بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید در سال 2022

زمان مطالعه: 8 دقیقه

خب حالا که وارد سال 2023 شدیم میخواهیم در این بخش از مجله هشت پیک بهترین برنامه های ادیتور و ویرایشگر عکس اندروید در سال 2022 رو یه نگاهی بهشون بندازیم

 

بهترین برنامه های ویرایشگر عکس Adobe Lightroom

 

ویرایشگرهای عکس یک فضای رقابتی استثنایی در مورد برنامه های تلفن همراه هستند. ویرایشگرهای ساده‌ای وجود دارند که فیلترها و افکت‌ها را اضافه می‌کنند، همراه با ویرایشگرهای پیچیده‌تر که به شما امکان می‌دهند با تصاویر RAW کار کنید. موارد دیگری وجود دارند که به شما اجازه می دهند کارهای عجیب و غریب انجام دهید، مانند حذف چیزهایی از تصاویر بدون خراب کردن تصویر. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مجموعه ای خوب از هر نوع را شامل شود. در اینجا بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید را مشاهده می کنید.

همچنین مایلیم به Snapseed ( Play) تجلیل کنیم. خیلی خوب است اما واقعاً دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت نمی‌کند، و این باعث می‌شود توصیه آن را سخت کند. ما همچنین می خواهیم به Lensa (Google Play) اشاره کنیم. بسیاری از افراد شبیه سازی مجدد تصویر در رسانه های اجتماعی را دوست دارند. اگر علاقه مند هستید، ما در مورد Lensa عمیق تر صحبت کرده ایم.

بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اندروید

برنامه های Adobe

قیمت: رایگان / تا 52.99 دلار در ماه

Adobe ابزارهای ویرایش زیادی را در چند سال گذشته منتشر کرده است. شامل برخی از بهترین برنامه های ویرایش عکس موجود است. برخی از گزینه ها عبارتند از Adobe Photoshop Express، Adobe Photoshop Mix و Adobe Lightroom. هر کدام دارای ویژگی های مختلفی هستند که به شما در انجام کارها کمک می کند. شما قادر خواهید بود کارهای ساده ای مانند حذف قرمزی چشم تا ویرایش فایل های RAW گرفته شده توسط هوشمند یا دوربین DSLR خود را انجام دهید. Adobe Lightroom مخصوصاً با ویژگی‌های جدید اغلب به‌روزرسانی می‌شود. تنها هشدار احتمالی این است که برخی از آنها برای استفاده از همه ویژگی ها به اشتراک Adobe Creative Cloud نیاز دارند. کسانی که قبلاً از Adobe CC استفاده می‌کنند، قطعاً باید اینها را دریافت کنند، زیرا به هر حال دارای اشتراک CC هستند.

ایربراش

قیمت: رایگان / 3.99 دلار در ماه / 19.99 دلار در سال

اسکرین شات AirBrush 2022

AirBrush یک گزینه عالی برای ویرایش عکس افراد است. دارای بسیاری از ویژگی های متمرکز بر افراد مانند حذف جوش، صاف کردن پوست، از بین بردن قرمزی چشم و عملکرد روشن کننده دندان و چشم است. همچنین حالت بوکه برای تبدیل هر عکس به عکسی با پس زمینه تار وجود دارد. علاوه بر این، این برنامه دارای یک عملکرد دوربین جداگانه است که به شما امکان می دهد قبل از گرفتن عکس، آن را ویرایش کنید. بنابراین، می‌توانید سلفی خود را در دوربین قرار دهید و سپس قبل از گرفتن محصول نهایی، ویرایش‌هایی را اعمال کنید. اشتراکی برای برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر وجود دارد، اما قبل از خرج کردن، یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه دریافت می‌کنید.

بازار

قیمت: آزمایشی رایگان / 5.99 دلار در ماه

Bazaart یک ویرایشگر عکس نسبتاً محبوب در آی او اس است و نسخه اندروید آن هم فاصله زیادی ندارد. این برنامه دارای مجموعه ای از ویژگی ها، از جمله ابزار پاک کن پس زمینه و تنظیمات مختلف مانند اشباع، نوردهی، کنتراست، رنگ و موارد دیگر است. علاوه بر این، چیزهای معمول ویرایشگر عکس موبایل مانند فیلترها، متن، پس‌زمینه، برچسب‌ها و موارد دیگر را دریافت می‌کنید. قرعه کشی بزرگ در اینجا ابزار پس زمینه است که در آن می توانید یک پس زمینه متفاوت به یک عکس موجود اضافه کنید. این برنامه یک آزمایش رایگان ارائه می دهد، اما پس از آن، 5.99 دلار در ماه است که آن را به یکی از گران ترین گزینه های لیست تبدیل می کند.

InShot Photo Editor Pro

قیمت: رایگان / 7.99 دلار در سال

اسکرین شات InShot Photo Editor Pro 2023

InShot Photo Editor Pro یک ویرایشگر نسبتا مناسب است. این یک ویرایشگر سبک جدید با هزاران چیز مانند فیلترها، برچسب ها و جلوه های دیگر است. این برنامه همه این افکت‌ها را در یک چیدمان فروشگاهی قرار می‌دهد و شما می‌توانید مواردی را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب و انتخاب کنید. البته، برخی از آنها فقط در اشتراک حرفه ای در دسترس هستند، بنابراین برای آن آماده باشید. در هر صورت، در واقع برخی از عکس ها را ویرایش می کند. می‌توانید کارهایی مانند روتوش عکس‌ها، برش دادن چیزها از تصویر را انجام دهید، و سایر اصول اولیه مانند برش و غیره را پوشش می‌دهد. ما فکر می کنیم که اشتراک 7.99 دلاری در سال تا زمانی که به طور مداوم از برنامه استفاده می کنید، نسبتا معقول است. به‌علاوه، توسعه‌دهنده مجموعه‌ای از برنامه‌های ویرایشگر عکس و ویدیو دیگر در فروشگاه Play دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Gemini

ویرایشگر عکس لایت ایکس

قیمت: رایگان / 2.99 دلار در ماه / 14.99 دلار در سال / 40.00 دلار یک بار

LightX یکی از برنامه های ویرایش عکس آینده است. موفقیت چشمگیری در آی او اس داشت. چندین ویژگی مناسب نیز وجود دارد. دارای ابزار تغییر پس‌زمینه، جلوه‌های پخش رنگ و طیف وسیعی از ابزارهای لغزنده مانند تعادل رنگ، سطوح و منحنی‌ها است. حتی می توانید عکس ها را با هم ادغام کنید. همچنین ویژگی های تاری، کلاژ عکس، دستکاری شکل و برچسب ها نیز وجود دارد. هنوز در نسخه بتا است. یعنی باگ هایی وجود دارد. با این حال، در نهایت باید در بین پنج ویرایشگر برتر عکس موجود باشد.

Motionleap

قیمت: رایگان / 3.99 دلار در ماه / 59.99 دلار یک بار

Motionleap (که قبلا Enlight Pixaloop نام داشت) یک برنامه عکاسی منظم با ترفندهای بسیار جالب است. عکس‌های استاتیک را با چند ضربه و کشیدن انگشت به تصاویری به سبک GIF تبدیل می‌کند. این اثر با چیزهایی مانند آب یا ابرها بهترین کار را دارد، اما نمونه‌های زیادی از استفاده دیگر نیز وجود دارد. برخی از ویژگی‌های دیگر عبارتند از افزودن عناصری که قبلاً وجود نداشتند و پوشش‌هایی که می‌توانند به فضای یک عکس اضافه کنند. این کار قرمزی چشم را از بین نمی برد یا عکس شما را برش نمی دهد. با این حال، توانایی اضافه کردن برخی جلوه های اضافی به نوعی شسته و رفته است. تنها نقطه ضعف واقعی این است که Motionleap با قیمت 3.99 دلار در ماه می رود و بسیاری از مطلوب ترین ویژگی های آن نیاز به نسخه پریمیوم دارند.

PhotoDirector Photo Editor

قیمت: رایگان / 2.99 دلار در ماه / 17.99 دلار

PhotoDirector یک ورودی جدیدتر (به طور نسبی) در فضای ویرایش عکس در اندروید است، و این یکی بسیار خوب است. مانند Fotor، این یکی بیشتر بر روی بهبودهای دستی تمرکز می کند تا فیلترها، و برای ویرایش صحیح عکس های خود به لغزنده های HSL، کانال های رنگی RGB، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر دسترسی دارید. همچنین لغزنده هایی برای تن، روشنایی، تاریکی، نوردهی و کنتراست برای ویرایش عمیق تر وجود دارد. این قدرتمندتر از بسیاری است و باید برای کسانی که چیزی غیر از فیلتر می خواهند خوب باشد.

ویرایشگر عکس توسط dev.macgyver

قیمت: رایگان / 3.49 دلار

Photo Editor توسط dev.macgyver یک ویرایشگر عکس شگفت‌آور مناسب است. چیزهای ساده معمولی مانند برش، تلنگر، و غیره را دارد. با این حال، دارای کنترل‌های رنگی خوب، از جمله سطوح و منحنی‌ها است. شما همچنین می توانید تصحیح گاما، کنتراست خودکار، تن خودکار، تاری، شارپن و سایر ابزارهای ویرایش را نیز دریافت کنید. با JPEG، PNG، GIF، Webp و PDF کار می کند. گزینه های دسته ای نیز موجود است. این درخشش و زرق و برق برخی از ویرایشگرهای عکس گران قیمت را ندارد، اما از نظر عملکرد ساده، اما قدرتمند، دقیقاً در Snapseed وجود دارد. بعلاوه، برای نسخه حرفه ای فقط 3.49 دلار است و در Google Play Pass رایگان است.

Photo Effects Pro

قیمت: رایگان

اسکرین شات Photo Effects Pro 2022

Photo Effects Pro قطعا یک ویرایشگر برای کسانی است که دوست دارند با فیلترها، افکت ها، استیکرها و مواردی از این قبیل بازی کنند. دارای بیش از 40 فیلتر و افکت و همچنین قابلیت افزودن متن، استیکر و فریم است. ویژگی های ویرایش در واقع بسیار ابتدایی هستند. با این حال، توسعه دهندگان اخیراً برنامه را مجدداً ویرایش کردند و با حذف چند فیلتر و ویژگی محبوب همراه شد. امیدواریم توسعه‌دهندگان به زودی آن‌ها را دوباره اضافه کنند.

ویرایشگر عکس آزمایشگاه عکس

قیمت: رایگان / 9.99 دلار

Photo Lab در میان محبوب ترین برنامه های ویرایشگر عکس نیست. با این حال، برنامه به خوبی از پس این کار برمی آید. این دارای بیش از 640 فیلتر، فریم و افکت است که می توانید با آنها بازی کنید، که آن را به یکی از بزرگترین مجموعه های موجود برای مصرف کنندگان تبدیل می کند. با این یکی، می‌توانید مونتاژ ایجاد کنید، عکس‌ها را به‌آرامی ویرایش کنید، و افکت‌ها را به هم بچسبانید تا عکس‌های منحصربه‌فردی ایجاد کنید تا با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یک نسخه رایگان با تبلیغات و واترمارک وجود دارد. قبل از خرید نسخه حرفه ای می توانید ابتدا نسخه رایگان را امتحان کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا باتری گوشی اندرویدی من یک شبه خالی می شود و چگونه آن را برطرف کنیم

عکس میت R3

قیمت: آزمایشی رایگان / 7.49 دلار

Photo Mate R3 جانشین معنوی Photo Mate R2 است که یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس در لیست بود. هنوز نسبتا جدید است، بنابراین انتظار داشته باشید که در طول زمان تکامل یابد و بهتر شود. در حال حاضر، به مجموعه نسبتاً قوی ابزارهای ویرایش، از جمله تمام موارد اولیه دسترسی خواهید داشت. همچنین از فایل های RAW پشتیبانی می کند که برای عکاسان عالی است. این برنامه همچنین با یک مجموعه لنز ارائه می شود تا بتوانید مشکلات لنز، از جمله رنگ بندی، اعوجاج و انحراف رنگی را برطرف کنید. این تقریباً همانقدر حرفه ای است که در اندروید می شود. تنها نقطه ضعف این است که سایر ویرایشگرهای عکس دارای ویژگی های مشابه هستند.

PicsArt

قیمت: رایگان / 5.99 دلار

اسکرین شات Picsart AI Photo Editor 2023

PicsArt مدت زیادی است که وجود داشته و تا به امروز بیش از 250 میلیون بار دانلود کرده است. خوشبختانه، توسعه دهندگان در به روز رسانی برنامه برای مدرن نگه داشتن آن کار شایسته ای انجام داده اند. چیزهای معمولی زیادی پیدا خواهید کرد، از جمله ابزارهای ویرایش نور و همچنین فیلترها، متن، برچسب ها و کلاژها. این دارای بیش از 100 ابزار ویرایش و همچنین جامعه ای از افراد خلاق برای به اشتراک گذاری مطالب است. شما همچنین می توانید از این برنامه برای تولید گیف های متحرک و حتی کشیدن چیزهایی روی عکس های خود استفاده کنید. این یک گزینه قوی با ویژگی های زیادی است. همچنین تعداد زیادی ابزار عکس دیگر توسط PicsArt وجود دارد.

Pixlr

قیمت: رایگان / 1.99 دلار

Pixlr by AutoDesk که با نام Pixlr Express نیز شناخته می شود، یک ویرایشگر عکس قدرتمند است که خوانندگان ما بارها و بارها به ما توصیه کرده اند. این یکی از بهترین ابزارهای بهبود تک لمسی را دارد که دیده ایم، و همچنین شامل تعداد زیادی ویژگی و ابزار دیگر است که می توانید از آنها استفاده کنید. فیلترهایی نیز وجود دارد، اگرچه به طرز ماهرانه ای آنها را به عنوان “روکش” پنهان می کند و همچنین شامل ابزارهای ویرایش آرایشی مانند پاک کننده لک و سفید کننده دندان است. این یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر عکس است که چیزی برای همه دارد.

روتوش را لمس کنید

قیمت: 1.99 دلار

TouchRetouch یکی از منحصر به فردترین برنامه های ویرایشگر عکس است. این کار کارهای معمولی مانند صاف کردن پوست یا از بین بردن قرمزی چشم را انجام نمی دهد. در عوض، موارد دیگر را از عکس حذف می کند. شما می توانید کارهایی مانند حذف خطوط برق نامطلوب از عکس خود، اشیاء کوچکی که نمی خواهید در آنجا وجود داشته باشد، و در برخی موارد حتی می توانید افراد را حذف کنید. این برنامه یا به طرز دیوانه کننده ای خوب کار می کند یا اصلاً کار نمی کند. ما به شما توصیه نمی کنیم که منتظر معجزه باشید، اما در بیشتر مواقع کار نسبتاً مناسبی انجام می دهد. این برای یک خرید 1.99 دلاری اجرا می شود، بنابراین قبل از اتمام مرحله بازپرداخت آن را امتحان کنید. همچنین در صورت داشتن Google Play Pass می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

تصویر

قیمت: رایگان / 1.99 دلار در ماه / 11.99 دلار در سال / 24.99 دلار یک بار

Vimage یک برنامه ویرایشگر عکس جدیدتر با برخی ویژگی های مناسب است. این بسیار شبیه به ویژگی فیلمبرداری LG V40 است. می توانید بدون عناصر متحرک عکس بگیرید و عناصر متحرک را به آنها اضافه کنید. می توانید ویرایش های اولیه مانند روشنایی، تاری، برش، چرخش، اشباع و موارد دیگر را انجام دهید. سپس، می توانید هر یک از تعدادی انیمیشن از پیش ساخته شده را به عکس اضافه کنید تا به آن جان ببخشید. در طول آزمایش ما، بخار را به یک ماده غذایی و ریزش گلبرگ های گل به یک عکس سلفی اضافه کردم (قضاوت نکنید). این چند عکس متحرک منحصر به فرد ایجاد می کند که شما به سادگی هر روز نمی بینید. اگر هزینه آن برایتان مهم نیست، این برنامه چند گزینه اشتراک یا یک قیمت خرید دارد.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pPU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *