افزایش قیمت آتی Spotify Premium هفته آینده در ایالات متحده رخ خواهد داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی افزایش قیمت آتی Spotify Premium هفته آینده در ایالات متحده رخ خواهد داد
همراه ما باشید

گزارش های اخیر از مجله ی وال استریت اشاره کنید که کاربران ایالات متحده شاهد افزایش قیمت Spotify Premium خواهند بود. در حال حاضر، مشترکین پریمیوم هزینه ماهانه 9.99 دلار را پرداخت می کنند، اما قرار است در روزهای آینده شاهد تغییر در این قیمت باشیم. افزایش قیمت اشتراک پریمیوم یکی از مواردی است که مدیرعامل این شرکت در چند ماه گذشته به آن اشاره کرده است.

Spotify این افزایش قیمت را خوب می بیند زیرا به افزایش سود برای شرکت کمک می کند. با این حال، کاربران خدمات پلتفرم استریم ممکن است چیزها را از نقطه نظر Spotify ببینند. به محض اینکه این افزایش قیمت اتفاق بیفتد، ممکن است برخی از کاربران در ایالات متحده مطابقت داشته باشند.

در حال حاضر، گزارش ها اشاره می کنند که این افزایش قیمت در هفته آینده روی کاربران آمریکایی تأثیر خواهد گذاشت. ولی Spotify اولین سرویس پخش جریانی نیست که قیمت های خود را در چند وقت اخیر افزایش داده است. همچنین، این اولین بار نیست که Spotify قیمت اشتراک خود را در طرح های مختلف افزایش می دهد.

ایالات متحده به زودی شاهد افزایش قیمت Spotify Premium خواهد بود، در اینجا چیزی است که باید بدانید

در سال 2021، Spotify قیمت طرح ها را در بازارهای خاص تا 2 دلار افزایش داد. از آن زمان تاکنون، کاربران Spotify در این بازارها توانسته اند خود را با آن تغییر قیمت وفق دهند. اکنون، دو سال پس از آخرین افزایش قیمت، Spotify چند روزی تا افزایش مجدد قیمت برنامه های خود فاصله دارد.

این زمان در اطراف، گفته می شود که افزایش قیمت آینده در برنامه های خاص تا 1 دلار خواهد بود. در حال حاضر، طرح پایه اسپاتیفای 9.99 دلار هزینه دارد، اما افزایش آتی ممکن است 10.99 دلار هزینه داشته باشد. این افزایش جزئی است، اما تعداد زیادی از کاربران از این افزایش شکایت خواهند کرد.

بنابراین، اگر کاربران از افزایش قیمت عصبانی می شوند، چرا Spotify همچنان تا هفته آینده روی آن تأثیر می گذارد؟ در حال حاضر، اسپاتیفای هیچ اظهار نظری در مورد افزایش قیمت آینده نکرده است. با این حال، طی چند ماه گذشته پلتفرم استریم کاربران را از این تغییر آینده آگاه کرده است، بنابراین خود را آماده کنید.

سایر پلتفرم های پخش مانند Apple Music، Amazon Music، Tidal و حتی YouTube Music قیمت های خود را بالا برده اند. اینها بزرگترین رقبا در صنعت پخش موسیقی هستند و همه آنها تغییراتی در قیمت اشتراک خود انجام داده اند. به دلایلی، Spotify آخرین نفر در این لیست است که قیمت برنامه های خود را افزایش داده است.

تا هفته آینده، کاربران در ایالات متحده با قیمت جدیدی که برای اشتراک ماهانه می پردازند، آشنا خواهند شد. این تغییر ممکن است با اشتراک‌های ماه آینده اعمال شود. کاربران تا هفته آینده با قیمت جدیدی که برای ادامه پخش بدون تبلیغات می‌پردازند، آشنا خواهند شد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ajUZAs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *