اپل واچ اولترا 2 برای جلب نظر من به چیزی بیش از یک نمایشگر بهتر نیاز دارد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Apple Watch Ultra روی مچ دست کاربر، منوی ویژگی های ایمنی از جمله Siren را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

من عاشق اپل واچ اولترا هستم. ممکن است این اولین اپل واچ من باشد، اما از مجموعه ای از بهترین ساعت های تناسب اندام، از Fitbits گرفته تا Garmin و Suuntos، هیچ چیز دیگری به اندازه ترکیب تقریباً کامل ویژگی های تناسب اندام و ساعت هوشمند اپل… اشتباه… ساعت هوشمند، مرا تحت تأثیر قرار نداده است. اما من یک ارتقا دهنده اجباری هستم و همیشه منتظر ارتقای بزرگ بعدی هستم. با وجود این، پس از خواندن همه شایعات Apple Watch Ultra 2، متقاعد شدم که از این یکی صرف نظر می کنم. اگر نشت اطلاعات را باور کنید، بزرگترین ارتقاء امسال نمایشگر بزرگتر خواهد بود. با استفاده از Apple Watch Ultra برای بخش بهتری از یک سال، این آخرین چیزی است که می‌خواهم ارتقا پیدا کنم. در اینجا دلیل آن است.

آیا می خواهید اپل طراحی Apple Watch Ultra 2 را تغییر دهد؟

104 رای

اپل واچ اولترا در حال حاضر یک حیوان پوشیدنی است، بنابراین من انتظار ندارم که اپل ابعاد ساعت را زیاد افزایش دهد. من گمان می کنم که افزایش اندازه صفحه نمایش از 1.92 اینچ به 2.1 اینچ ممکن است ناشی از کاهش حاشیه باشد. این عالی به نظر می رسد اما همچنین غیر ضروری است. اپل واچ اولترا مشکلات دیگری دارد که قبل از جدایی 800 دلاری دیگر باید حل شود.

کاربر ساعت اپل واچ اولترا را بررسی می کند

Kaitlyn Cimino / Android Authority

مشکلات من با اپل واچ اولترا بیشتر از ارگونومی ساعت یا به عبارتی فقدان آن ناشی می شود. من هیچ کنده درختی برای بازو ندارم و ابعاد عظیم اپل واچ اولترا باعث می شود مچ دست من به طرز مثبتی زیبا به نظر برسد. همچنین سنگین است و مچ دست درد من می تواند در پایان روز تمام آن را احساس کند. آیا باید برای حجیم کردن مچ دستم به باشگاه بروم؟ شاید. اما من ترجیح می‌دهم اندازه‌ای که کمتر به چشم می‌آید، حتی اگر به معنای عمر باتری کمی کمتر باشد.

متأسفانه، هنوز روزهای اولیه است، اما با توجه به اینکه شایعات چقدر دقیق هستند، من چندان امیدوار به یک نوع کوچکتر از Apple Watch Ultra 2 نیستم. اگر چیزی وجود دارد که من را حتی بیشتر از اندازه بزرگ اپل واچ اولترا آزار می دهد، باید جزیره بیرون زده سمت راست باشد. این ساعت از نظر عملکرد یا طراحی به نفع ساعت نیست.

من گوریل نیستم، اما نمی‌خواهم موهای بازویم یک بار دیگر توسط تاج دیجیتال کشیده شود.

قبل از اینکه ادعا کنید من در مورد ساعت دیجیتالی تعصب دارم، صدایم را بشنوید. آیا سعی کرده اید تاج دیجیتالی اپل واچ اولترا را بچرخانید؟ من گوریل نیستم، اما واقعاً نمی‌خواهم هر بار که تاج یک مو یا بیشتر را می‌کشد، به خاطر غلاف محافظ اطراف آن، از شدت درد غمگین شوم.

عکس نیمه ماراتن دهلی 2022

Dhruv Bhutani / Android Authority

به طور مشابه، فشار دادن دکمه اشتباه زمانی که در 20 مایل تلاش ماراتن در حال خفه کردن و پف کردن هستید بسیار آسان است. دکمه مشخصات پایین در ساعت های ورزشی و ماجراجویی هیچ معنایی ندارد.

ناراحتی من به دکمه عمل “نارنجی بین المللی” در سمت چپ کشیده می شود. جالب به نظر می رسد، اما یک دکمه اسفنجی تنها یک راحتی است و راه حلی که اپل آن را تغییر می دهد کاملاً نیست. اگر اپل قصد داشت روحیه پشت یک ساعت ابزاری را بازسازی کند، باید گفت که رویکردی نسبتاً زشت و نه کاملاً عملی نسبت به آن داشت.

زمانی که ساعت‌هایی با طراحی کاربردی نزدیک به یک دهه کامل شده‌اند، طراحی غیر منطبق‌آمیز برای آن ایده‌آل نیست.

اصرار اپل بر طراحی متمایز و غیر تاییدی سالهاست که مورد بحث بوده است. به عنوان مثال، این شرکت از در نظر گرفتن صفحه های ساعت گرد به عنوان یک گزینه خودداری می کند. اما همین سرسختی نسبت به متمایز بودن در مورد اپل واچ اولترا نیز بر خلاف آن عمل می کند.

ساعت‌ها جدید نیستند و ساعت‌های ابزاری مانند غواص یا کرنوگراف هم نیستند. اینها همیشه راحتی، دسترسی و دسترسی به عملکردها را در اولویت قرار می دهند. پس از همه، این چیزی است که شما برای آن هزینه می کنید.

حداقل، من دوست دارم که اپل ماژول بیرون زده سمت راست را در اپل واچ 2 آینده رها کند. مطمئن هستم که این شرکت دلایل خود را دارد، اما طرح دکمه به سادگی برای استفاده فعال در دنیای واقعی مناسب نیست. چه رسد به زیبایی شناسی.

من با دکمه اکشن اضافی هم مشکلی ندارم. هک، در حالی که در حال انجام آن هستید، فشار دهنده ها را بپذیرید. آنها نه تنها برای چندین دهه آزمایش و آزمایش شده اند، بلکه فشارهای تصادفی را به حداقل می رسانند و ممکن است فضایی برای باتری بزرگتر یا کنترل های اضافی باقی بگذارند.

پروفایل فوق العاده جانبی اپل واچ

Dhruv Bhutani / Android Authority

من به خوبی می‌دانم که تعداد خریداران اپل واچ اولترا که فعالانه ابزارهای پوشیدنی را به حد خود می‌رسانند در اقلیت است. هک، پوشیدن ساعت گارمین نیز به یک انعطاف ظریف تبدیل شده است که نشان دهنده شخصیت فعال تر است. با این حال، بر خلاف Apple Watch Ultra، حتی ساعت‌های ابزار معمولی مانند Tudor Black Bay یا Rolex Daytona عملی بودن و عملکرد را در اولویت قرار می‌دهند. آیا کسی در حین غواصی ساعت لوکس 10000 دلاری به دست دارد؟ البته که نه. اما آیا عملکرد مورد نظر را به راحتی انجام می دهد؟ آره. من نمی توانم با قاطعیت در مورد Apple Watch Ultra همین را بگویم.

توجه به جزئیات، دسترسی آسان به حداکثر تعداد ویژگی ها و ارگونومی به توجیه هزینه یک ساعت هوشمند گران قیمت کمک می کند.

این ممکن است شبیه یک غرغر به نظر برسد، اما نکته اینجاست – من عاشق اپل واچ اولترا هستم. برخلاف مجموعه خجالت‌آور بزرگ ساعت‌های مکانیکی من، این اپل واچ اولترا است که تمام روز و هر روز روی مچ دست من می‌نشیند. نگرانی های من ممکن است به نظر بیهوده باشد، اما چیزهای جزئی و توجه به جزئیات باعث می شود یک محصول گران قیمت ارزش آن را داشته باشد.

من دوبار به این فکر نمی‌کنم که رقم قابل توجهی را برای ارتقا به اپل واچ اولترا 2 کاهش دهم، اما برای متقاعد کردن من به یک نمایشگر بزرگتر یا بهتر نیاز است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CCOLGA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *