بهترین بازی های اندروید جدید برای بازی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

انجام بازی‌ها بر روی تلفن به این معنی است که می‌توانید تمام سرگرمی‌هایی را که در کنسول خواهید داشت، با مزیت اضافی بازی در حال حرکت، داشته باشید. مهم نیست که چه نوع بازی هایی را دوست دارید بازی کنید، طیف وسیعی از انتخاب برای همه وجود دارد.

فرقی نمی‌کند بازی‌های یکنوع بازی شبیه لوتو بازی کنید یا بازی‌های مسابقه‌ای را ترجیح می‌دهید، چیزی برای همه وجود دارد که می‌توانند از طریق برنامه‌ها و سایت‌هایی مانند Jackpotjoy در تلفن Android خود بازی کنند. بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از هیجان انگیزترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی که می توانید در بازی کنید.

بهترین بازی ها برای بازی در اندروید

دره میدان

اگر اهل بازی با زنگ و سوت نیستید، این بازی برای شما مناسب است. هیچ آگهی و خریدی در برنامه وجود ندارد، به محض دانلود همه چیز در دسترس شماست. شما حتی می توانید به صورت آفلاین بازی کنید که بسیار عالی است اگر یک پرواز طولانی داشته باشید که می خواهید مدتی را در آن بگذرانید.

شما می توانید دنیای کوچک خود را بسازید و با انتخاب استراتژی مناسب برای قرار دادن کاشی های ساختمان خود امتیاز کسب کنید. این بازی نه تنها خلاقانه است، بلکه باید به هر انتخابی فکر کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. این امر نوآوری ساختمان شما را آزمایش می کند و همچنین شما را به تفکر استراتژیک وادار می کند. همه در حین انجام یک بازی!

کمپ جیبی عبور از حیوانات

Animal Crossing برای بزرگسالان و بچه ها به طور یکسان مورد علاقه است. شما باید سیم کارت خود را بسازید و دنیای خود را بسازید. این بازی مفید به شما این امکان را می دهد تا در حالی که از بازی لذت می برید، اردوگاه رویاهای خود را بسازید.

شما در طول مسیر با حیوانات زیادی روبرو خواهید شد و کارهایی را انجام خواهید داد که چابکی ذهنی شما را نیز آزمایش می کند. حتی رویدادهای فصلی وجود دارد که می‌توانید به این معنا بپردازید که بازی همیشه چیز جدیدی در جریان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نگران به روز رسانی سیستم عامل اندروید هستید؟ گوگل راه حلی دارد

برخی از خریدهای برنامه برای این بازی وجود دارد، اگرچه آنها برای یک تجربه بازی سرگرم کننده اجباری نیستند. اگر می‌خواهید با بچه‌ها هم بازی کنید و نمی‌خواهید با کارت شما شورش کنند، اینها را می‌توان غیرفعال کرد!

Need for Speed: Hot Pursuit

افرادی که عاشق بازی‌های مسابقه‌ای هستند، نیازی به نگاهی فراتر از Need for Speed: Hot Pursuit ندارند. این بازی پرانرژی است و شما را همیشه سرپا نگه می دارد. هیچ چالش پیچیده ای وجود ندارد، فقط مسابقه سرگرم کننده خالص است.

این بازی زمان عکس العمل شما را آزمایش می کند و همچنین ضربان قلب شما را به سرعت ماشین ها می رساند. این یک راه عالی برای دور کردن ذهن شما از یک روز طولانی و تمرکز کامل روی بازی مقابل شما است.

Jackpotjoy Bingo

بازی آنلاین یکنوع بازی شبیه لوتو بهترین راه برای استراحت و لذت بردن از یکی از بازی های کازینوی مورد علاقه خود در حالی است که در حال حرکت هستید. نیازی نیست خود را به بازی یکنوع بازی شبیه لوتو در سالنی مشخص یا زمانی که در خانه روی لپ تاپ خود هستید محدود کنید. اکنون می توانید همان بازی عالی را در دستگاه اندروید خود بازی کنید.

انواع مختلفی از بازی های یکنوع بازی شبیه لوتو وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، انتخاب تنها یکی از آنها دشوار خواهد بود! شما می توانید یک بازی سریع 75 توپ یکنوع بازی شبیه لوتو را انتخاب کنید که در آن هدف بازی پر کردن یک الگوی از پیش تعیین شده روی تخته است. این بازی در ایالات متحده آمریکا مورد علاقه است اما به سرعت در سراسر جهان محبوب شده است.

یا اگر می‌خواهید در یک بازی طولانی‌تر قرار بگیرید، می‌توانید بازی سنتی ۹۰ توپ بینگو را انتخاب کنید. شما می توانید با پر کردن یک خط، دو خط یا گرفتن یک خانه کامل برای بزرگترین جکپات برنده این بازی شوید. این طولانی‌ترین نوع یکنوع بازی شبیه لوتو است و برای قرن‌ها مورد علاقه بازیکنان بینگو بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  به نظر می رسد که Project Q PS5 دستی سونی فقط یک تبلت اندرویدی باشد

تم های مختلفی هم برای انتخاب وجود دارد! بازی های یکنوع بازی شبیه لوتو مضمونی مانند بازی Tiki Bingo، Bingo Royale و Bubble Bingo وجود دارد. همه اینها از قوانین یکسانی پیروی می کنند، اما مزیت اضافه ای وجود دارد که یک تم سرگرم کننده برای حفظ چیزهای جدید و هیجان انگیز دارد. شما حتی می توانید نسخه ای به نام Crystal Maze Bingo را بازی کنید که بر اساس برنامه تلویزیونی همیشه محبوب ساخته شده است.

مزایای بازی در دستگاه اندرویدی شما

در حال حرکت بازی کنید

هر جا که به اینترنت دسترسی داشته باشید، به بازی های دستگاه اندرویدی خود دسترسی دارید. این بدان معناست که شما هرگز هیچ یک از سرگرمی‌ها را از دست نمی‌دهید و می‌توانید در هر کجا که تلفن خود و اوقات فراغت در اختیار دارید، بازی کنید.

نیازی نیست منتظر بمانید تا لپ تاپ یا رایانه در خانه راه اندازی شود – یا حتی منتظر بمانید تا به آنجا برسید! همه چیز در کف دست شما در دسترس است.

گرافیک شگفت انگیز

اندروید به داشتن برخی از بهترین گرافیک های موجود در جهان مشهور است. این بدان معناست که شما مجبور نیستید به گرافیک ضعیف‌تر از آنچه که در هر دستگاه دیگری دارید بسنده کنید. شما می توانید همان بازی های عالی را با همان کیفیت عالی بازی کنید و از آنها به همان اندازه که در خانه لذت می برید لذت ببرید.

می توانید هدفون خود را وصل کنید و اتوبوس یا قطار روزانه خود را به تجربه اتاق بازی خود تبدیل کنید. وقتی با دستگاه اندرویدی خود بازی می کنید، نیازی نیست کیفیت را از دست بدهید.

انجام بازی با گوشی شما دنیایی از فرصت ها را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از زمانی که دارید برای بازی سرگرم کننده استفاده کنید نه اینکه منتظر بمانید تا به خانه برگردید. تنها سوال این است که کدام بازی را ابتدا می خواهید بازی کنید؟

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Lkw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *