گوگل می گوید پیامک های اپل در دهه 1990 گیر کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویژگی‌های چت پیام‌های گوگل خواندن رسیدها نشانگرهای تایپ کردن برنامه rcs google pixel 4 xl 3

 

  • گوگل با اشاره به عدم پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS در ‌ها، یک پست وبلاگی منتشر کرده است که می‌گوید پیام‌رسانی اپل در دهه 1990 گیر کرده است.
  • گوگل نوشت که پس از 30 سال ارسال پیامک، واقعاً زمان آن فرا رسیده است که اپل دست از پاشنه کشیدن خود بردارد و از RCS استفاده کند.

هر دو شرکت مدتی است که در مورد این موضوع صحبت می کنند و اپل از پذیرش پروتکل پیام رسانی خودداری می کند. شرکت کوپرتینویی ترجیح می‌دهد کاربران خود را در iMessage قفل کند و بارها و بارها برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی نسخه این برنامه یا فعال کردن RCS در آیفون‌ها نادرست کرده است.

«بیشتر دنیای موبایل از RCS استفاده می‌کند، اما یک شرکت وجود دارد که پاشنه‌های خود را به تعویق می‌اندازد. اما پس از 30 سال ارسال پیامک، واقعاً زمان آن فرا رسیده است که اپل دست از این لجاجت بردارد !

او در ادامه سه دلیل برای ارتقاء به RCS فهرست می‌کند، از جمله امنیت به لطف رمزگذاری، تجربه مکالمه ارتقا یافته با نشانگرهای تایپ هم‌زمان، رسید خواندن و موارد دیگر، و جهانی بودن پروتکلی که امکان تجربه یکنواخت پیامک را در دستگاه‌ها فراهم می‌کند. .

پیامک آنها در دهه 1990 گیر کرده است.

«امروزه، همه اپراتورها و سازندگان عمده موبایل RCS را به عنوان استاندارد پذیرفته اند – به جز اپل. اپل از پذیرش RCS امتناع می ورزد و همچنان به اس ام اس تکیه می کند وقتی افرادی که آیفون دارند به افراد دارای ی اندرویدی پیام می دهند، که به این معنی است که پیامک آنها در دهه 1990 گیر کرده است. “امیدواریم که اپل بتواند #پیام را دریافت کند، بنابراین ما مجبور نیستیم منتظر حذف کل حباب سبز در مقابل آبی باشیم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یک لایحه ایمنی آنلاین در بریتانیا ممکن است اپل را مجبور به حذف FaceTime، iMessage کند

امیدواریم که این خبر اختصاصی مجله هشت پیک از جدال گوگل و اپل در مورد پیامک برای شما جالب بوده باشد

لطفا نظرات خود را برای مدیران هشت پیک درج نمایید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KEp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *