نحوه مسدود کردن یا رفع انسداد شخصی در برنامه وایبر

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه مسدود کردن یا رفع انسداد شخصی در برنامه همراه ما باشید

مانند بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، وایبر یک شمشیر دو لبه ارائه می‌کند – می‌توانید با عزیزان خود در ارتباط باشید و در عین حال تعاملات ناخواسته را جذب کنید. این راهنما به شما کمک می کند تا کنترل ارتباطات خود را در دست بگیرید و نشان دهید که چگونه می توانید به راحتی شخصی را در Viber مسدود یا رفع انسداد کنید.

نحوه مسدود کردن یا رفع انسداد شخصی در برنامه موبایل Vibers

اگر با مزاحمت، هرزنامه یا سایر نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی مواجه شدید، می‌توانید به راحتی شخصی را در وایبر مسدود کنید. علاوه بر این، می توانید بعداً آنها را رفع انسداد کنید. راهنمای ما را در زیر بررسی کنید تا نحوه انجام این کار را بیاموزید.

صفحه چت پیام‌ها را از هر دو نفر – افرادی که در دستگاه خود ذخیره کرده‌اید و افرادی که هنوز باید ذخیره کنید – نگه می‌دارد. استفاده از صفحه چت یکی از سریع ترین راه ها برای مسدود کردن یا رفع انسداد مخاطبین است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

مرحله 1: برنامه Rakuten Viber را در دستگاه Android یا آی او اس خود راه اندازی کنید. مطمئن شوید که در تب چت هستید.

گام 2: چت را با شخصی که می خواهید مسدود کنید پیدا کنید و آن را باز کنید. نماد سه نقطه را فشار دهید.

نکته: می توانید روی نماد جستجو ضربه بزنید و نام مخاطب را تایپ کنید تا چت را سریع پیدا کنید.

چت را با شخصی که می خواهید مسدود کنید پیدا کنید و آن را باز کنید و نماد سه نقطه را فشار دهیدچت را با شخصی که می خواهید مسدود کنید پیدا کنید و آن را باز کنید و نماد سه نقطه را فشار دهید

مرحله 3: اطلاعات چت را انتخاب کنید. به پایین اسکرول کنید و روی Block this contact ضربه بزنید.

اطلاعات چت را انتخاب کنید و روی Block this contact ضربه بزنیداطلاعات چت را انتخاب کنید و روی Block this contact ضربه بزنید

توجه داشته باشید: برای رفع انسداد کاربر از پنجره چت، چت مخاطب را پیدا کرده و باز کنید > دکمه رفع انسداد را فشار دهید.

چت مخاطبین را پیدا کنید، آن را باز کنید و دکمه رفع انسداد را فشار دهیدچت مخاطبین را پیدا کنید، آن را باز کنید و دکمه رفع انسداد را فشار دهید

همچنین بخوانید: نحوه برقراری تماس های بین المللی رایگان به آیفون با وایبر

اگر قبلاً با شخصی که می‌خواهید مسدود کنید صحبت نکرده‌اید یا چت‌های گذشته خود را حذف نکرده‌اید، همچنان می‌توانید با استفاده از فهرست مخاطبین او را مسدود کنید. مراحل زیر را رعایت کنید:

مرحله 1: Viber را در گوشی خود باز کنید و روی نماد Chat ضربه بزنید.

وایبر را باز کنید و روی نماد چت ضربه بزنیدوایبر را باز کنید و روی نماد چت ضربه بزنید

گام 2: نماد جستجو را فشار دهید و نام شخصی را که می خواهید مسدود کنید تایپ کنید. کارت مخاطب را با ضربه زدن روی آن باز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از برنامه Reading Mode در اندروید
نماد جستجو را فشار دهید، نام شخصی را که می خواهید مسدود کنید تایپ کنید و با ضربه زدن روی آن، کارت مخاطب را باز کنیدنماد جستجو را فشار دهید، نام شخصی را که می خواهید مسدود کنید تایپ کنید و با ضربه زدن روی آن، کارت مخاطب را باز کنید

مرحله 4: در بالا، روی نام مخاطب ضربه بزنید. به پایین بروید و مسدود کردن این مخاطب را انتخاب کنید.

روی نام مخاطبین ضربه بزنید و به پایین بروید و Block this user را انتخاب کنیدروی نام مخاطبین ضربه بزنید و به پایین بروید و Block this user را انتخاب کنید

برای رفع انسداد: اگر نظر خود را تغییر دادید و تصمیم به رفع انسداد یک مخاطب در وایبر گرفتید، اما نتوانستید چت قبلی خود را با آنها پیدا کنید، در اینجا نحوه رفع انسداد آنها آورده شده است. برنامه Viber را اجرا کنید > روی نماد Chat ضربه بزنید > نماد جستجو را فشار دهید > نام مخاطب را تایپ کنید > روی کارت مخاطب ضربه بزنید > برای تأیید رفع انسداد، Ok را انتخاب کنید.

نام مخاطب را جستجو کنید، روی کارت مخاطب ضربه بزنید و در صورت درخواست رفع انسداد کاربر، بله را انتخاب کنیدنام مخاطب را جستجو کنید، روی کارت مخاطب ضربه بزنید و در صورت درخواست رفع انسداد کاربر، بله را انتخاب کنید

همچنین بخوانید: چگونه اکانت وایبر خود را غیرفعال یا حذف کنیم

می توانید حساب خود را کنترل کنید و تمام ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت حساب خود را در تنظیمات Viber پیدا کنید. بلاک کردن یکی از این ابزارهاست. برای مسدود کردن شخصی در Viber از طریق تنظیمات، مراحل ارائه شده را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Viber را روی دستگاه خود راه اندازی کنید.

گام 2: روی نماد سه نقطه در نوار پایین و سپس تنظیمات از گزینه‌ها ضربه بزنید.

به تب More رفته و روی تنظیمات ضربه بزنیدبه تب More رفته و روی تنظیمات ضربه بزنید

مرحله 3: Privacy را انتخاب کنید و به Block list بروید.

Privacy را انتخاب کنید و به لیست Block برویدPrivacy را انتخاب کنید و به لیست Block بروید

مرحله 4: روی نماد + ضربه بزنید و مخاطبی را که می خواهید مسدود کنید انتخاب کنید. برای تأیید انتخاب، روی نماد بررسی ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: با استفاده از این روش می توانید چندین حساب را همزمان مسدود کنید.

روی نماد ضربه بزنید مخاطبی را که می خواهید مسدود کنید انتخاب کنید و روی نماد بررسی ضربه بزنیدروی نماد ضربه بزنید مخاطبی را که می خواهید مسدود کنید انتخاب کنید و روی نماد بررسی ضربه بزنید

رفع انسداد در وایبر: Viber را باز کنید > به برگه بیشتر بروید > روی تنظیمات > حریم خصوصی > فهرست انسداد ضربه بزنید > روی دکمه رفع انسداد در کنار مخاطبی که می‌خواهید از فهرست بلاک حذف شود ضربه بزنید. توجه داشته باشید که این یکی از سریع ترین راه ها برای رفع انسداد چندین مخاطب با کمترین تلاش است.

Block list را انتخاب کرده و دکمه Unblock را فشار دهیدBlock list را انتخاب کرده و دکمه Unblock را فشار دهید

وقتی کسی را در وایبر بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد

مسدود کردن شخصی در وایبر به این معنی است که شما نحوه تعامل با آنها را محدود می کنید. وقتی این کار را می کنید چه اتفاقی می افتد:

  • آنها دیگر نمی توانند از طریق وایبر با شما تماس صوتی یا تصویری برقرار کنند. اگر بخواهند با شما تماس بگیرند، تماس برقرار نخواهد شد.
  • اگر پیامی برای شما ارسال کنند، پیام ارسال شده نشان داده می شود اما هنوز تحویل داده نشده است.
  • وضعیت آنلاین شما از آنها پنهان می شود.
  • عکس نمایه شما برای آنها نامرئی خواهد بود. علاوه بر این، هر گونه به روز رسانی یا اصلاحی که در نمایه خود ایجاد می کنید برای شخصی که مسدود کرده اید قابل مشاهده نخواهد بود.
  • آنها نمی توانند شما را به گروه های خود اضافه کنند.
  • اگر شخصی را در وایبر مسدود کنید اما با او چت گروهی داشته باشید، همچنان می‌توانید پیام‌های یکدیگر را ببینید.
  • مسدود کردن شخصی سابقه چت شما را با او پاک نمی‌کند، بنابراین همچنان می‌توانید پیام‌های قدیمی را بررسی کنید.
  • شماره تلفن فرد مسدود شده در تلفن یا حساب‌های شما مانند جی‌میل یا iCloud باقی می‌ماند، اما می‌توانید آن را به صورت دستی حذف کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه باز کردن قفل یادداشت ها هنگام فراموش شدن رمز عبور در مک و آیفون

سوالات متداول

1. آیا شخصی که بلاک کردم می داند که بلاک شده است؟

خیر، وقتی فرد را بلاک می کنید، وایبر به او اطلاع نمی دهد. با این حال، آنها ممکن است بر اساس علائم خاصی، مانند پیام‌هایی که فقط یک تیک دارند، تماس‌هایی که انجام نمی‌شوند، وضعیت آنلاین یا تغییرات نمایه شما را ببینند و موارد دیگر، مشکوک باشند که مسدود شده‌اند.

2. آیا مخاطب مسدود شده در وایبر همچنان می تواند به شما پیام دهد؟

بله، مخاطب مسدود شده در وایبر همچنان می تواند به شما پیام دهد، اما شما پیام های آنها را دریافت نخواهید کرد. در حالی که آنها می توانند ارتباط را آغاز کنند، پیام های آنها مزاحم شما نخواهد شد.

با عزیزان خود ارتباط برقرار کنید

برخی از افراد از آزار دادن دیگران به روشی بد لذت می برند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه چنین مخاطبینی را در حساب وایبر خود مسدود یا رفع انسداد کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه مسدود کردن یا رفع انسداد شخصی در برنامه وایبر مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را مجله 8pic همراهی کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AkoAWA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *