نیروگاه بلوتی AC240: 7 ویژگی برتر این نیروگاه جدید قابل حمل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نیروگاه بلوتی AC240: 7 ویژگی برتر این نیروگاه جدید قابل حمل همراه ما باشید

 

BLUETTI – یکی از بزرگترین نام ها در تجارت راه حل های برق قابل حمل – به لطف یک پیشنهاد جدید – AC240 Power Station – دوباره مورد توجه قرار گرفته است. AC240 جانشین AC60 محبوب است و تعدادی ویژگی هیجان انگیز را به همراه دارد. برای نمونه، دارای استاندارد IP65 است که آن را ضد آب و گرد و غبار می کند و مکانیسم های شارژ سریع و گزینه هایی را برای اتصالات موازی در اختیار دارد.

نیروگاه بلوتی AC24011

امتیاز IP65 به این معنی است که این ژنراتور قابل حمل می تواند در فعالیت های خارج از منزل و در هنگام قطع برق و همچنین مواقع اضطراری استفاده شود. بعلاوه، فرا نکنیم که این ژنراتور خورشیدی قابل حمل کاملا جمع و جور و قابل حمل است که امکان حمل آسان آن را فراهم می کند.

به عنوان یکی از محصولات برجسته در خط تولید بلوتی، بسیاری از ویژگی های دیگر را نیز برای دوست داشتن ارائه می دهد. در اینجا لیستی از قابل توجه ترین ویژگی های نیروگاه برق ضد آب و هوا BLUETTI AC240 آورده شده است.

1. حفاظت با رتبه IP65

همانطور که در بالا ذکر شد، BLUETTI AC240 توسط پوسته استاندارد IP65 محافظت می شود، که نیروگاه را در برابر عناصر، از جمله بالاترین سطوح حفاظت از گرد و غبار و جت های آب کم فشار از همه زوایای، ایمن می کند. بنابراین حتی اگر در باران گرفتار شوید، می دانید که نیروگاه جدید شما بی فایده نخواهد بود.

بلوتی AC240 Power Station6

در مورد نکات فنی، پوسته محافظ AC240 از فناوری ثبت اختراع استفاده می کند و شامل محفظه های الکترونیکی مهر و موم شده، فن های با پوشش خلاء، پورت های محافظت شده دو لایه، کانال های هوا، و زهکشی اختصاصی و غیره است. همه اینها ترکیب می شوند تا اطمینان حاصل شود که آب به داخل سیستم نمی رسد. و حتی اگر چنین شود، در بدترین حالت، فن های اگزوز داخل آن اطمینان حاصل می کنند که آب به بیرون پرتاب می شود.

این عوامل باعث می‌شود BLUETTI AC240 به عنوان یک راه‌حل قدرت همه‌جانبه برای افراد ماجراجو و خانواده‌هایی که عاشق فضای باز هستند، باشد.

2. راه حل قدرتمند در فضای باز

خوب، یک ژنراتور قابل حمل مقاوم در برابر آب و هوا اگر نتواند نیروی مورد نیاز را تامین کند، مفید نخواهد بود. خوشبختانه، BLUETTI AC240 دارای توان خروجی 2400 وات است و می تواند دستگاه های سنگین مانند یخچال و فر را تامین کند. نیازی به گفتن نیست که از این ظرفیت نیرو در طول فعالیت های خارج از منزل یا سفرهای طولانی در RV شما در سراسر کشور استفاده زیادی می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین دمنده برگ شارژی برای خانه
نیروگاه بلوتی AC240 9

در حال حاضر، می‌تواند دستگاه‌ها و وسایلی مانند AC، یخچال، اجاق‌های مایکروویو، بخاری‌ها و ناگفته نماند، دستگاه قهوه ضروری را اجرا کند. برای ارائه دیدگاه، 1536 وات ساعتی LFP می تواند 20 فوت مکعب کار کند. حداقل یک روز در یخچال علاوه بر این، حالت پاورلیفتینگ تضمین می‌کند که کارکردن وسایل پرقدرت مانند صفحات داغ، فشار زیادی بر نیروگاه وارد نمی‌کند.

آخرین اما نه کم اهمیت، شما یا ماجراجویی در فضای باز شما را سنگین نمی کند. این به این دلیل است که BLUETTI AC240 حدود 72 پوند (33 کیلوگرم) وزن دارد و در همان زمان به اندازه کافی جمع و جور باقی می ماند تا به راحتی در صندوق عقب خودرو قرار گیرد.

3. طراحی مدولار

مجموعه ژنراتورهای برق BLUETTI به خاطر ظرفیت های برق مدولار خود شناخته شده است و AC240 نیز تفاوتی ندارد. با بسته‌های باتری B210 جفت می‌شود و یک AC240 می‌تواند تا چهار بسته باتری را پشتیبانی کند. برای اینکه ایده ای در مورد قدرت نهفته در داخل داشته باشید، یک بسته باتری تکی ظرفیت 2150 وات ساعت را وعده می دهد. از این رو، جفت شدن با چهار بسته B210 ظرفیت کل قدرت سیستم را به 10136 وات ساعت افزایش می دهد.

بلوتی AC240 Power Station5

جالب اینجاست که این پاور پک ها به عنوان پاور بانک نیز دو چندان می شوند. آنها دارای سه خروجی DC و گزینه های شارژ هستند. مهمتر از آن، آنها همچنین در برابر آب مقاوم هستند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر، اتصال “Truly Parallel” است. با استفاده از آن، می توانید دو نیروگاه AC240 را از طریق جعبه موازی P480 به یکدیگر متصل کنید، بنابراین قدرت را به 4800 وات افزایش دهید. شایان ذکر است که این کار را بدون تغییر ولتاژ انجام می دهد. از این رو، می‌توانید از توان تقویت‌شده برای راه‌اندازی آسان وسایل برقی ۱۲۰ ولتی استفاده کنید.

اگر باید بدانید، محصولات برق معمولی همچنین به شما امکان اتصال موازی برای دوبرابر کردن توان و ولتاژ کلی خروجی را می دهند، اما اغلب به چند دستگاه محدود می شود. همانطور که گفته شد، می توانید AC240 را به صورت موازی به شبکه اصلی و دستگاه ها متصل کنید. توجه داشته باشید که خروجی کلی هنگام شارژ از شبکه به 4000 وات کاهش می یابد.

جدای از اینها، یک عملکرد UPS داخلی نیز وجود دارد که در هنگام قطع برق بلافاصله وارد عمل می شود. افراد BLUETTI ادعا می کنند که AC240 می تواند به طور خودکار در عرض 15 میلی ثانیه به باتری تبدیل شود. به طور خلاصه، AC240 هم به عنوان یک نیروگاه داخلی و هم به عنوان یک نیروگاه خارجی عمل می کند.

4. قدرت هوشمند

AC240 از باتری های لیتیوم فسفات آهن استفاده می کند که به عنوان قابل اعتماد و ایمن شناخته می شوند. باتری‌های لیتیوم فسفات آهن می‌توانند تا 100 درصد عمق تخلیه را به دست آورند و در عین حال 80 درصد ظرفیت اولیه خود را نیز حفظ کنند. به علاوه، عمر طولانی 3500 چرخه شارژ دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین ماوس لاجیتک در سال 2024: بازی، کار و موارد دیگر

BLUETTI AC240 با BLUETOPUS AI BMS – یک سیستم مدیریت باتری با هوش مصنوعی – همراه است که تضمین می کند سیستم عملکرد بهینه و عملکرد ایمن را ارائه می دهد.

5. انتخاب خروجی انعطاف پذیر

BLUETTI AC240 همچنین تعداد زیادی پورت را در خود جای داده است. از لپ تاپ ها و پاوربانک ها گرفته تا لوازم خانگی معمولی، این نیروگاه قابل حمل گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای ثبت، دو پریز AC استاندارد، یک پریز خودرو، 1 پورت NEMA TT-30 و دو پورت USB-A و USB-C هر کدام را بسته بندی می کند. و به درگاه RV 12V/30A اشاره نکنیم.

6. گزینه های شارژ همه کاره

BLUETTI AC240 از مکانیزم های شارژ همه کاره پشتیبانی می کند. همانطور که در بالا گفته شد، این دستگاه دارای با حداکثر مصرف خورشیدی 1200 وات است که در کمتر از دو ساعت شارژ کامل را فراهم می کند. در حال حاضر، با پنل های خورشیدی تاشو BLUETTI جفت می شود. و چیزهای بیشتری در داستان وجود دارد.

بلوتی AC240 Power Station10

همچنین شارژ AC با 2400 وات را می پذیرد و اطمینان حاصل می کند که اگر از این مسیر عبور کنید، یک نیروگاه کاملاً شارژ را در حدود 1.1 ساعت خواهید داشت. هر دوی این عوامل تضمین می‌کنند که شما در دسترس قدرت هستید، فرقی نمی‌کند این یک ماجراجویی در فضای باز باشد یا یک سفر متقابل کشور در واگن یا RV شما.

7. مدیریت برنامه

AC240 که یک نیروگاه مدرن است، با برنامه ای سازگار است که می تواند نیروگاه را از راه دور نظارت کند. در حال حاضر، می‌توانید سرعت شارژ را تغییر دهید، حالت‌های UPS را تغییر دهید و قدرت را مدیریت کنید.

سلام، امور مدرن!

اینها برخی از ویژگی های قابل توجه تر نیروگاه BLUETTI AC240 بودند. جدای از ویژگی های ذکر شده در بالا، این مولد برق دارای شش سال گارانتی برای آرامش بیشتر نیز می باشد.

از 2 آوریل 2024، AC240 برای خرید از وب‌سایت رسمی BLUETTI و فروشگاه آمازون با قیمت‌های اولیه برای واحدها و بسته‌های مستقل (باتری‌های توسعه‌دهنده B210) در دسترس خواهد بود. جالب اینجاست که AC240P – یک نیروگاه ماژولار با ظرفیت بزرگتر (1843 وات ساعت) – نیز برای خرید در دسترس خواهد بود.

امیدواریم از این مقاله نیروگاه بلوتی AC240: 7 ویژگی برتر این نیروگاه جدید قابل حمل مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GVBmaW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *