کد خطا Chastise در Modern Warfare 3 (MW3)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی کد خطا Chastise در Modern Warfare 3 (MW3) همراه ما باشید

این پست به شما نشان می دهد که چگونه کد خطا Chastise را در Modern Warfare 3 رفع کنید. این یک خطای رایج است که مانع از اتصال بازیکنان به مسابقات چند نفره و دسترسی به محتوای بازی می شود. پیام خطا به شرح زیر است:

NOTICE
خرید انجام نشد. کد خطا: CHASTISE – #x0c8fdb14bf8e72b1d

خوشبختانه، می توانید چند پیشنهاد ساده را برای رفع خطا دنبال کنید.

کد خطا - تنبیه - در - جنگ - مدرن - 3 -

رفع خطا کد خطا در Modern Warfare 3 (MW3)

خرید انجام نشد، کد خطا CHASTISE در Modern Warfare رخ می‌دهد اگر بازی نتواند تأیید کند که شما مالک بازی، بسته‌های ماموریت و غیره هستید. این پیشنهادات را برای رفع خطا در ویندوز خود دنبال کنید. رایانه شخصی:

  1. وضعیت سرور را بررسی کنید
  2. فایل های بازی را اسکن کنید
  3. تأیید مالکیت
  4. بازیابی مجوزها (برای پلی استیشن)
  5. با پشتیبانی اکتیویژن تماس بگیرید

حالا بیایید اینها را با جزئیات ببینیم.

کد خطا Chastise در Modern Warfare 3

1] وضعیت سرور را بررسی کنید

 

سرورهای بازی ممکن است با خرابی مواجه باشند یا تحت تعمیر و نگهداری باشند. اگر اینطور باشد، چندین خطا ممکن است در حین بازی یا راه اندازی بازی رخ دهد. سرورهای بازی را بررسی کنید و @CallofDuty را در توییتر دنبال کنید تا در مورد تعمیرات جاری و برنامه ریزی شده به روز بمانید.

2] فایل های بازی را اسکن کنید

فایل‌های بازی ممکن است به دلیل اشکال یا به‌روزرسانی اخیر خراب شوند، به همین دلیل است که کد خطا Chastise در Modern Warfare 3 رخ می‌دهد. فایل‌های بازی را در Steam تأیید کنید و فایل‌های بازی را در کلاینت Battle.net اسکن کنید تا آن را برطرف کنید. در اینجا چگونه است:

در استیم

بررسی صحت فایل های بازی

  • Steam را باز کنید و روی کتابخانه کلیک کنید.
  • روی COD Modern Warfare 3 از لیست کلیک راست کنید.
  • خواص > فایل های محلی.
  • سپس بر روی تأیید صحت فایل‌های بازی کلیک کنید.

در Battle.net

فایل های بازی Battle_net را اسکن کنید

  • کلینت Battle.net را راه اندازی کنید و روی COD Modern Warfare 3 کلیک کنید.
  • روی نماد چرخدنده کلیک کنید و اسکن و تعمیر.
  • اکنون روی شروع اسکن کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود.
  • لانچر Battle.net را ببندید و پس از اتمام، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

3] مالکیت را تأیید کنید

سپس، با اطمینان از اینکه با حسابی که بازی از آن خریداری شده وارد سیستم شده اید، مالکیت MW3 خود را تأیید کنید. دلیل این امر این است که تنها حسابی که بازی از آن خریداری شده است دارای مجوز مناسب برای دسترسی و دانلود محتوای اضافی است. با این حال، اگر قبلاً با حساب اصلی خود وارد شده اید، مطمئن شوید که حساب شما فعال است.

4] بازیابی مجوزها (برای پلی استیشن)

اگر با کد خطا Chastise در Modern Warfare 3 در دستگاه پلی استیشن مواجه شدید، سعی کنید مجوزها را بازیابی کنید. در اینجا چگونه است:

  • پلی استیشن خود را روشن کنید و به داشبورد پلی استیشن بروید.
  • روی تنظیمات کلیک کنید، مدیریت حساب را انتخاب کنید و روی بازیابی مجوزها از منو کلیک کنید.
  • برای ذخیره تغییرات، روی OK کلیک کنید و PlayStation همه مجوزهای شما را بازیابی می‌کند.

5] با پشتیبانی Activision تماس بگیرید

در نهایت، اگر هیچ یک از این پیشنهادها به شما کمک نکرد، با پشتیبانی تماس بگیرید. ما متوجه شدیم که این به اکثر کاربران کمک کرده است تا خطا را برطرف کنند.

بخوانید: خطای HUENEME NEGEV را در Modern Warfare و Warzone برطرف کنید

امیدواریم این پیشنهادات به شما کمک کند.

کد خطا Dexterity در MW2 چیست؟

کد خطا Dexterity در MW2 به دلیل مشکلات اتصال و اتصال سرور رخ می دهد. برای رفع این مشکل، بازی یا دستگاه پخش خود را به‌روزرسانی کنید، فایل‌های بازی را اسکن کنید و با پشتیبانی Activision تماس بگیرید.

کد خطای 4 در Call of Duty Modern Warfare چیست؟

کد خطای 4 در مگاوات نشان می دهد که شما از سرورهای Call of Duty جدا شده اید. برای رفع آن، سرورهای بازی را بررسی کنید، بازی را به روز کنید و با پشتیبانی تماس بگیرید.

امیدواریم از این مقاله کد خطا Chastise در Modern Warfare 3 (MW3) مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MizdTZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *