فاصله جغرافیایی در سرور مجازی استرالیا چه تاثیری دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فاصله لوکیشن سرور مجازی یکی از معیارهای مهم برای بالا یا پایین بودن پینگ است ولی اینکه فاصله سرور مجازی استرالیا با ایران چقدر است و این میزان فاصله روی کارایی سرور مجازی خریداری شده با لوکیشن استرالیا سایه می اندازد یا نه، یک سوال مهم است.

با این که فاصله ایران و استرالیا زیاد است ولی برخی از کاربران به خاطر برخی از دلایل دوست دارند که از سرور مجازی استرالیا استفاده کنند و از این طریق به محدودیت هایی که در زمینه ارائه یا دریافت سرویس های موردنظر خود دارند، پایان بدهند.

مطمئناً بررسی تاثیرات فاصله و معرفی ارائه دهندگانی که با استفاده از سخت افزارها و امکانات قدرتمند سعی دارند بر این تاثیرات غلبه کنند، باعث می شود که مسیر روشن تری در زمینه توسعه کسب و کار خود داشته باشید:

تاثیراتی که فاصله زیاد می تواند روی عملکرد و کارایی سرور مجازی داشته باشد.

وقتی صحبت از سرور مجازی می شود، لوکیشن سرور اهمیت بسیار زیادی دارد. با این که برخی از مردم این مسئله را نادیده می گیرند ولی این باعث نمی شود که اهمیت آن کم رنگ تر شود. دلایل زیر نشان می دهد که فاصله روی عملکرد سرور تاثیر می گذارد:

لوکیشن سرور روی سرعت تاثیر می گذارد!

اگر سرور مجازی نزدیک تر باشد، می توانید انتظار سرعت بالاتر و پینگ پایین تری را داشته باشید. استفاده از یک سرور مجازی با لوکیشن نزدیک تر باعث می شود که وبسایت شما سریع تر بارگیری شود و این امتیاز باعث جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو می شود.

همه چیز به هدف و محدوده موردنظر شما بستگی دارد. مثلاً اگر متناسب با کسب و کار خود دوست دارید مشتریان استرالیایی خود را هدف قرار دهید، باید سرور مجازی استرالیا را ترجیح دهید و مهم نیست شما در ایران هستید یا هر جای دیگر دنیا.

لوکیشن سرور مجازی از لحاظ حریم خصوصی هم مهم است!

کشورهای مختلف در زمینه امنیت اطلاعات، قوانین و مقررات خاصی را در نظر می گیرند. مثلاً بعضی از کشورها ترجیح می دهند که اطلاعات مربوط به سرور مجازی های ارائه دهندگان، تحت نظارت مقامات باشد.

قبل از انتخاب لوکیشن سرور مجازی، اول باید در مورد مقررات آنها تحقیق کنید و بعد ببینید که این مقررات با اهدف و معیارهای کسب و کار شما سازگارهستند یا نه.

لوکیشن سرور مجازی بر روی سئو هم تاثیر می گذارد!

تاثیر لوکیشن سرور مجازی روی سئو، یک موضوع کاملاً واضح و مشخص است و بررسی ها نشان می دهد که رتبه بندی وبسایت در صفحات نتایج جستجو بسته به موقعیت سرور می تواند تغییر کند.

اگر فاصله را نادیده بگیریم، خرید سرور مجازی استرالیا چه مزایایی برای کاربران ایرانی دارد؟

اینکه فاصله زیاد روی میزان پینگ تاثیر می گذارد کاملاً مشخص است ولی حتماً دلایلی وجود دارد که اکثر صاحبان کسب و کار، تریدرها و حتی گیمرها این لوکیشن را انتخاب می کنند.

سرورهای مجازی استرالیا مخصوصاً شهر سیدنی از پایداری و مقیاس پذیری بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این که در زمینه پیاده سازی پروژه های بزرگ و انجام کارهای سنگین به مشکل بر نمی خورید بلکه در صورت نیاز به منابع قدرتمندتر به راحتی می توانید منابع سرور خود را ارتقا دهید.

همچنین، امنیت که از مهم ترین خواسته کاربران مخصوصاً کاربران ایرانی است با این سرور مجازی تضمین می شود. مثلاً تریدرهایی که نگران فاش شدن هویت و بلوکه شدن هویتشان هستند با استفاده از سرور مجازی استرالیا می توانند کمی هم که شده نفس راحت بکشند. یا کاربرانی که حساب پی پال آنها مربوط به استرالیا است، به خاطر تحریم تراکنش های مالی، ترجیح می دهند از یک سرور مجازی با ip ثابت استرالیا استفاده کنند.

اعتماد کاربران به امنیت این سرور مجازی به خاطر بهره مندی از متخصصان مجرب و نرم افزارهای امنیتی قوی آن است.

آیا راهی است که هم از قدرت سرور مجازی استرالیا بهره مند شد و هم از لحاظ سرعت و پینگ به مشکل برنخورد؟

بله، مطمئناً ارائه دهندگانی هستند که به این نگرانی کاربران اهمیت می دهند و با استفاده از سخت افزارهای عالی با قدرت پردازشی بالا سعی می کنند که محدودیت های کاربران را کنار بگذارند.

شرکت آسام سرور با ارائه انواع سرور مجازی در تلاش است که کاربران متناسب با هدف خود به بهترین ها دست پیدا کنند و مسائلی مثل سرعت پایین مانعی برای رشد آنها نباشد. همچنین، سرور مجازی استرالیا شرکت آسام سرور با بهره مندی از سخت افزارهای قدرتمند و اختصاصی و پهنای باند بالا، پینگ پایین تری برای کاربران دارد و همین باعث جلب رضایت آنها شده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GcB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *