ورود به سیستم TikTok Passkey اکنون برای کاربران آی او اس در دسترس است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ورود به سیستم TikTok Passkey اکنون برای کاربران آی او اس در دسترس است
همراه ما باشید

TikTok بالاخره معرفی شد ورود با رمز عبور برای گروه منتخبی از کاربرانشان. این یک توسعه قابل استقبال است و به این کاربران کمک می کند تا بدون خطر فراموشی رمز عبور خود وارد حساب های خود شوند. اکثر کاربران این پلتفرم از این پیشرفت خوشحال خواهند شد و تمایل بیشتری به استفاده از آن در هنگام دسترسی به حساب های خود خواهند داشت.

در حال حاضر، TikTok استفاده از این سرویس را به جامعه آی او اس خود محدود کرده است. همچنین، این ویژگی به تعداد معدودی از مناطق محدود شده است، اما برنامه‌هایی برای توسعه در نظر گرفته شده است. کاربران اندرویدی پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو نیز ممکن است در ماه‌های آینده به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

TikTok ممکن است قبل از گسترش آن به کاربران اندروید، آزمایش کند که این ویژگی چگونه با جامعه آی او اس خود عمل می کند. خوب، مهم است که بدانید این ویژگی ورود به سیستم چیست و چگونه می توانید از آن بهره مند شوید. این مقاله به این موضوع می پردازد که این ویژگی چیست و چگونه برای کاربران TikTok مفید خواهد بود.

در اینجا منظور از ورود Passkey چیست و چگونه TikTok قصد دارد خدمات خود را بپذیرد

ممکن است قبلاً از خود بپرسید Passkey چیست، خوب این فقط یک اعتبار دیجیتالی است که برای احراز هویت استفاده می شود. این شکل از شناسایی آنلاین نیاز به رمز عبور را از بین می برد و به بیومتریک متکی است و فقط برای کاربر قابل دسترسی است. با این شکل از شناسایی، هیچ نگرانی در مورد ایجاد یک رمز عبور ضعیف که مستعد نقض است وجود نخواهد داشت.

بنابراین، چه رمز عبور خود را فراموش کنید، می‌توانید برای ورود به TikTok به ورود رمز عبور خود اعتماد کنید. این بدان معناست که کاربران آی او اس به سادگی با استفاده از قابلیت بازگشایی با چهره به حساب‌های TikTok خود در دستگاه‌های خود دسترسی خواهند داشت. اکنون این یک راه امن تر برای انجام کارها است و از سرقت رمز عبور حساب شما توسط افراد بدخواه جلوگیری می کند.

TikTok کاربران آی او اس در آسیا، آفریقا، استرالیا و آمریکای جنوبی به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. کاربران در مناطق دیگر باید منتظر بمانند تا بتوانند به ویژگی ورود رمز عبور دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، کاربران اندروید TikTok نیز باید منتظر باشند تا این ویژگی در دسترس آنها قرار گیرد.

برای اینکه کاربران آی او اس مطمئن شوند که این ویژگی به درستی کار می کند، باید مطمئن شوند که نسخه های آی او اس TikTok خود به روز هستند. با این حال، در موضوع امنیت کاربر، TikTok اکنون بخشی از سازمان FIDO Alliance است. این نشان دهنده تعهد پلتفرم اشتراک ویدیو برای محافظت از کاربران خود در برابر هرگونه نقض امنیتی است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MFfQzC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *