چرا Apple TV من روشن نمی شود و چگونه آن را برطرف کنم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چرا Apple TV من روشن نمی شود و چگونه آن را برطرف کنم همراه ما باشید

آخرین نسخه دارای تراشه قدرتمند A15 Bionic است. این نه تنها جابجایی بین برنامه‌ها را روان‌تر می‌کند، بلکه به آن برتری نسبت به سایر دستگاه‌های پخش می‌دهد. با این حال، اگر Apple TV شما در وهله اول روشن نشود، نمی توانید این را تجربه کنید.

چرا تلویزیون اپل من روشن نمی شود و چگونه آن را برطرف کنم

این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که دستگاه خود را برای اولین بار راه اندازی می کنید یا Apple TV را که قبلاً راه اندازی کرده اید روشن می کنید. این همچنین به این معنی است که باید عوامل خارجی خاصی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که Apple TV خود دوباره روشن می شود. برای جزئیات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.

چرا Apple TV من روشن نمی شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا Apple TV شما کار نمی کند یا روشن نمی شود. اجازه دهید به چند مورد از آنها نگاه کنیم.

  • کابل HDMI که با Apple TV خود استفاده می کنید ناسازگار است یا با آن مطابقت ندارد و باعث می شود صفحه بعد از روشن شدن دستگاه خالی بماند.
  • دوشاخه از Apple TV شما پشتیبانی نمی کند و باعث می شود حتی پس از وصل کردن آن خاموش بماند.
  • کابل برق به اشتباه وصل شده است و جریان برق دستگاه Apple TV را مختل می کند.
  • کنترل از راه دور Apple TV به اندازه کافی شارژ نشده یا با تلویزیون شما ناسازگار است.
  • تلویزیون شما خاموش است و باعث می شود بعد از روشن شدن Apple TV یک صفحه خالی ظاهر شود.
  • مشکلی در دستگاه Apple TV وجود دارد که از کار یا روشن شدن آن جلوگیری می کند.

نحوه رفع مشکل کار نکردن یا روشن کردن Apple TV

اکنون که می دانیم چرا Apple TV شما کار نمی کند یا اصلا کار نمی کند، اجازه دهید 6 راه برای رفع آن را بررسی کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای تشخیص عدم شناسایی هدفون توسط آیفون

1. کابل HDMI را بررسی کنید

برخی از کابل‌های HDMI پایین‌تر ممکن است باعث ایجاد مشکل در دستگاه Apple TV شما شوند. به عنوان مثال، اگر دستگاه Apple TV 4K دارید، کابل HDMI 2.1 ترجیح داده می شود. این به این دلیل است که کابل‌های HDMI با سرعت بالا می‌توانند محتوا را بهتر روی صفحه‌نمایش تلویزیون شما پشتیبانی و نمایش دهند. بنابراین، اگر اخیراً با مشکلاتی مواجه شدید، سعی کنید کابل HDMI فعلی خود را جدا کرده و دوباره وصل کنید.

اگر هنوز هیچ سیگنالی را روی صفحه تلویزیون خود نمی بینید، اما چراغ جعبه Apple TV روشن است، از کابل HDMI دیگری استفاده کنید. اگر این کار کرد، مشکل از کابل HDMI فعلی شماست. با این حال، اگر چراغ Apple TV چشمک می زند اما روشن نمی شود، به ادامه دهید.

2. Apple TV را از برق جدا کرده و دوباره وصل کنید

Apple TV شما از طریق کابل برق با دستگاه تغذیه می شود. با این حال، اگر این کابل به درستی وصل نشده باشد یا با مشکلات اتصال موقت دیگری مواجه باشد، ممکن است باعث بروز مشکلاتی در برق رسانی به Apple TV شما شود. به همین دلیل است که Apple TV شما روشن نمی شود. بنابراین، کابل برق را جدا کرده و دوباره وصل کنید و دوباره چک کنید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: در جعبه Apple TV خود، کابل برق را جدا کنید. حداقل 30 ثانیه صبر کنید.

کابل را جدا کنیدکابل را جدا کنید

گام 2: حالا کابل را دوباره وصل کنید.

پس از اتمام، منتظر بمانید تا جعبه Apple TV روشن شود. اکنون، اتصال HDMI را بررسی کنید و تلویزیون خود را به کانال AV صحیح بچرخانید. برای روشن کردن Apple TV از کنترل از راه دور استفاده کنید. پس از روشن شدن جعبه تلویزیون اپل، لوگوی اپل باید روی صفحه نمایش قابل مشاهده باشد.

3. مطمئن شوید که تلویزیون شما روشن است

اگر تلویزیون شما از HDMI-CEC پشتیبانی نمی کند، هنگام استفاده از کنترل از راه دور Apple TV روشن نمی شود. در این حالت، ممکن است صفحه‌ای خالی ببینید که باعث می‌شود فکر کنید Apple TV روشن نمی‌شود. برای اطمینان از اینکه اینطور نیست، می توانید ابتدا از کنترل رسمی تلویزیون یا دکمه پاور برای روشن کردن تلویزیون خود استفاده کنید. سپس، از کنترل Apple TV برای روشن کردن دستگاه Apple TV خود استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا در اندروید اعلان اتصال USB قطع/وصل می‌شود؟

نکته: همچنین می توانید از یک کنترل از راه دور جهانی استفاده کنید که با دستگاه Apple TV و تلویزیون شما سازگار است.

4. Apple TV Remote را شارژ کنید

به جای ریموت معمولی که با باتری کار می کند، ریموت Apple TV دارای یک پورت شارژ است که به شما امکان می دهد آن را شارژ کنید. و در حالی که کنترل از راه دور Apple TV از جعبه شارژ می شود، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که این شارژ کافی نباشد. هنگامی که از کنترل برای مدتی بدون شارژ استفاده می کنید نیز این اتفاق می افتد.

ریموت را به شارژر وصل کنیدریموت را به شارژر وصل کنید

در این حالت بسته به مدل می توانید ریموت اپل تی وی را به کابل نوع C یا کابل لایتنینگ مربوطه متصل کرده و مدتی منتظر بمانید تا شارژ شود. سپس، از دکمه پاور برای روشن کردن Apple TV خود استفاده کنید.

5. پریز برق را بررسی کنید

جعبه Apple TV شما برای کار کردن به مقدار مشخصی ولتاژ، معمولا بین 120-240 ولت نیاز دارد. اگرچه ممکن است بعید به نظر برسد، خروجی برق ناکافی می‌تواند باعث شود جعبه Apple TV به درستی کار نکند یا به طور کامل از کار بیفتد. برای بررسی این موضوع، Apple TV خود را به یک سوکت دیگر وصل کنید. یا می‌توانید دستگاه دیگری با ولتاژ مشابه را به پریز برق وصل کنید و ببینید که آیا مطابق انتظار کار می‌کند یا خیر.

6. با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

اگر تمام راه حل های بالا را امتحان کرده اید اما Apple TV “بدون سیگنال” را نشان می دهد یا اصلا کار نمی کند، ممکن است مشکل سخت افزاری باشد. در این صورت به صفحه پشتیبانی اپل رفته و با تیم پشتیبانی آن ها تماس بگیرید. اگر دستگاه Apple TV شما یک خرید جدید است، وضعیت گارانتی را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

با پشتیبانی اپل تماس بگیریدبا پشتیبانی اپل تماس بگیرید

هنگام تماس با تیم پشتیبانی از طریق چت زنده، اطمینان حاصل کنید که وضعیت را با جزئیات توضیح دهید تا به یک راه حل سریع برسید. یا، یک قرار ملاقات در نزدیکترین مرکز خدمات مجاز تعیین کنید و دستگاه Apple TV خود را بررسی کنید.

اپل تی وی خود را دوباره کار کند

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بدانید چرا Apple TV شما روشن نمی شود و چگونه این مشکل را برطرف کنید تا دوباره کار کند. همچنین می‌توانید مقاله ما را بررسی کنید اگر Apple TV شما همچنان روی صفحه AirPlay گیر می‌کند.

امیدواریم از این مقاله چرا Apple TV من روشن نمی شود و چگونه آن را برطرف کنم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را مجله 8pic همراهی کنید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *