چند رمز ارز SHIB می تواند شما را در سال 2023 میلیونر کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

Shiba Inu یک توکن ERC-20 است که برای اولین بار در آگوست 2020 وارد بازار شد. Shiba Inu اولین بار به این دلیل ساخته شد که Dogecoin در آن زمان محبوب‌تر شده بود. اما در پایان سال 2021، ارزش آن بیش از 48،000،000 درصد افزایش یافت و آن را به یکی از موفق‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. آیا می خواهید بدانید که سکه های شیبا اینو چگونه می توانند شما را میلیاردر کنند؟

همه می خواهند میلیونر شوند، اما فقط برخی می دانند چگونه به آن برسند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید. اگر می خواهید موفق شوید، به صبر زیادی نیاز دارید. برای مثال، اگر همان مقدار پول را به عنوان سپرده ثابت در بانک گذاشته بودید، باید منتظر می ماندید (FD). در این مورد چیزی تغییر نکرده است. شما باید صبر داشته باشید. ممکن است زمان زیادی طول بکشد یا فقط یک توییت از یک شخص شناخته شده برای یک سکه یا سهام بهتر از همتایان خود باشد و در بازار به خوبی عمل کند. اگر به دنبال یک پلت فرم معاملاتی قابل اعتماد هستید، می توانید از وب سایت رسمی Quantum AI دیدن کنید.

توییت ایلان ماسک باعث شد که قیمت ارز شیبا اینو در بازار به شدت افزایش یابد. این موضوع باعث افزایش قیمت سکه شد. ایلان ماسک در توییت دیگری گفت که برای میلیونر شدن به سه میلیون سکه شیبا اینو نیاز دارید. اگر جامعه شیبا اینو به رشد خود ادامه دهد و افراد بیشتری از این ارز استفاده کنند، قیمت ها به زودی افزایش می یابد. اگرچه سال بدی شروع شد، اما به نظر می رسد که پایان خوبی خواهد داشت.

دوم، این بستگی به ارزش بیت کوین و نحوه عملکرد بازار دارد. قیمت ها در حال حاضر پایین است زیرا مشکلاتی در دنیا وجود دارد. اما اگر همین الان سکه های شیبا اینو بخرید، مطمئنا در آینده ای نه چندان دور میلیاردر خواهید شد. عمدتاً به این دلیل که بسیاری از سرمایه گذاران فکر می کنند این ارز به خوبی بیت کوین عمل می کند.

پیش‌بینی‌هایی درباره ارزش شیبا اینوس (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) از زمانی که برای اولین بار عرضه شد، سرمایه گذاری خوبی برای مردم بوده است. این یک مثال عالی از این است که چگونه سرمایه گذاری اولیه در سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال می تواند به سودهای مالی بزرگ منجر شود.
شیبا اینو (SHIB) سال بدی در سال 2022 داشت، اما پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی در سال 2023 باشد.

برنامه های شیبا اینو (SHIB) چیست؟ کارشناسانی که برای ما کار می کنند فکر می کنند که قیمت یک شیبا اینو (SHIB) در سال 2023 کمتر از اکنون خواهد بود اما از سال 2023 تا 2025 افزایش خواهد یافت.

قیمت شیبا اینو (SHIB) در سال 2025 ممکن است نشان دهنده این باشد که یک سرمایه گذاری خوب است. با این حال، اگر شما یک سرمایه گذار ارز دیجیتال هستید که به دنبال بازدهی بالا است، پروژه ارز دیجیتال دیگری را انتخاب کنید که هنوز در مراحل اولیه است. Shiba Inu شما (SHIB) اکنون به اندازه کافی پیر شده است که می تواند پول کمتری نسبت به گذشته داشته باشد.

شیبا اینو چگونه ده ها هزار نفر را میلیونر کرد؟

در فروردین و اردیبهشت سال قبل، سکه سوزی بزرگی رخ داد که باعث شد قیمت سکه شیبا اینو به سرعت افزایش یابد. همه می‌دانند که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، 41 درصد از کل کوین‌های شیبا اینو را به آدرسی که روی آن نوشته شده «سوزاندن» فرستاده است. این امر باعث شد تا قیمت سکه های شیبا اینو افزایش یابد و تنها در چند روز ارزش بازار تمامی سکه های شیبا اینو به حدود 14 میلیارد دلار رسید.

پس از جلب توجه زیادی در اکتبر سال قبل، ارزش بازار شیبا اینو به بیش از 40 میلیارد دلار افزایش یافت و قیمت یک سکه شیبا اینو به بالاترین حد خود یعنی 0.00008845 دلار رسید. از سوی دیگر، شیبا اینو ده ها هزار میلیون میلیونر به دست آورد. بر اساس تجزیه و تحلیل قیمت های شیبا اینو، اگر در ابتدای سال گذشته فقط 2 دلار سرمایه گذاری کرده بودید، تا آغاز سال 2022 میلیونر می شدید.

آیا گرفتن شیبا اینو از نظر پول عاقلانه است؟

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال بسیار ناپایدار است، پاسخ ساده ای به این سوال که «آیا شیبا اینو سرمایه گذاری خوبی است؟» دشوار است. با این وجود، اطلاعات کافی در مورد چگونگی تغییر قیمت‌ها در گذشته وجود دارد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا SHIB سکه‌ای است که اکنون باید روی آن سرمایه‌گذاری کنید یا خیر.

ارز شیبا اینو میم برای پول نقد محبوبیت دوج کوین در سال 2020 ساخته شد. به عنوان مثال، تیم Shiba Inu فقط یک راه حل لایه 2 ارائه کرده است که به رشد آن کمک می کند و آن را برای پرداخت های روزمره حتی بهتر می کند. Shiba Inu همچنین اخیراً Metaverse را منتشر کرده است که به این شرکت کمک کرده است تا جای پایی در یک صنعت در حال رشد سریع پیدا کند.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ufR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *