بهترین بروکر برای ایرانیان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بروکرها برای تجارت در بازار فارکس لازم و ضروری هستند و تمامی تریدرها باید بروکری را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنند. در واقع بروکرها واسطه ای بین تریدرهای سراسر جهان هستند که امکان خرید و فروش و ترید را فراهم می کنند. اگر می خواهید از شرایط و ویژگی های یک بروکر خوب بهره مند شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین بروکر برای ایرانیان

برای اینکه بتوانید به راحتی با اطمینان خاطر و آرامش معامله کنید، باید بدانید که یک بروکر مناسب برای بازارهای مالی بین المللی چه ویژگی ها و مزیت هایی را دارد.

بروزترین پلتفرم معاملاتی (MT5)

یکی از نکاتی که در انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان، مطرح است، پلتفرم معاملاتی می باشد. طوری که قابلیت های دسترسی به این پلتفرم را توسط موبایل و دسکتاپ را داشته باشد. همچنین پلتفرم تجاری باید به راحتی قابل استفاده باشد و مسدود نشود. علاوه بر این معامله ها باید با بهره وری بالاتری صورت گیرند تا معامله گر فورا با توجه به شرایط بازار، اقدام کند.

قدمت و سابقه بروکر

چیزی که باید در انتخاب یک بروکر باید به آن توجه کنید، این است که حتما قدمت و سابقه یک بروکر را در ارائه خدمات مختلف به کاربران بررسی کنید. بهتر است قبل از اقدام به هر کار دیگری، در ابتدا از نظریات و تجربه های افراد کارشناس بهره مند شوید تا بتوانید با اطلاعات کافی به فعالیت در بازارهای مالی بپردازید.

پشتیبانی شبانه روزی

پشتیبانی 24 ساعته و قدرتمند، یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان است. پشتیبانی شامل بخش های مالی و تحلیلی، فنی و نرم افزاری و بخش های معاملاتی باشد. شما می توانید قبل از اینکه اقدام به ثبت نام کنید، با استفاده از صفحه چت آنلاین یا تماس گرفتن، با پشتیبانی در ارتباط باشید و سوال های خود را از آن ها بپرسید.

کمیسیون و اسپرد مقرون به صرفه

یکی از موارد مهم دیگر در انتخاب یک بروکر خوب، توجه به کمیسیون و اسپرد و سواپ است. البته باید بدانید که هر بروکری با بروکر دیگر متفاوت است؛ یعنی برخی از بروکر ها با خدمات ضعیف تر و کم تری که ارائه می دهند کمیسیون کم تری دریافت می کنند. برخی دیگر هم خدمات بهتری ارائه می دهند و کمیسیون منصفانه ای در مقایسه با بروکرهایی که خدمات مشابهی را ارائه می دهند، دریافت می کنند.

چگونگی واریز و برداشت

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان نقش دارد، نحوه واریز و برداشت مناسب با ایران است. واریز باید کم هزینه و مناسب باشد و همچنین بتواند پشتیبانی لازم را در مدت زمان طولانی، به عمل آورد و خدمات واریز و برداشت ریالی هم صورت بگیرد.

لایسنس ‌های معتبر و رگولاتوری

تایید شدن بروکر از طرف نهاد های مالی معتبر بین المللی را رگولیشن یا رگولاتوری می گویند. در واقع رگولاتور بودن بروکرها نشان از اعتبار آن ها می دهد؛ زیرا در این صورت به راحتی می شود به آن ها اعتماد پیدا کرد.البته توجه کنید که بعضی از بروکرهایی که ناشناس هستند، ذاتاً کلاهبردار هستند.

قابلیت افتتاح حساب دمو یا آزمایشی

یکی دیگر از ویژگی های بهترین بروکر برای ایرانیان، امکان افتتاح حساب دمو است. این حساب به عنوان یکی از راه های معامله آزمایشی است و برای کسانی خوب است که در این بازار مبتدی هستند و آشنایی چندانی با فعالیت در این بازار ندارند. این افراد بهتر است به دلیل اینکه تجربه ای ندارند، کار و فعالیت خود را با یک حساب دمو یا آزمایشی شروع کنند.

معامله‌ گرها در این حساب نه پولی از دست می‌ دهند و نه پولی به دست می ‌آورند و در واقع فقط می توانند با یک حساب شبیه سازی شده تجربه هایی را کسب کنند و پس از آن که اطلاعات کافی را به دست آوردند، حساب واقعی بروکر را افتتاح کنند. در حالت کلی حساب اصلی و حساب دمو در اکثر بروکرها در دسترس می باشد.

C:\Users\aa\Desktop\68.jpg

کیفیت و سرعت

دستورهای معاملاتی در تمامی بروکر ها با یک روش انجام می شود ولی شما باید دقت کنید که کیفیت و سرعت انجام دستورات تا حد قابل قبولی باشد تا بعدها دچار مشکلاتی نشوید. از این رو سرعت بروکر را یکی از معیار های مهم و اصلی خود قرار دهید؛ زیرا بعضی از ارزها هستند که به صورت آنی یا لحظه ای در بازارهای مالی تغییر می کنند و معامله گر باید بتواند با سرعت کار و فعالیت خود را انجام دهد.

بررسی بروکر ارانته با عنوان بهترین بروکر برای ایرانیان

بروکر ارانته از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده و در اواسط سال 2020 وارد بازار ایران شده است. ارانته با CySec و FSA رگوله شده و اسپردهای فوق العاده ای مخصوصا بر روی جفت این ارزها دارد. این بروکر اگر با قدرت تمام به فعالیت خودش ادامه بدهد، آینده روشنی را خواهد داشت.

انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان کار چندان راحتی نیست؛ چرا که برخی از بروکرها، رمز ارز و سهام متنوعی را ارائه می کنند و بعضی دیگر هم کاربرهای خود را بیمه می کنند. بروکر Errante حساب ها را تا سقف 1 میلیون یورو در مقابل، سهل انگاری ها، خطاهای سیستمی، هرگونه تقلب و سایر ریسک ها بیمه می کند و بدین صورت یکی از نگرانی های معامله گران، رفع شده است؛ چرا که این کار موجب شده است که کاربران از این لحاظ، نگران ضرر و زیان های مالی خود نباشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن تحلیل و ترید کنند.
این بروکر که یکی از بروکرها در بازار فارکس است، بیش از 30 هزار تریدر ایرانی را به خود جذب کرده است. همچنین پتانسیل این را دارد که به یکی از بروکر های مطرح در ایران تبدیل شود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین بروکر برای ایرانیان پرداختیم؛ امیدواریم که بتوانید با مطالب بیان شده، از امکانات و ویژگی های بروکر ارانته بهره مند شوید. این بروکر در صورتی که بتواند پرقدرت به فعالیت خود ادامه بدهد، می تواند آینده دار باشد و محبوبیت بسیاری را کسب کند.

 

3/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zbD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *