طرز تهیه رب انار خانگی خوش رنگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خانگی خوش رنگ

طرز تهیه رب انار خانگی با آب شروع می شود: آردها (دانه ها به اضافه تفاله قرمز آنها) را در آسیاب مواد غذایی خرد كرده ، سپس آب آن را از داخل مایه پنیر ریز كنید. یا آنها را به طور مختصر در مخلوط کن خرد کرده و از طریق یک پارچه پنیر صاف کنید. مورد دوم می تواند آب را کدر کند اما بر طعم آن تأثیر نمی گذارد. یک انار بزرگ از سه چهارم تا یک فنجان رب انار تولید می کند.در واقع ساخت آن کاملاً آسان است. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که آب انار ، شکر و آب لیمو را حدود 1 ساعت جوشانده و تمام کنید. برای تهیه رب می توانید از آب انار خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید. من ترجیح می دهم از آب انار تازه استفاده کنم زیرا رنگ رب بسیار روشن به نظر می رسد.

طرز-تهیه-رب انار خانگی

آماده سازی مواد لازم جهت رب انار

آب و شکر برای قیمت و خرید انواع رب انار می توانید   (کمتر برای مصارف شور ، بیشتر برای شیرین تر) را در یک قابلمه با اندازه متوسط ​​ترکیب کنید و روی حرارت متوسط ​​و کم جوش بیاورید. تفاله های پالپی یا صورتی شکل از بالا تشکیل می شوند. خوبه. به سختی نجوشانید در غیر این صورت آب آن کف شده و روی آن می ریزد.

بجوشانید ، برای مدت 45 تا 50 دقیقه بدون پوشش ، رب انار به 1 فنجان کاهش یابد. حبابهای صورتی براق تولید خواهد کرد که به سختی تحریک می شوند. همچنین با سرد شدن ضخیم می شود ، بنابراین بیش از حد نپزید زیرا ممکن است چسبناک شود و ریختن آن سخت شود.

برای رسیدن به بهترین نتیجه ، درون بطری یا شیشه ای که استریل شده است بریزید (آن و درب آن را به مدت 10 دقیقه بجوشانید). شربت حدود سه ماه در یخچال نگه داشته می شود.

دستورالعمل ها ، نکات و پیشنهادات ویژه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

 

تهیه رب انار خانگی آسان است! یک ماده اساسی در طبخ سنتی خاورمیانه.

از زمانی که l شروع به بازاریابی فواید آب انار برای سلامتی خود کرده و فروش آنها را در آن بطری های خنک شکلاتی انجام داده است ، دستورالعمل های بیشتری برای رب انار ظاهر می شود.

رب انار یک ماده سنتی در طبخ خاورمیانه است و می توان از آن در انواع غذاها مانند خورشت مرغ ایرانی فسنجان یا خورشت عدس بادمجان استفاده کرد.

همچنین می توانید آن را با کمی آب پرتقال و نوشابه چوبی مخلوط کنید تا یک مشت تازه کند. رب انار را می توان در بازارهای خاورمیانه یافت ، یا می توانید به راحتی مقداری آب انار ، شکر و لیمو مقداری درست کنید.

طرز تهیه رب انار

آیا تا به حال رب انار را امتحان کرده اید؟ طعم آن ملایم و روشن است و تهیه آن در خانه آسان است! می توانید از آن

طرز تهیه دیگر رب انار دستورالعمل مرحله به مرحله رب انار خانگی

این دستور العمل برای بادمجان لعابدار انار با تمپه پیدا کرد و عکس موجود در کتاب آشپزی بسیار جذاب به نظر می رسید. هنگامی که لیست مواد تشکیل دهنده را می خواندم ، رب انار را دیدم و فکر کردم ، آن چه روی زمین است؟آب انار را با رب انار مخلوط کنید؟ درست به نظر نمی رسد

همه چیز خوب پیش می رفت ، تا اینکه یک بطری از رب انار خریدم. من متوجه شدم که وقتی یک دسته موهامرا (فرو بردن فلفل قرمز) مشکلی پیش آمده اشتباه بود و تعجب کردم که چرا طعم تلخ من تلخ است. سپس ، رب انار خانگی را چشیدم. به جای طعم شیرین و ملایم آشنا ، رب انار پایان تلخی داشت. بعداً فهمیدم که تلخی ممکن است از تولیدکنندگان باشد که در هنگام تهیه آب انار ، دانه انار را به درستی از پوست جدا نمی کنند. به خاطر آن تجربه ، من رب انار خودم را از ابتدا درست می کنم.

چگونه می توان رب انار را ساخت

برای آب دادن به انار ، ما می خواهیم آن کره های یاقوتی را حفاری کرده و آردها را جدا کنیم. تاج انار (بخشی که بیرون می زند) را پیدا کنید. (آیا می دانید تاج در واقع قسمت انتهایی انار است؟) با نگه داشتن چاقو برش در یک مورب ، شروع به بریدن زیر تاج کنید. دور تاج را دایره ای کامل ایجاد کرده و آن را بردارید. انار را نمره بزنید

انار را به قسمتهای مختلف جدا کنید. با استفاده از کنجکاوی شل و ردیف از گل و باریک ، آریل ها را بردارید. برای جلوگیری از پاشیدن آب انار در همه جا (زیرا این کار باعث خواهد شد)، گلها را شل کنید

 

ویکی پدیا

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HkDVDF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *