دانلود 7 والپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی دانلود 7 والپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K همراه ما باشید

از زمان شروع، هیچ چیز مورد بحث شهر نبوده است، با طرفدارانی که درباره طراحی خلاقانه و چراغ های قابل تنظیم آن سر و صدا می کنند. این نام تجاری با هر نسخه به طور مداوم هم سخت افزار و هم نرم افزار را بهبود می بخشد، و یکی از جنبه های کلیدی این تکامل، بوده است. اگر می خواهید والپیپرهای Nothing Phone (2a) با کیفیت بالا را با کیفیت 4K دانلود کنید، در جای مناسبی هستید.

والپیپرهای Nothing 2a Phone 2a با کیفیت بالا را با کیفیت 4K دانلود کنید

اگر از طرفداران وفادار Nothing هستید و مشتاق تزئین پس زمینه دستگاه خود با جدیدترین تصاویر پس زمینه Nothing Phone (2a) هستید، این مقاله مقصد یک توقف شما است.

هیچ چیز تلفن (2a) تصاویر پس زمینه

آیا آماده‌اید آن کاغذدیواری‌های کسل‌کننده موجود در دستگاهتان را کنار بگذارید؟ Nothing Phone (2a) با برخی از گزینه‌های بسیار بد بو وارد شده است. ما درباره طرح‌های رنگارنگ و جسور صحبت می‌کنیم که نسبت به چیزهای قابل پیش‌بینی که دریافت می‌کنید تغییر می‌کنند.

با این هفت کاغذدیواری، طراحی براق و شفاف گوشی Nothing Phone (2a) خود را به نمایش بگذارید. از میان الگوهای مینیمالیستی که کاملاً مکمل نسخه سفید هستند، انتخاب کنید، یا با طرح‌های انتزاعی و پر جنب و جوش، جسورانه عمل کنید. آیا آنها با گوشی های دیگر سازگار هستند؟ اکنون دانلود کنید و بدانید.

1. آمبرا

تصویر زمینه Ambra Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Ambra Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

2. آزونیم

تصویر زمینه Azunim Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Azunim Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

3. Nexul

تصویر زمینه Nexul Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Nexul Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

4. Orbique

تصویر زمینه Orbique Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Orbique Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

5. روبران

تصویر زمینه Rubrane Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Rubrane Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

6. روکس

تصویر زمینه Ruxe Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Ruxe Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

7. ویرمار

تصویر زمینه Virmar Nothing Phone 2a با کیفیت 4Kتصویر زمینه Virmar Nothing Phone 2a با کیفیت 4K

همچنین بخوانید: گوشی ارزان قیمت جدید در مقابل گوشی پرچمدار قدیمی: کدام را باید بخرید

در مورد تصاویر پس زمینه تلفن Nothing (2A) جدید چه احساسی داریم

اگرچه ممکن است تصاویر پس زمینه جدید نسبت به آنهایی که در Nothing Phone 1 و 2 از آنها لذت می بردیم ضعیف به نظر برسند، دلیل خوبی وجود دارد. Nothing Phone 2a این ترفند جدید فوق العاده را در آستین خود دارد. این می تواند تصاویر پس زمینه را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین برنامه های پخش زنده فوتبال برای رایانه شخصی، اندروید و آی او اس

این ویژگی انحصاری آن را از سایر گوشی های Nothing متمایز می کند و به کاربران اجازه می دهد تصاویر پس زمینه منحصر به فرد خود را بدون زحمت ایجاد کنند. منطقی است که وقتی می‌توانید کاغذدیواری‌های منحصربه‌فردتری بسازید، دستگاه را با هزاران کاغذ دیواری انبار بارگذاری نکنید.

Nothing Phone (2a) ویژگی های کلیدی

هیچ چیزی برای برجسته کردن گوشی‌ها وجود ندارد. Nothing Phone (2a) نمونه دیگری از آن است. نمای پشتی عالی را حفظ می کند و به شما امکان می دهد به تمام سیم ها و پیچ های داخل آن نگاه کنید. اگرچه بدنه آن پلاستیکی است، اما به طرز شگفت انگیزی شبیه شیشه است اما گرد و غبار را جذب می کند. وزن آن نیز سبک است، که تغییر خوبی نسبت به گوشی‌های سنگین‌تر و گران‌تر است.

تلفن (2a) بر روی یک سیستم عامل فوق العاده قابل تنظیم به نام Nothing OS 2.5 اجرا می شود (بر روی Android 14 ساخته شده است). می‌توانید با ویجت‌ها، نمادها و یک فانتزی که با نمایشگر همیشه روشن عالی به نظر می‌رسد، بازی کنید.

Nothing Phone 2a ویژگی های کلیدی 1 1Nothing Phone 2a ویژگی های کلیدی 1 1

دوربین‌ها به‌خوبی چیده شده‌اند و ظاهری زیبا به پشت ربات می‌دهند. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی وجود دارد، و حتی برای استایل، رنگ قرمزی به آن اضافه می شود. به علاوه، صفحه نمایش این AMOLED انعطاف پذیر 6.7 اینچی است که روشن تر و بزرگتر از قبل است. مثلاً در زیر نور خورشید تا 1300 نیت و در حالت عادی حدود 700 نیت می‌رسد، بنابراین دیدن آن آسان است.

یکی از بهترین چیزها باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی است. ما بر این باوریم که برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده مناسب هستند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. این پردازنده Mediatek Dimensity 7200 Pro را در زیر کاپوت خود دارد و می توانید آن را با 8 یا 12 گیگابایت رم بگیرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تصویر زمینه چهارشنبه: تصاویر پس زمینه اندروید 2023-07-05

هیچ چیز همیشه در حال آزمایش نیست و این گوشی این را نشان می دهد. شاید این بهترین مطلق آنها نباشد، اما Nothing Phone (2a) ثابت می‌کند که آنها ترسی ندارند که طرح‌های خود را در جهت‌های تازه ببرند.

هیچ چیز تلفن (2a) قیمت و در دسترس بودن

در مقایسه با Nothing Phone 2، Phone (2a) مفاهیم جدیدی را معرفی می کند. در حالی که ممکن است زمان لازم باشد تا دستگاه به پتانسیل کامل خود برسد، این دستگاه به مسیرهای جالبی که این برند در آینده می تواند در پیش بگیرد اشاره می کند. چیزی که به طور جدی قابل توجه است این است که Nothing گوشی (2a) را مقرون به صرفه ساخته است. برای چیزی که دریافت می کنید، قیمت منصفانه به نظر می رسد.

هیچ چیز Phone 2a قیمت و در دسترس بودنهیچ چیز Phone 2a قیمت و در دسترس بودن

اگر در ایالات متحده هستید و می خواهید یکی را بگیرید، کمی پیچ و تاب وجود دارد. شما باید به برنامه توسعه دهنده آنها بپیوندید، اما نگران نباشید. شما مجبور نیستید یک توسعه دهنده باشید. برای برنامه اقدام کنید و منتظر بمانید تا پذیرش بگیرید. به محض این که هستید، لینک خرید گوشی را به شما می دهند.

متأسفانه، ایالات متحده تنها نسخه برتر را با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 349 دلار دریافت می کند. مکان‌های دیگر خوش شانس‌تر هستند، یک مدل پایه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک گزینه میانی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. ارزان ترین نسخه از 319 پوند یا 329 یورو شروع می شود.

همچنین بخوانید: هر چند وقت یک بار باید گوشی ی بخرید یا تعویض کنید

تصویر زمینه تلفن جدید خود (2a) را بگیرید

اگر می‌خواهید زیبایی طراحی منحصربه‌فرد و آینده‌نگر را به دستگاه خود اضافه کنید، این والپیپرهای انحصاری Nothing Phone (2a) را با وضوح 4K از بالا دانلود کنید و نظر خود را در مورد آنها در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله دانلود 7 والپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GIUwJf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *