چگونه بدون پرداخت هزینه از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه بدون پرداخت هزینه از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنیم
همراه ما باشید

خدمات استریم برای پایین نگه داشتن قیمت برای کاربران به تبلیغات بستگی دارد و در مورد Hulu نیز چنین است. در حالی که می توانید بدون تبلیغات برای سرگرمی های بی وقفه به برنامه های برتر Hulu ارتقا دهید، راه هایی وجود دارد که می توانید بدون پرداخت هزینه از تبلیغات در Hulu رد شوید.

از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنید

Hulu یک سرویس پخش محبوب است که در کنار نتفلیکس و آمازون قرار دارد. این پلتفرم طیف گسترده ای از محتوای انحصاری مانند نسخه های اصلی Hulu، نمایش های تلویزیونی، فیلم ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. با این حال، برای شروع تماشای محتوا، باید برای یک برنامه ثبت نام کنید. اگر در طرح اولیه (با تبلیغات) مشترک شوید، نمایش ها و فیلم ها با تبلیغات پخش می شوند.

با این حال، برای کسانی که می‌خواهند برنامه‌ها و فیلم‌های Hulu را بدون وقفه مشاهده کنند، چند ترفند برای پرش از تبلیغات بدون پرداخت هزینه توضیح خواهیم داد.

چگونه بدون پرداخت هزینه از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنیم؟

تبلیغات در Hulu معمولاً بلافاصله پس از شروع پخش و در تمام مدت ویدیو نشان داده می شود. درست مانند تبلیغات معمولی که در طول یک برنامه تلویزیونی یا در سایر سیستم عامل های پخش پخش می شود. با این حال، می‌توانید بدون پرداخت هزینه، تبلیغات را در Hulu رد یا مسدود کنید. در اینجا به این صورت است:

  1. دانلود محتوا و تماشای آفلاین
  2. افزونه مرورگر مسدودکننده تبلیغات Hulu را نصب کنید.
  3. فیلترینگ وب را به روتر خود اضافه کنید.
  4. Hulu را در دو تب مرورگر باز کنید.
  5. Hulu را دوباره بارگیری کنید.

1]محتوا را دانلود کنید و به صورت آفلاین تماشا کنید

از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنید

برای رد شدن یا مسدود کردن تبلیغات در Hulu بدون پرداخت هزینه، حداقل باید برنامه اولیه ای داشته باشید که نمایش ها/فیلم ها را با تبلیغات پخش می کند. هنگامی که آن اشتراک را داشتید، می توانید نمایش های Hulu را دانلود کنید تا آنها را به صورت آفلاین و بدون تبلیغات تماشا کنید. از همه مهمتر، برای تماشای این نمایش ها بعداً نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

خواندن: برنامه Hulu در رایانه شخصی ویندوز کار نمی کند، بارگیری یا راه اندازی نمی شود

2]افزونه مرورگر مسدودکننده تبلیغات Hulu را نصب کنید

از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنید

افزونه‌های مرورگر مسدودکننده تبلیغات یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رد شدن از تبلیغات در Hulu بدون پرداخت هزینه است. مرورگرهای کروم یا اج برخی از مسدودکننده‌های آگهی شخص ثالث عالی را ارائه می‌کنند، برای مثال، Hulu Ad Skipper که می توانید از اینجا دانلود کنید. در حالی که تبلیغات در Hulu را مسدود نمی کند، می توانید این افزونه محبوب را در Chrome یا Edge اضافه یا نصب کنید تا تبلیغات را سریع به جلو منتقل کنید. بنابراین، زمان تماشای برنامه های مورد علاقه خود را در Hulu با وقفه های کمتر افزایش دهید.

خواندن: Hulu در کروم کار نمی کند

3]فیلترینگ وب را به روتر خود اضافه کنید

از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنید

امروزه اکثر روترها، به خصوص روترهای شخص ثالث مانند T-Link، Netgear و غیره از ویژگی پیشرفته ای به نام Web Filtering پشتیبانی می کنند. این ویژگی به شما کمک می کند تا وب سایت ها و خدمات خاصی را مسدود کنید. با این حال، این گزینه ممکن است در بخش های مختلف برای روترهای مختلف بر اساس پیکربندی شبکه محلی شما یافت شود.

بنابراین، به عنوان مثال، اگر از روتر Netgear استفاده می کنید، به مدیریت > پیکربندی > امنیت > فیلتر کردن URL/مسدود کردن سایت ها. یا هنگامی که در منوی تنظیمات روتر قرار گرفتید، به دنبال آن بگردید فیلتر کردن وب/فیلتر کردن URL/پیشرفته.

همچنین می توان آن را در زیر روتر پیدا کرد کنترل والدین گزینه. اکنون دامنه زیر را وارد کنید تا تبلیغات Hulu را مسدود کنید:

ads-e-darwin.hulustream.com

پس از انجام، تنظیمات خود را ذخیره کنید و روتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند. اکنون، هنگام پخش محتوای مورد علاقه شما در Hulu، بیشتر تبلیغات باید نادیده گرفته شوند. با این حال، این یک روش اشتباه نیست، زیرا Hulu ممکن است مانع از مسدود کردن این دامنه در آینده شود. بنابراین، اگر پس از مسدود کردن این دامنه، Hulu در آینده بارگیری نکند، باید دامنه را از گزینه web-filtering حذف کنید، طبق روش بالا.

خواندن: نحوه تنظیم فیلتر مک در روتر Dlink

4]Hulu را در دو تب مرورگر باز کنید

از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنید

این ترفند ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما ارزش امتحان کردن را دارد که محتوای Hulu را بدون تبلیغات تماشا کنید. دو تب را در مرورگر خود باز کنید و ویدیوی Hulu را در هر دو تب باز کنید. به محض اینکه تبلیغ در تب اول شروع به پخش کرد، آن را بی صدا کنید، به تب دوم بروید و به تماشای ویدیو ادامه دهید. سپس دوباره با شروع پخش تبلیغ در تب دوم، آن را نادیده بگیرید و به تب اول برگردید، آن را قطع کنید و ویدیو را تماشا کنید. به این ترتیب، می‌توانید از تماشای آگهی در برگه‌ای که آگهی را پخش می‌کند، در حالی که ویدیوی Hulu را در طرف دیگر بدون پرداخت هزینه تماشا می‌کنید، صرفنظر کنید.

خواندن: رفع خطاهای Hulu RUUNK13، خطا در پخش ویدیو یا 406، غیر قابل قبول

5]Hulu را دوباره بارگیری کنید

از تبلیغات در Hulu صرف نظر کنید

بارگذاری مجدد صفحه Hulu یک ترفند سریع است که ممکن است مدت زمان تبلیغات را کاهش دهد، اگر نه به طور کامل از آن صرفنظر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه بارگذاری مجدد را در انتهای سمت چپ نوار آدرس مرورگر فشار دهید و صفحه را Refresh کنید. هنگامی که صفحه را در مرورگر بازخوانی می کنید، از تبلیغات طولانی صرف نظر می کند و تنها با دو آگهی سریع، یکی 2 ثانیه و دیگری 30 ثانیه جایگزین می شود.

چرا Hulu تبلیغات دارد اگر برای هیچ تبلیغاتی هزینه نمی کنید؟

طرح Hulu (بدون تبلیغات) فقط برای ویدیوهای درخواستی است. بنابراین، اگر برنامه بدون تبلیغات دارید، می توانید همه چیز را در کتابخانه پخش Hulu بدون وقفه تبلیغاتی پخش کنید. با این حال، چند نمایش وجود دارد که از این قاعده مستثنی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین تبلیغات، می توانید به صفحه مرکز راهنمایی Hulu مراجعه کنید.

آیا Hulu با Amazon Prime رایگان است؟

خیر. Hulu و Amazon Prime دو پلتفرم پخش جریانی و رقیب متفاوت هستند. بنابراین، هیچ یک از آنها نمی توانند با اشتراک دیگری رایگان باشند. اگرچه می‌توانید برنامه Hulu را در Amazon Prime به صورت رایگان دانلود کنید، اما تا زمانی که در برنامه Hulu مشترک نباشید، پخش نمی‌شود. Hulu قصد دارد از 11.99 دلار در ماه شروع کند.

مدت زمان تبلیغات در Hulu چقدر است؟

معمولاً چهار تبلیغ برای یک برنامه تلویزیونی 23 تا 25 دقیقه ای وجود دارد. مدت زمان هر تبلیغ برای هر کمپین حدود 15 تا 30 ثانیه است. مدت زمان تبلیغ اول معمولا 30 ثانیه است و به دنبال آن تبلیغ دوم حدودا 2 دقیقه است. تبلیغات سوم و چهارم حدودا 1 دقیقه و 30 ثانیه طول می کشد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QKCpvb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *