با این راهکارها هتل استانبول را ارزانتر رزرو کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با این راهکارها هتل استانبول را ارزانتر رزرو کنید

 

نزدیکی ترکیه به ایران، مناسبات فرهنگی مشترک و جاذبه های تاریخی و تفریحی استانبول باعث شده است که هر ساله ایرانیان زیادی برای سفر به استانبول بار سفر ببندند. رونق گردشگری در این شهر باعث شده است که مسافران در زمان سفرشان از خدمات رفاهی بسیار خوبی بهره‌مند شوند؛ وجود هتل ‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای، تنها گوشه‌ای از این امکانات رفاهی هستند. از آنجایی که استانبول به هتل‌ های لوکس و 5 ستاره‌اش معروف است، شاید رزرو هتل ارزان آرزویی تحقق‌ناپذیر به نظر بیاید. اما با راهکارهایی که در مطلب حاضر برای کاهش هزینه ‌های رزرو هتل در استانبول به شما معرفی می‌کنیم، خواهید دید که این امر نه تنها رویا و خواب نیست، که به راحتی امکان‌پذیر است. همراه ما باشیم.

1. تاریخ سفر به استانبول را هوشمندانه انتخاب کنید

طبیعتا در شرایطی که مسافران زیادی به استانبول سفر می‌کنند، باید هزینه زیادی را برای انواع امکانات رفاهی اعم از رزرو هتل پرداخت کنید. تعداد مسافران استانبول در فصل تابستان به اوج خود می‌رسد و طبیعتا هزینه‌های سفر نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. در صورت امکان، سفر به استانبول را به سایر فصل‌ها موکول کنید و در ماه ‌های ارزا‌نتر به سفر بروید. به‌عنوان مثال، در فصل بهار و پاییز گردشگران کمتری به سفر می‌روند و با صرف هزینه کمتر می‌توانید از هوای دلپذیر استانبول نهایت بهره را ببرید و سفر لذت‌بخشی را تجربه کنید. به طور کلی، از اوایل نوامبر (اواسط آبان) تا اواسط دسامبر (اواخر آذر) و اول ژانویه (دی) تا اواسط مارس (اواخر اسفند) ارزان ترین زمان سفر به استانبول هستند.

2. به موقعیت مکانی هتل های استانبول توجه داشته باشید

به‌عنوان یک قاعده کلی، این مسئله را به یاد داشته باشید که هر چه هتل محل اقامتتان در استانبول به جاذبه های دیدنی و نقاط مهم شهر نزدیک‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. خوشبختانه استانبول از نظر وسایل نقلیه عموی وضعیت بسیار خوبی دارد و با استفاده از آن‌ها به‌راحتی می‌توانید در شهر گردش کنید. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم هتل ‌های نزدیک به جاهای دیدنی استانبول یا خیابان استقلال و میدان تکسیم را فراموش کنید و هتل ‌های دیگری را برای اقامتتان در نظر بگیرید.

3. رزرو هاستل ‌های استانبول را از دست ندهید

 

رزرو هاستل ‌های استانبول را از دست ندهید

 

 

استانبول هاستل ‌های بسیار خوبی دارد که هم از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند و هم موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. اگر چه با رزرو هاستل در اتاق ‌هایی مشترک با سایر مسافران سکونت خواهید داشت، اما هزینه ‌های سفرتان تا حد زیادی کاهش می‌یابد. همچنین، فرصتی عالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که با مسافران سایر کشورها هم آشنا شوید و با تعامل با آن‌ها لحظات لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید. بعضی از این هاستل ‌ها برای اقامت خانوادگی هم امکانات بسیار خوبی دارند و حتی اگر دسته‌جمعی به استانبول بروید، بازهم برای اقامت می‌توانید روی هاستل های استانبول حساب کنید.

4. با تور به استانبول بروید

اگر چه سفر تنهایی و بدون تور مزایای خاص خود را دارد، اما گاهی اوقات خرید تور استانبول تا حدی زیادی می‌تواند هزینه ‌های شما را کاهش دهید. علاوه بر این، سفر با تور بسیاری از دغدغه‌های برنامه‌ریزی را رفع می‌کند و مرجعی که تور را از آن خریداری می‌کنید، بسیاری از اقدامات اعم از خرید بلیط استانبول، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و… را خودشان انجام می‌دهند. همچنین، بسیاری از آن‌ها راهنمای توریستی هم دارند و با کمک آن‌ها راحت‌تر می‌توانید از دیدنی های استانبول بازدید کنید.

5. رزرو هتل های استانبول را آنلاین انجام دهید

در بعضی شرایط، ممکن است رزرو حضوری هتل در مقایسه با رزرو آنلاین آن خرج بیشتری روی دستتان خواهد گذاشت. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رزرو هتل به‌صورت اینترنتی و آنلاین این است که به‌راحتی می‌توانید انواع هتل ‌ها و امکانات آن‌ها را بررسی کنید و در نهایت بهترین گزینه را با توجه به شرایط و بودجه‌ای که برای سفر کنار گذاشته‌اید، انتخاب کنید. در این حالت، امکان اینکه هتلی ارزان و قیمت مناسب بیابید، بیشتر خواهد بود.

6. رزرو هتل استانبول را در سایت های معتبر انجام دهید

 

رزرو هتل استانبول را در سایت های معتبر انجام دهید

 

 

با خرید از مرجع معتبری مثل فلای تودی، همیشه خیالتان از بابت اینکه هزینه معقول و مناسبی را برای رزرو هتل پرداخت کرده‌اید، راحت خواهد بود. به‌علاوه، این مرجع پشتیبانی بسیار خوبی را هم به مشتریان خود عرضه می‌کند و کارشناسان آن‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز که مشکلی برایتان پیش بیاید، برای راهنمایی و پاسخ به سوالاتتان حاضر خواهند بود.

با فلای تودی همیشه ارزان سفر می‌کنید

با خرید از سایت فلای تودی، امکان سفر ارزان به تمامی نقاط ایران و جهان امکان‌پذیر خواهد بود. برای رزرو هتل از سایت فلای تودی کافی است که به سایت آن مراجعه کنید و به بخش هتل‌های خارجی بروید. در این بخش، باید در فیلدهای مربوطه نام شهر، نام هتل (اگر هتل خاصی مد نظرتان است)، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق و تعداد مسافران را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

پس از کلیک روی پینه جست‌وجوی هتل، تمام هتل‌ هایی که در تاریخ مورد نظر شما ظرفیت خالی دارند، نشان داده خواهند شد. قیمت هتل ‌ها به‌ترتیب از ارزان به گران مرتب شده‌اند. همچنین، با استفاده از فیلترهای کنار صفحه می‌توانید هتل ‌ها را بر اساس معیارهای مورد نظرتان مشاهده کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Rkm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *