حال، دلیل پشت آن مشخص است، اما برخی از کاربران می گویند که صفحه عقب هنگام برداشتن ساعت از شارژر جدا شده است. بنابراین گوگل باید شاسی پیکسل واچ و ارتباط آن با صفحه پشتی را بررسی کند. تعداد مشتریان تحت تاثیر هنوز کشف نشده است، اما به نظر نمی رسد این یک مسئله گسترده باشد.

صفحه عقب پیکسل واچ در حال جدا شدن است و هیچ کس دلیل آن را نمی داند

سابقه برخی شکایات به حدود دو ماه پیش برمی گردد و گوگل هنوز به صورت رسمی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است. تعداد معدودی از کاربران می گویند که پس از تماس با پشتیبانی پیکسل، جایگزینی دریافت کرده اند. با این حال، همه صاحبان آسیب دیده اینقدر خوش شانس نیستند. برخی از مشتریان ادعا می‌کنند که پشتیبانی Pixel برای ارائه ادعای گارانتی 300 دلار از آنها دریافت کرده است و در برخی موارد، درخواست تعویض رد شده است.

چنین مسائلی می تواند بر تصمیمات خرید کاربران تأثیر بگذارد و آنها را به سمت ساعت های رقیب مانند Samsung Galaxy Watch 5 و Apple Watch Series 8 سوق دهد.

تا زمانی که به یاد داریم، برای دستگاه های پیکسل غیرعادی نیست که پس از عرضه به بازار، با مشکلات کیفی مواجه شوند. اخیراً، کاربران از از هم پاشیدن دکمه‌های تنظیم صدا Pixel 7 Pro شکایت کرده‌اند که مانع از تنظیم صدا می‌شود. در مورد دیگری، کاربران گزارش دادند که شیشه دوربین عقب پیکسل 7 بدون اعمال نیروی خارجی شکسته شده است.

اگر گوگل می‌خواهد دستگاه‌های پیکسل در میان محصولات سامسونگ و اپل قرار بگیرند، باید کیفیت ساخت را بهبود بخشد تا از مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AhI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *