سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 را باریکتر و سبک تر تایید کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 را باریکتر و سبک تر تایید کرده است
همراه ما باشید

سامسونگ تایید کرده است که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به مدل های قبلی خود باریک تر و سبک تر خواهند بود. این تایید از سوی مدیر موبایل شرکت TM Roh از طریق یک پست وبلاگ اخیر با عنوان “باز کردن بسته بندی طرح ها و نوآوری های الهام گرفته از شما” صادر شد.

در پست وبلاگی که روز سه شنبه در اتاق خبر سامسونگ منتشر شد، Roh در مورد استراتژی طراحی این شرکت صحبت کرد. او گفت که فلسفه طراحی شرکت کره ای دارای سه هویت متمایز است که هر کدام مشتریان را در مرکز قرار می دهد. رو گفت: “محصولات ما باید ضروری، نوآورانه و هماهنگ باشند.” این شرکت در تلاش است تا با طراحی محصولات خود به وضوح هدف و سهولت استفاده روزانه، اصالت و ارزش های اجتماعی، زیست محیطی و اخلاقی دست یابد.

روه اضافه کرد که سامسونگ در چند دهه گذشته از این فلسفه طراحی پیروی کرده است. این شرکت در آینده نیز به آن متعهد خواهد بود. برای مثال، تا کردن و باز کردن یک گوشی هوشمند را در نظر بگیرید. ساده به نظر می رسد. با این حال، این سادگی که کاربران احساس می‌کنند تنها از طریق تمرکز دقیق بر روی آنچه ضروری‌ترین و شهودی است، به دست می‌آید. ظاهر شیک و مینیمال دارای عملکرد تخصصی لولا بر تعهد ما و زیبایی ذاتی طراحی ضروری است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سری گلکسی اس 20 به‌روزرسانی جولای 2023 سامسونگ را ارائه می‌کند

TM Roh می‌گوید گوشی‌های تاشو گلکسی جدید باریک‌تر و سبک‌تر خواهند بود

مدیر اجرایی سامسونگ در ادامه به این موضوع پرداخت که چگونه «هر گرم و میلی‌متر در یک دستگاه تاشو نیاز به پیشرفت مهندسی دارد»، اگرچه ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد. “این نیاز به مهارت با اشتیاق دارد. وقتی به خوبی انجام شود، سود برای کاربران بسیار زیاد است. وی افزود که پیگیری سامسونگ برای شناسایی هویت های طراحی خود باعث شده است «جدیدترین تاشوها» باریک‌تر و سبک‌تر از «نسل‌های قبلی» است.

از آنجایی که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هنوز رسمی نیستند، می توان گمان برد که Roh به مدل های سال گذشته اشاره می کند که می گوید “جدیدترین تاشوها”. اما سامسونگ این متن را در پست وبلاگ به صفحه وب تازه منتشر شده پیوند داده است، جایی که می توانید دوتایی تاشوی آینده را از قبل رزرو کنید. علاوه بر این، متن «نسل‌های قبلی» به پست اتاق خبر نوامبر 2022 درباره Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 پیوند داده شده است.

این شواهد کافی نشان می دهد که سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را ساخته است باریک تر و سبک تر شایعات قبلی نشان داده بودند که مدل فولد امسال حدود 9 گرم از وزن خود را کاهش می دهد. همچنین چندین میلی متر باریک تر خواهد بود. اگرچه ممکن است مدل Flip چنین کاهش شدیدی در وزن و ضخامت نداشته باشد. خوشبختانه نیازی نیست مدت زیادی برای تایید رسمی منتظر بمانیم. گوشی های تاشو جدید سامسونگ در 26 جولای معرفی می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گلکسی اس 21 FE جدید سامسونگ آمده است و بسیار شرم آور است

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vleCpK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *