برترین تخفیف‌های Google Pixel که می‌توانید در طول فروش Amazon Prime Day دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

google pixel 7a hero با جعبه

رایان هاینز / Android Authority

فروش پرایم روز آمازون در حال انجام است، بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید را دارید، اکنون فرصتی برای دریافت تخفیف های شاداب دارید. در مورد معاملات خوب، ممکن است بخواهید این پیشنهادات Google Pixel را که در حال حاضر در آمازون اجرا می شوند، بررسی کنید.

برای شروع، پیکسل 6a اکنون تنها با قیمت 249 دلار در آمازون در دسترس است. این یک تخفیف شیرین 100 دلاری برای گوشی میان رده گوگل است که سال گذشته عرضه شد. Pixel 6a ممکن است یک سال از عمرش بگذرد، اما همچنان با قیمت فروش Prime Day یک خرید عالی است. این تلفن دارای تراشه قدرتمند Tensor گوگل است و با تعهد به روز رسانی طولانی مدت همراه است که شما را برای چند سال تحت پوشش قرار می دهد. همچنین تمام ابزارهای عکاسی جالب را از Google دریافت می‌کند، با مهارت‌های پردازش تصویر پیشرو در صنعت که این شرکت به آن مشهور است. Pixel 6a با قیمت 249 دلار قطعا ارزش توجه شما را دارد.

اگر می‌خواهید جانشین Pixel 6a را داشته باشید، خوش شانس هستید. Google Pixel 7a که به تازگی راه اندازی شده است نیز در حال حاضر با تخفیف 50 دلاری در آمازون در دسترس است. این کمترین قیمت برای گوشی تا به امروز است. Pixel 7a نسبت به Pixel 6a به‌روزرسانی‌های زیادی دارد، از جمله پردازنده سریع‌تر، دوربین قدرتمندتر و شارژ بی‌سیم. این گوشی با قیمت 499 دلار عرضه شد، اما قرارداد Prime Day آن را به 449 دلار کاهش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تخفیف 30٪ در قاب های چرمی و بیشتر در فروش سالگرد Nomad

یک تلفن گوگل ممتازتر می خواهید؟ می‌توانید Pixel 7 را انتخاب کنید. این گوشی پرچمدار بسیار شبیه به Pixel 7a است، تقریباً اندازه و شکل صفحه‌نمایش یکسانی دارد. با این حال، پیکسل 7 کمی خوش ساخت تر است و به جای پلاستیک، پشت شیشه ای دارد. این گوشی همچنان دارای جدیدترین و بهترین تراشه Tensor G2 گوگل، صفحه نمایش رنگارنگ 90 هرتزی، نرم افزار چشمگیر گوگل، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار و یک جفت دوربین اصلی عالی است. این تلفن به طور مداوم به فروش می رسد و در حال حاضر با قیمت 499 دلار در آمازون در دسترس است. این بدان معناست که شما 100 دلار در تلفن صرفه جویی می کنید، زیرا معمولاً 599 دلار است.

اگر چیزی جز بهترین ها از گوگل نمی خواهید، به دنبال پیکسل 7 پرو نباشید. این تلفن همراه با تمام ویژگی‌های پرچم‌دار گوگل ارائه می‌شود، از جمله یک لنز تله‌فوتو، که در پیکسل 7 استاندارد دریافت نمی‌کنید. این تلفن معمولاً به قیمت 899 دلار به فروش می‌رسد، اما آمازون قرارداد Prime Day را روی آن اجرا می‌کند. قیمت به 749 دلار کاهش یافت. این 150 دلار تخفیف و یک معامله غیرقابل چشم پوشی برای بهترین گوشی گوگل تا کنون است.

به دنبال تخفیف‌های جالب‌تر برای فروش روز پرایم آمازون هستید؟ به مرکز معاملات Prime Day ما بروید و آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TLZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *